Nee, snel kiekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
Pisces, heb je dit topic gezien?
[POP] Montage-draaiboeken gelekt
Belangrijker is: hoeveel troep komt er nog langs voordat het echt begint?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:10 schreef D. het volgende:
Iemand die weet de hoeveelste uitzending het is vanavond?
Zeg, zonnetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belangrijker is: hoeveel troep komt er nog langs voordat het echt begint?
Voorrondesquote:
Heb je gekeken in welk topic je zit?quote:
Ja. Het topic wat de boel nog dragelijk maaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je gekeken in welk topic je zit?
Joah, gezellig zooitje op de Vrijdag altijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Het topic wat de boel nog dragelijk maakt
Daarom. Al schijnt HGT wat beter te zijn, mijn vrouw keek dat vorige week toen ik er niet was. Maar ja, de meesten kijken hier POP, omdat ze Nance zo MILF vinden, denk ik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah, gezellig zooitje op de Vrijdag altijd![]()
Ik vind HGT alleen leuk als er gezongen wordt, al die andere dingen zoals paarden die kunstjes kunnen en lollige goochelaars en al die onzin vind ik echt slaapverwekkend, dus dan kan ik beter naar Popstars kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Al schijnt HGT wat beter te zijn, mijn vrouw keek dat vorige week toen ik er niet was. Maar ja, de meesten kijken hier POP, omdat ze Nance zo MILF vinden, denk ik?
Ah, dan hoeven we nog niet met de draaiboeken op schoot te gaan zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond is de 5e aflevering D.(9 Juli begon het)
Ik keek vorige week tijdens de reclame van POP... 30 dansende meisjes, 10 hiphoppende grietjes, echt hoor, nee bedanktquote:
Ik snap Robert ten Brink overigens ook niet daar....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind HGT alleen leuk als er gezongen wordt, al die andere dingen zoals paarden die kunstjes kunnen en lollige goochelaars en al die onzin vind ik echt slaapverwekkend, dus dan kan ik beter naar Popstars kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |