KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
			
			
			
			Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]
Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.
Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
			
			
			
			quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]
Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.[quote]
Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
			
			
			
			Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
			
			
			
			Dus ga je klagen bij telfort en niet bij KPN...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
			
			
			
			En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
			
			
			
			Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
			
			
			
			Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.quote:
			
			
			
			KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
			
			
			
			Ja, en? Je voorbeeld slaat nergens op. Waarom geef je dat als voorbeeld als je zelf al weet dat je niets bereikt met dat voorbeeld?quote:
			
			
			
			Telfort weet er toch van!quote:
Telfort zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.quote:Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
			
			
			
			Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
			
			
			
			Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
			
			
			
			Nee, gewoon echt niet. Je bent wel bekend met Orange/T-mobile, maar te dom (sorry, ik heb er echt geen ander woord voor) om even op de site van telfort te kijken of ze nog wel bestaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
			
			
			
			Welk voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
			
			
			
			Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
			
			
			
			Niet? Ik begrijp tenminste wel dat je een opwaardeerkaart van Telfort nodig hebt voor een Telfort sim kaart.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
			
			
			
			Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
			
			
			
			Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?
			
			
			
			Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
			
			
			
			Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
			
			
			
			KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
			
			
			
			En dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
			
			
			
			De verwarring is té logisch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |