ik zeg ook maar wat om je postcount op te krikkenquote:
whatquote:
alleen als je geil bent is het nat en plakkerigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef crv het volgende:
[..]
ik zeg ook maar wat om je postcount op te krikken
ok weer wat geleerdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen als je geil bent is het nat en plakkerig
ja goed hequote:
Bellaquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen als je geil bent is het nat en plakkerig
nu nog even schakelen naar SBSquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net voor de eerste keer in mn leven zo'n talentenshow van begin tot eind gekeken
Hoiquote:
2quote:
Patquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
hmm, grrrrr...
kom er net achter dat er nog maar iets van 9 euro in huis isnu kan ik niks bestellen...
![]()
En, Mevrouw Roderiquez/Lopez/Fernandez de vries... Je weet...Er was vandaag een meneer aan mijn kassa... en die leek toch op jou nuekert!
En, ik heb vandaag iets bad's gedaan op m'n werk..
quote:
ja je moet wel opletten he raus was al begonnenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
hmm, grrrrr...
kom er net achter dat er nog maar iets van 9 euro in huis isnu kan ik niks bestellen...
![]()
En, Mevrouw Roderiquez/Lopez/Fernandez de vries... Je weet...Er was vandaag een meneer aan mijn kassa... en die leek toch op jou nuekert!
4.5quote:
Je kan ook via ideal betalen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
hmm, grrrrr...
![]()
los van het feit dat niemand meer in staat is te tellen gaat het bestquote:
Klopt... elke weekquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
ligt het aan mij of loopt Poepstars (nu al) enorm uit?
What else is new?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
rom niequote:
Ja ook goedquote:
Hahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
los van het feit dat niemand meer in staat is te tellen gaat het best
11quote:
20quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21
13quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Had je nou gelezen dat je op thuisbezorgd.nl ook met ideal kunt betalen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
nee te laatquote:
15quote:
Ook goedquote:
18quote:
21quote:
101quote:
dan mag jij nu wat anders verzinnen om de postcount van c:a op te krikkenquote:
Ik heb dit al bedacht vrind.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
dan mag jij nu wat anders verzinnen om de postcount van c:a op te krikken
hoe ver ben je alquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
dan mag jij nu wat anders verzinnen om de postcount van c:a op te krikken
Je telt te langzaamquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan aan mij
Ik heel serieus meedoen
Leer hem hoe het moet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Benny ga eens mod zijn. Dit is postopkrikken.
hij doet het zelf ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Nou dat zal wel interessant zijn danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben poepstars aan het kijken
Ze modden zichzelf alquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
ow ja dat is waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
We waren eigenlijk al gestopt voordat Myr begon te huilen!
ja, make up your mind, wat wil je nou ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben poepstars aan het kijken
Ssstttt. Het leek even alsof ik streng maar rechtvaardig was. Hoe ik gezag uitstraalde en op een positieve manier mijn collega feedback kon geven. Maar neehoor! Je verpest het weer!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
We waren eigenlijk al gestopt voordat Myr begon te huilen!
ik heb toch liever swisscomquote:
over benny heenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
ja, make up your mind, wat wil je nou ?
Over benny heen of poepstars kijken
Beste siewosie.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |