abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84686878
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.

Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
pi_84686898
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
pi_84686920
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.

Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
pi_84686928
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.[quote]

Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
pi_84687049
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
pi_84687071
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
Dus ga je klagen bij telfort en niet bij KPN...
pi_84687147
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
pi_84687211
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.
pi_84687281
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.
Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
pi_84687285
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
pi_84687308
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.
Ja, en? Je voorbeeld slaat nergens op. Waarom geef je dat als voorbeeld als je zelf al weet dat je niets bereikt met dat voorbeeld?
pi_84687348
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet er toch van?
Telfort weet er toch van!

quote:
Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Telfort zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
pi_84687358
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
pi_84687438
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
pi_84687490
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
Nee, gewoon echt niet. Je bent wel bekend met Orange/T-mobile, maar te dom (sorry, ik heb er echt geen ander woord voor) om even op de site van telfort te kijken of ze nog wel bestaan.
pi_84687498
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
Welk voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:36:28 ]
pi_84687500
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
pi_84687580
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
Niet? Ik begrijp tenminste wel dat je een opwaardeerkaart van Telfort nodig hebt voor een Telfort sim kaart.
pi_84687593
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
pi_84687594
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welke voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
pi_84687664
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
pi_84687670
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
pi_84687739
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
pi_84687776
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
En dat.
pi_84687794
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
De verwarring is té logisch.
pi_84687803
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
Sorry? Telfort die KPN gebruikt? Voor het netwerk ja, vandaar dat ze ook een KPN dochter zijn.
pi_84687854
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

De verwarring is té logisch.
Logischer is om even te checken wat voor opwaardeerkaart je nodig hebt, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij je.
pi_84687866
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
Beter het verband zien denk ik.
pi_84687890
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
Wacht even. Omdat Telfort zijn zaken niet op orde heeft, moet KPN (die wel zijn zaken wel op orde heeft) ervoor zorgen dat jij als Telfort-gebruiker niet verward wordt tijdens het kopen van een opwaardeerbon?

Telfort weet dat klanten "KPN" op hun scherm zien. Telfort weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:43:48 ]
pi_84687934
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wacht even. Omdat Telfort zijn zaken niet op orde heeft, moet KPN (die wel zijn zaken op orde heeft) ervoor zorgen dat jij als Telfort-gebruiker niet verward wordt tijdens het kopen van een opwaardeerbon?

Telfort weet dat klanten KPN op hun scherm zien. Telfort weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden.
En dus ga je klagen bij Telfort

Om maar even het verhaal compleet te maken
pi_84687961
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Logischer is om even te checken wat voor opwaardeerkaart je nodig hebt, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij je.
Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
pi_84687989
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
Nee, het probleem in dit verhaal ben jij.
pi_84688023
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
Leg een uit hoe KPN jou kan misleiden als Telfort de schuldige is? En leg eens uit waarom je klaagt over KPN, terwijl jij een Telfort-gebruiker bent?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:46:03 ]
pi_84688041
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En dus ga je klagen bij Telfort

Om maar even het verhaal compleet te maken
Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
pi_84688091
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
Nee, want Telfort is verantwoordelijk wat er bij hun gebeurd, niet KPN. Ga jij ook bij BMW klagen als je Mini niet goed stuurt? Om maar een voorbeeld er tegenaan te gooien.
pi_84688105
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Leg een uit hoe KPN jou kan misleiden als Telfort de schuldige is? En leg eens uit waarom je klaagt over KPN, terwijl jij een Telfort-gebruiker bent?
Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
pi_84688143
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
Waarom zou je klagen bij KPN als zij helemaal niets te maken hebben met een fout bij Telfort?

Wat wil je tegen KPN zeggen dan? Ja, jullie als KPN moeten ervoor zorgen dat Telfort ervoor zorgt dat er geen "KPN" meer op mijn scherm verschijnt, zodat er geen verwarring ontstaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:48:40 ]
pi_84688147
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
Dat je het hebt uitgelegd maakt het nog niet logisch voor de rest van ons. Wij hebben namelijk ook al meerdere keren uit moeten leggen dat je bij Telfort moet zijn.
pi_84688187
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
Leg het maar nog een keertje uit.
pi_84688211
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, want Telfort is verantwoordelijk wat er bij hun gebeurd, niet KPN. Ga jij ook bij BMW klagen als je Mini niet goed stuurt? Om maar een voorbeeld er tegenaan te gooien.
Telfort kan niet zomaar onafgesproken gebruik maken van het KPN-netwerk. Daarvoor is een handtekening van KPN nodig. KPN weet dus wat gevolgen zijn van zijn handelen.
pi_84688255
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:49 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Telfort kan niet zomaar onafgesproken gebruik maken van het KPN-netwerk. Daarvoor is een handtekening van KPN nodig. KPN weet dus wat gevolgen zijn van zijn handelen.
Het is gevolg is dat Telfort op hun netwerk zit. En daarmee is het klaar. Voor klachten over Telfort (want dat heb je namelijk) ga je dus naar Telfort.
pi_84688327
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom zou je klagen bij KPN als zij helemaal niets te maken hebben met een fout bij Telfort?

Wat wil je tegen KPN zeggen dan? Ja, jullie als KPN moeten ervoor zorgen dat Telfort ervoor zorgt dat er geen "KPN" meer op mijn scherm verschijnt, zodat er geen verwarring ontstaat?
Nee, de belkaarten van KPN ook voor Telfort geldig maken.
pi_84688382
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:52 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Nee, de belkaarten van KPN ook voor Telfort geldig maken.
_O- Maar natuurlijk, waar gaat Telfort dan hun inkomsten vandaan halen denk jij? Dat wordt leuk, telfort verkoopt een prepaid kaart en die ga je vervolgens met KPN opwaarderen....
pi_84688471
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is gevolg is dat Telfort op hun netwerk zit. En daarmee is het klaar. Voor klachten over Telfort (want dat heb je namelijk) ga je dus naar Telfort.
Ja, een klacht bij Telfort heb ik al ingediend. Maar ik vind dat KPN heus wel weet wat de samenwerking met Telfort oplevert. Dat bedoel ik gewoon.
pi_84688488
Ik heb even bij Telfort geklaagd! Ik vind dat niet kan!

pi_84688506
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, een klacht bij Telfort heb ik al ingediend. Maar ik vind dat KPN heus wel weet wat de samenwerking met Telfort oplevert. Dat bedoel ik gewoon.
Dat weten ze heel goed, ze hadden alleen vast niet verwacht dat mensen ineens prepaid kaarten van KPN gingen kopen voor een Telfort simkaart.
pi_84688563
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

_O- Maar natuurlijk, waar gaat Telfort dan hun inkomsten vandaan halen denk jij? Dat wordt leuk, telfort verkoopt een prepaid kaart en die ga je vervolgens met KPN opwaarderen....
Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
pi_84688657
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
En je denkt dat Telfort zich plotseling niet meer aan de gemaakte afspraken houdt?

TROUWENS, WAAROM KLAAG JE NOU OVER KPN?!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2010 00:00:29 ]
pi_84688672
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
Die afspraken hebben ze gemaakt. Telfort mag op hun netwerk, daardoor komt er KPN in beeld te staan (staat er trouwens geen telfort-kpn?) en kunnen klanten goedkoop bellen via het KPN netwerk.
pi_84688710
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:56 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat weten ze heel goed, ze hadden alleen vast niet verwacht dat mensen ineens prepaid kaarten van KPN gingen kopen voor een Telfort simkaart.
KPN weet heus dat Telfort "KPN"in de schermpjes zal doen laten verschijnen. En dat daarmee dus verwarring zal ontstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')