Wat zielig!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ah, ik Google het net. Het gaat dit jaar niet door, te wijten aan een sponsorentekort
muahaha kom ik aan met me 10,2 megapixel nikon d3000quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Naughty_Dog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-fotos-scherper.html
Best geil. Sopsopquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Naughty_Dog het volgende:
Haha TS kijkt op tweakers.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Naughty_Dog het volgende:
Hoe tof is dat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ja dat zei je ja!quote:
Je bent dus dronken gaan rijden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:21 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, zie mij de sjaak zijn
Vannacht de auto meegenomen met 2 vrienden en zo blauw als een tientje natuurlijk. Kom ik vanmorgen om kwart voor negen thuis met m'n dronken kop en de auto
Je bent gekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:36 schreef NoelGallagher het volgende:
jazeker, want ik moet van 1 tot negen werken![]()
mijn negen toets doet het niet
Wtf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Naughty_Dog het volgende:
Me vriend?! ME VRIEND?! Aapvis is homofielquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:44 schreef Aapvis het volgende:
whahahahaha...
Me vriend heeft uit zo'n chinese kut troep webwinkel een pak voor zijn hondje besteld..
Die is nu binnen![]()
een van de grappigste dingen die ik ooit heb gezien
En nu?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Me vriend?! ME VRIEND?! Aapvis is homofiel
Oh god. Alleen voor homo's?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zal Zeruko hem verbranden, aangezien die homofoob is
rip aapvis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zal Zeruko hem verbranden, aangezien die homofoob is
tssssssssquote:
Hoezo ben jij eigenlijk teruggekomen op fok en nog belangrijker: waarom onder een andere usernamequote:
Vervelingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoezo ben jij eigenlijk teruggekomen op fok en nog belangrijker: waarom onder een andere username
Opschieten lamzwansquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal ik straks een stuk gaan mountainbiken of niet?
Omdat ik een luie donder ben. Maar heb niks om te doenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat ik een luie donder ben. Maar heb niks om te doen
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Il link wel gewoon degene die hij gekocht heeft
Beagle*quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Needat geile tekkeltje moet er ook in
Hond aankleden en dan nog een Beagle ookquote:
Lekker geneukt?quote:
=D =D =Dquote:
quote:
Ik wilde ook gaan fietsen, maar het regentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal ik straks een stuk gaan mountainbiken of niet?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef Bravebart het volgende:
Als ik als hond zijnde zo'n ding aan zou krijgen, zou ik m'n baasje doodbijten. En daarna mezelf in de gehaktmolen werpen. Wat zou dat een gelukzalig sterven zijn
Hier nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:07 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan fietsen, maar het regent.
't regent maar een klein beetjuuuh.quote:
er zijn trouwens wel donkere wolkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:10 schreef mich1992 het volgende:
[..]
't regent maar een klein beetjuuuh.
Nieuwe CD van Faberyayo is weer golden overigensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef Bravebart het volgende:
Als ik als hond zijnde zo'n ding aan zou krijgen, zou ik m'n baasje doodbijten. En daarna mezelf in de gehaktmolen werpen. Wat zou dat een gelukzalig sterven zijn
Die laat alleen regenwolken zien, niet normale wolken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:14 schreef mich1992 het volgende:
Weer.nl liegt, die zegt dat er amper wolkjes zijn.
Je kan ook beter buienradar.nl nemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:14 schreef mich1992 het volgende:
Het weer liegt altijd in NLquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:14 schreef mich1992 het volgende:
Anders zat het hier helemaal dichtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Die laat alleen regenwolken zien, niet normale wolken.
Liegt ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook beter buienradar.nl nemen.
Alleen maar leuker mountainbikenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:07 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan fietsen, maar het regent.
Oh. Waarom dan diequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik bedoel dus dat ik geen kater heb.
Altijd handigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Vaak wel ja.
Daarom heb ik 'm ook op m'n telefoon.
Of dat je beter een nachtje kan blijvenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Als je ergens op de fiets bent kun je kijken of het wel slim is om al weg te gaan
Ik wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat ik nooit een kater heb gehad evar.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat ik nooit een kater heb gehad evar.
Ik ook niet maar ik drink ook nietquote:
wies daquote:
hoe weet je dan of ze 18+ isquote:
Via de post?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie weet een originele manier om 10 euro aan iemand te geven?
je maakt eerst een grote envelop daar doe je een kleinere in daar weer een kleinere in daar weer een kleinere in daar weer een kleinere in en als ie dan alles opheeft gemaakt dan haal je het gewoon uit je zak en geef je hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stop het in je mond en geef hem een tongzoen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tis voor een goede vriendin, dan ga ik niet zoiets doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:25 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
je maakt eerst een grote envelop daar doe je een kleinere in daar weer een kleinere in daar weer een kleinere in daar weer een kleinere in en als ie dan alles opheeft gemaakt dan haal je het gewoon uit je zak en geef je het
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis voor een goede vriendin, dan ga ik niet zoiets doen
khad laatst een schoenendoos van binnen helemaal geplakt met folie, toen vieze smurrie ingedaan, en toen alles in cadeaupapier gepakt. Hij moest erin graaien,en na 5 min vond ie nog niks. En toen haalde ik t uit mn tas.. vond ie niet leuk
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Stop het in je mond en geef hemhaar een tongzoen.
Ik kreeg een keer een blok ijs met allemaal geld er in. Dat moest ik toen kapot slaan met een hamer, na de tijd waren mijn handen helemaal koud en gevoelloosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
khad laatst een schoenendoos van binnen helemaal geplakt met folie, toen vieze smurrie ingedaan, en toen alles in cadeaupapier gepakt. Hij moest erin graaien,en na 5 min vond ie nog niks. En toen haalde ik t uit mn tas.. vond ie niet leuk
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat ga ik doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Stop het in je mond en geef hem een tongzoen.
foto'squote:
Twee vrouwen, nog beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
![]()
en als het voor een goede vriendin is zou ik voor Nd's manier gaan
Ik zou 'm gewoon laten smelten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een blok ijs met allemaal geld er in. Dat moest ik toen kapot slaan met een hamer, na de tijd waren mijn handen helemaal koud en gevoelloos
hahaha das een goed idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een blok ijs met allemaal geld er in. Dat moest ik toen kapot slaan met een hamer, na de tijd waren mijn handen helemaal koud en gevoelloos
Dat duurt veel te lang. Ik ben in oktober jarig dus dan is het alweer koud buiten.quote:
Magnetron.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat duurt veel te lang. Ik ben in oktober jarig dus dan is het alweer koud buiten.![]()
In warm water leggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat duurt veel te lang. Ik ben in oktober jarig dus dan is het alweer koud buiten.![]()
Jezelf uitkleden en er boven op gaan zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ouwe! Wanneer gaan we weer eens Utrecht verbouwe?quote:
Dat gaat te ver.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:36 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Jezelf uitkleden en er boven op gaan zitten.
Vannacht nogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo, jij bent een tijd hier niet geweest.
Vanwaar die PI?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART
Laat Utrecht heel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ouwe! Wanneer gaan we weer eens Utrecht verbouwe?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:40 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Een MIka UI gaat nog veel verder.
Ja wat mij betreft een der komende weken. Hoe was je vacance?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ouwe! Wanneer gaan we weer eens Utrecht verbouwe?
h03 issut?quote:
Ook keitof om met kanker te schelden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:01 schreef Aapvis het volgende:
HALLO!
ik ben nu ook verslaafd aan die chinese webshops net als mijn maat![]()
Het is kei tof om nutteloze kankertroep te bestellen
Doe ik niet, ik gebruik het als krachttermquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook keitof om met kanker te schelden.
Lekker uit bad trillenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil speakers en een dikke sub-woofer in de badkamer![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil speakers en een dikke sub-woofer in de badkamer![]()
![]()
Ohnee, dan mag het uiteraard wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:03 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik gebruik het als krachtterm
Screen flatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:03 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En een screen flat en een ps3 en een koelkast
Ja dat zeggen wij altijd sinds zo'n vent in het bejaarde tehuis waar wij MAS deden zeker wist dat die dingen screenflats heten ipv flatscreensquote:
Oh. Haha.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:05 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja dat zeggen wij altijd sinds zo'n vent in het bejaarde tehuis waar wij MAS deden zeker wist dat die dingen screenflats heten ipv flatscreens
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het staat gewoon in het woordenboek hoor
Waarom nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:17 schreef mstr het volgende:
Ik zit/lig hier te gapen, dat is niet normaal meer
droogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik van half 4 tot half 12 heb geslapen.
Ja, wat denk jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Aapvis het volgende:
Waarom zijn vliegtickets naar Australie zo fucking duur?
Afstand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:24 schreef Aapvis het volgende:
Waarom zijn vliegtickets naar Australie zo fucking duur?
Ga werken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Aapvis het volgende:
Ja dat snap ik..
Ik kan volgend jaar met een maat mee naar Perth, die heeft daar Familie ":)
Maar dan mot ik me ticket zelf betalen en die zijn zo duuuuuuuuuur
En dan kun je niet werken?quote:
Kranten, folders, bij bedrijven in een magazijn, afwasser, etc.quote:
Afwassen is kutquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kranten, folders, bij bedrijven in een magazijn, afwasser, etc.
Ja, weet ik veel welke bedrijven er bij jou in de buurt zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Afwassen is kut
Welke bedrijven?
Bij een bouwmarkt werkend is ook vreed alleen moet je dan 16 zijn![]()
Folders rondbrengen is ook een optie
Ja maar daar moet je toch 16 voor zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel welke bedrijven er bij jou in de buurt zijn.
Nee. Ik hing toen ik 13 was al mee verwarmingsketels op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je toch 16 voor zijn?
vetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik hing toen ik 13 was al mee verwarmingsketels op.
Ochtendkrant wel ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
vet
post rondbrengen als je 16 bent schijnt ook dik te verdienen
Gemiddeld 20 km/h.. Dus valt wel mee, moest eerst nog wat fixen aan de fietsquote:
Haha, ik van half 6 tot 11 uur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik van half 4 tot half 12 heb geslapen.
Ik kan wel een ticket betalen, dus ik ga wel mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Aapvis het volgende:
Ja dat snap ik..
Ik kan volgend jaar met een maat mee naar Perth, die heeft daar Familie ":)
Maar dan mot ik me ticket zelf betalen en die zijn zo duuuuuuuuuur
Stoer!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Haha, ik van half 6 tot 11 uur.
Misschien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik ben naakt, wil je me aanraken?
Laat me nou ff denken jong.quote:
Okéoké. Als hij mee naar het gangetje achter het station gaat doe ik hetquote:
Noem mij geen fagquote:
Fag.quote:
Internet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Aapvis het volgende:
Waar halen jullie die pics altijd vandaan?
Ja plan! Ja wel ok, beetje kutweer gehad en me stierlijk verveeld bij tijd en wijle, maar gelukkig had ik m'n iPod meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft een der komende weken. Hoe was je vacance?
Die uitwerking heb ik vaker op mensen ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat ik iets te enthousiast was
Nog niet, wat is het?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die uitwerking heb ik vaker op mensen ja.
Magnetic Man essential mix al geluisterd?
Wat is het?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nog niet, wat is het?
Ik ben even alle lowlandsbandjes en acts aan het luisteren
Wattuh?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ooh![]()
ik dacht eerst dat het die wazige shit was die je me voordat je INEENS weg was gestuurd had
Goedzo, downloadenquote:
Hey, Cindy en Max Bambacht, van www.debammetjes.nl.quote:
Welk topicquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik ga dat topic niet meer bekijken.
Oohquote:
Wat?quote:
Hij doet het niet eensquote:
Vind je de bammetjes niet geilquote:
Nu hier ookquote:
Sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je stuurde dat en 2 dagen later was je op vakantie.
Iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wazigs grensoverschrijdends. Hij mixte verschillende nummers door elkaar. In dat album wat je stuurde.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SorryWat stuurde ik eigenlijk voor zooi?
Oh wauw! Mijn Korsakov laat me weer eens niet in de steek vandaagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wazigs grensoverschrijdends. Hij mixte verschillende nummers door elkaar. In dat album wat je stuurde.
Meerdere artiesten hadden daar al aan meegedaan.
Zoiets
Jeej.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh wauw! Mijn Korsakov laat me weer eens niet in de steek vandaag
Heb je het niet nog n de chatlogs staan? Ik ben benieuwd wat het isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jeej.
De lowlands line-up vind ik best wel wazig.
Kleuter.quote:
Ff checken hoor voor je.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je het niet nog n de chatlogs staan? Ik ben benieuwd wat het is
Wieso?
Verkaptkijkmijvolwassenzijn.quote:
quote:
Nee, heb vannacht gewoon niet goed geslapenquote:
Vertel mij watquote:
Ik sms iemand: Voeg me even toe op msn, dat spreekt wat makkelijker af.quote:
Ik ook niet, care, het is zaterdagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Nee, heb vannacht gewoon niet goed geslapen
Whehe, ik stuur altijd mailtjes met de tekst: zie bijlage voor ....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik sms iemand: Voeg me even toe op msn, dat spreekt wat makkelijker af.
Vergeet ik m'n msn erbij te zetten.
+1.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Whehe, ik stuur altijd mailtjes met de tekst: zie bijlage voor ....
En dan vergeet ik de bijlage
Ja care, maar ik heb 3 uur goed geslapen ofzo, en daarna moest ik 5 uur werken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet, care, het is zaterdag
Heb ik ook heel vaak gedaan, tegenwoordig voeg ik eerst de bijlage toe en begin dan pas aan de tekst.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Whehe, ik stuur altijd mailtjes met de tekst: zie bijlage voor ....
En dan vergeet ik de bijlage
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja care, maar ik heb 3 uur goed geslapen ofzo, en daarna moest ik 5 uur werken.
Vail!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart ik kan het niet meer vinden.
Oh godquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb 2 ital tek platen gekocht bartttttttt
Glitchy dubstepquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
midnight color en moment in blue EP
Sick as sinquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
maar ook sick as sin, half man half trout, their prey, die negerbeat LP, jay's reese van cluekid en nog wat
moet na lowlands nog terug naar triple vision voor alles wat ze toen niet hadden
Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kun je me glitchy uitleggen?
Mijn favo denk ik welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sick as sinFucking dikke plaat dat
Neh, dat is Borgore toch wel.quote:
NOORTJE!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of je verliest demotivatie om nog enigszins je best te doen op werk even.
Demotivatie verliezen is niet erg toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of je verliest demotivatie om nog enigszins je best te doen op werk even.
heb geen batterije hier :Squote:
Tof, die had ik 7 jaar geleden ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:22 schreef Aapvis het volgende:
[..]
heb geen batterije hier :S
http://www.equalizershirt(...)model-p1024-c56.html
dit is hem
hij reageert echt op het geluid
Spatie vergeten, zeur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Demotivatie verliezen is niet erg toch?
Vetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof, die had ik 7 jaar geleden ook
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:
quote:
Breakage komt gewoonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er komt zo veel te gekke D&B en dubstep en electroshit naar lowlands
ik ga dooooooooooooood
Ziekelijk gewoonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Breakage en magnetic man en hudson mohawke en martyn enenenenenenene
Sowieso wel QOTSA zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar hudmo overlapt met qotsa. Dus moet ik hudmo maar laten schieten.
Met pijn in m'n hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |