Relaties kunnen altijd verbroken worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Gister een leuke meid leren kennen op de training en vannacht in Heerlen. (voetbalt sinds dit seizoen in het damesteam)
Zie ik op der hives dat ze een relatie heeft
veel meiden zetten bij relatiestatus ook gewoon ja zodat ze minder lastig gevallen wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Gister een leuke meid leren kennen op de training en vannacht in Heerlen. (voetbalt sinds dit seizoen in het damesteam)
Zie ik op der hives dat ze een relatie heeft
Ja oké, dat snap ik wel ma dan zou ik onbekend ofzo zettenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
veel meiden zetten bij relatiestatus ook gewoon ja zodat ze minder lastig gevallen worden
Ik ken der ook van the real lifequote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:29 schreef solaire het volgende:
vrouwen moet je ook niet versieren via hyves.. echte mannen hebben niet een hyves
Zie haar waarschijnlijk zondag weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:32 schreef solaire het volgende:
[..]
dan maak je daar meer kans dan op hyves lijkt me
Je kunt toch via de EXIF de datum van de opname achterhalen? Zo heb ik het meestal geordend.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
euro per stuk, mijn schatting was te laag, moet 50.000 zijn op zijn minst... dus elk fotonummer 5 dubbel, veel uitzoekwerk....
oh dat zou mooi zijn, al is het hier nog niet echt zonnig...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:35 schreef solaire het volgende:
[..]
het weer wordt mooi dan kan je daar van gaan genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |