Nope, dat gebeurt niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef Toad het volgende:
Waarom doet iedereen nou net of dit kabinet er al zit? Net als bij Paars+ is er een hele grote kans dat de onderhandelingen mislukken of dat Verhagen aan het eind van de rit door het congres wordt teruggefloten.
Omdat het te veel moeite is om overal 'Als dit kabinet er daadwerkelijk komt...' voor te zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef Toad het volgende:
Waarom doet iedereen nou net of dit kabinet er al zit? Net als bij Paars+ is er een hele grote kans dat de onderhandelingen mislukken of dat Verhagen aan het eind van de rit door het congres wordt teruggefloten.
Ik vermoed hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dus kan je helemaal niet stellen dat het een zware klus wordt voor het CDA om bewindslieden te vinden.
Je hoopt het meer dan dat het een werkelijk gegeven is, vermoed ik.
Maar wat houden al die xenofoobjes dán over om naar uit te kijken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:52 schreef Ringo het volgende:
Bij sommigen hier is het hysterie alsof de Weimarrepubliek is ontploft. Zo bijzonder is het allemaal niet. We gaan niet het enige Europese land zijn met een rechts-conservatieve coalitie. En we zijn zeker niet het eerste.
Voor een hoofddoekjesbelasting hoeft sowieso niemand bang te zijn. Massale Marokkanendeportatie evenmin.
De volgende xenofobe populistische partij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar wat houden al die xenofoobjes dán over om naar uit te kijken?.
Ja gelukkig kunnen we er in Nederland de laatste tijd van uit gaan dat er altijd wel iemand bereid is anderen de schuld voor jouw problemen te geven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende xenofobe populistische partij?
Ik hoop het niet. Als je de glijdende schaal ziet van de laatste jaren... CP -> CD -> PVV... What's next?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende xenofobe populistische partij?
Praatje voor de vaak. Om de Kamer stil te houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Toad het volgende:
Lubbers gaat maandag nog de andere fractievoorzitters spreken.
Waar past LPF op die schaal?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als je de glijdende schaal ziet van de laatste jaren... CP -> CD -> PVV... What's next?
Dat is een oudgermaans gebruik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja gelukkig kunnen we er in Nederland de laatste tijd van uit gaan dat er altijd wel iemand bereid is anderen de schuld voor jouw problemen te geven!
Maar als de oppositie herrie wil maken, dan gaan ze toch niet naar Lubbers luisteren? Als die al wil dat zij hun mond houden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Praatje voor de vaak. Om de Kamer stil te houden.
Ergens tussen Bassie en Adriaan.quote:
Dat snap ik dus ook niet helemaal. Ik dacht dat Lubbers door trix was ingezet om een CDA sp GL d66 en PvdA kabinet te maken..Maar nu komt Lubbers met die al dan wel of niet geniale zet om rechts in het zadel te helpen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef Mr_Memory het volgende:
Alles hangt af waar Lubbers voor kiest.
Kiest hij voor het cda met zijn machtspolitiek, of kiest hij voor Beatrix, en rapporteert dat er geen meerderheids coalitie op rechts is (wat zijn opdracht was).
Lubbers is geen voorstander van Wilders, en dat lijkt me ook de reden waarom Beatrix Lubbers heeft aangestelt voor deze klus.
Dan snap je er idd weinig van.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet helemaal. Ik dacht dat Lubbers door trix was ingezet om een CDA sp GL d66 en PvdA kabinet te maken.
Dat was laatst in een column van Elsevier. Dat het Koningshuis toch wel een wat links-getint brilleteje heeft en derhalve een links georienteerde informateur aanstelde. Klaarblijkelijk is het toch anders gelopen.quote:
Jawel. Maar dan moet er eerst een akkoord liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Partijcongers CDA??? Nooit meer iets over gehoord, doen ze dus niet (belachelijk!)
Misschien moet je je eerst even verdiepen in de rol van Lubbers bij deze informatie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was laatst in een column van Elsevier. Dat het Koningshuis toch wel een wat links-getint brilleteje heeft en derhalve een links georienteerde informateur aanstelde. Klaarblijkelijk is het toch anders gelopen.
Lubbers was natuurlijk een centrum/rechts persoon, maar is de laatste jaren samen met Dries flink naar links opgeschoven.
Ja, daar ga je al. Dat het in een column van Elsevier staat, wil niet zeggen dat het de waarheid is. Meestal niet zelfs.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was laatst in een column van Elsevier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |