http://twitter.com/geertwilderspvv/status/19976245411quote:Echt ontzettend bedankt Job! Omdat jij een middenkabinet blokkeerde kan nu een rechtse politieke samenwerking ontstaan! Geweldig gedaan!
Hoezo, niet veel keus??? Opties genoeg. Nee, ik denk dat Verhagen-CDA juist ook een voorkeur heeft voor een zo rechts mogelijke regering (en dat hebben ze nu dus)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
Geweldig hoe het CDA soms als een blad om de boom bij draait. Ik ben nu eens een keer blij met die slappe knien van het CDA. Christenen draaien altijd!
Nee zonder gekheid. Het CDA heeft ook niet veel keus, ze geven allemaal aan dat ze liever wat anders willen maar dat er echt geen andere optie is. En dat klopt gewoon.
Verhagen wil idd wel met pvv, alleen hij heeft te maken met van agtjes & terpstraatjes. Dus het is echt wel lastig voor hem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Hoezo, niet veel keus??? Opties genoeg. Nee, ik denk dat Verhagen-CDA juist ook een voorkeur heeft voor een zo rechts mogelijke regering (en dat hebben ze nu dus)
ik zeg je dit: over vier jaar kunnen Cohen/Halsema?Roemer Geert een bedankje twitteren. De PVV stemmers zijn ook niet dom. Die hebben niet op de PVV gestemd voor een zwaar VVD-beleid en gaan dus zwaar teleurgesteld worden. Draaitol Geert gaat dus afgestraft worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/19976245411Wat een kleuter is het toch ook.
Neehoor, de meeste PVV kiezers willen ook hard bezuinigen, was laatste bij de hond.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik zeg je dit: over vier jaar kunnen Cohen/Halsema?Roemer Geert een bedankje twitteren. De PVV stemmers zijn ook niet dom. Die hebben niet op de PVV gestemd voor een zwaar VVD-beleid en gaan dus zwaar teleurgesteld worden. Draaitol Geert gaat dus afgestraft worden.
Dat is toch geweldig. Helemaal politiek 2.0, en je ziet gewoon dat zure gezicht van Job voor jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/19976245411Wat een kleuter is het toch ook.
Welnee. De meeste PVV-stemmers zijn allang tevreden als er af en toe in het nieuws komt dat er weer een subsidietje aan een moskee is stopgezet. Zolang SBS6 blijft uitzenden heeft Wilders achterban.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik zeg je dit: over vier jaar kunnen Cohen/Halsema?Roemer Geert een bedankje twitteren. De PVV stemmers zijn ook niet dom. Die hebben niet op de PVV gestemd voor een zwaar VVD-beleid en gaan dus zwaar teleurgesteld worden. Draaitol Geert gaat dus afgestraft worden.
Nou, om te beginnen dat de PVV daadwerkelijk mee gaat regeren. Dan vergaderen ze nog maar wat langer. Of met de VVD /PVDA/D'66 of zoiets. Eerst echt alle opties onderzoeken voor een meerderheidsregering, daarna pas een minderheidsregering.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verhagen wil idd wel met pvv, alleen hij heeft te maken met van agtjes terpstraatjes. Dus het is echt wel lastig voor hem.
En welke andere opties zijn er dan nog?
Ja, maar vast niet op de sociale zekerheid. Het lijkt me niet dat ze blij zijn met vermindering van hun inkomen. Of op subsidies voor de foebalclup.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, de meeste PVV kiezers willen ook hard bezuinigen, was laatste bij de hond.
En beseffen die dan dat vooral zijzelf getroffen gaan worden? Vroeg Dehond dat ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, de meeste PVV kiezers willen ook hard bezuinigen, was laatste bij de hond.
Leuk troll reactie van je. De meeste pvv kiezers zijn ex vvd'ers en ex cda'ers beide partijen zijn niet vies om te snijden in sociale zekerheid, dus daar hoeft wilders niet bang voor te zijn. Het neemt niet weg dat de PVV een economisch gebied een wat linksig programma had. Maar ze nivelleren iig nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar vast niet op de sociale zekerheid. Het lijkt me niet dat ze blij zijn met vermindering van hun inkomen. Of op subsidies voor de foebalclup.
Je snapt er dus duidelijk geen ruk van, he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk troll reactie van je. De meeste pvv kiezers zijn ex vvd'ers en ex cda'ers beide partijen zijn niet vies om te snijden in sociale zekerheid, dus daar hoeft wilders niet bang voor te zijn. Het neemt niet weg dat de PVV een economisch gebied een wat linksig programma had. Maar ze nivelleren iig niet
Ik ken het electoraat wel. De pvv achterban wil voornamelijk betere zorg voor ouderen, en de reguliere zorg. Maar die hebben geen dogmatische hekel aan marktwerking etc. Jij denkt dat het allemaal sp stemmers ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je snapt er dus duidelijk geen ruk van, he?
Als ze het als inkomen zien zit het sowieso al fout.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar vast niet op de sociale zekerheid. Het lijkt me niet dat ze blij zijn met vermindering van hun inkomen. Of op subsidies voor de foebalclup.
En welke reacties waren negatiever geweest dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:25 schreef remlof het volgende:
En dit vindt Weisglas ervan:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad onbegrijpelijk hoe een partij die zichzelf liberaal noemt zo diep kan zakken
Ach, hou toch op met die dooddoener.quote:
Hoe sta jij eigenlijk tov dit kabinet?quote:
Veel negatiever dan een gedoogkabinet met extreemrechts kan moeilijk hè?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En welke reacties waren negatiever geweest dan?
VVD met PVV of VVD met GroenLinks PvdA en D66?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |