Dat is zijn partnerquote:
Ja, gezien David Duchovny een man is, lijkt me dit het meest waarschijnlijkquote:
Als je alleen de namen Mulder en Scully weet en niet wie nou wie is dan is zo'n vergissing best te begrijpen hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, gezien David Duchovny een man is, lijkt me dit het meest waarschijnlijk![]()
Ja, maar als je beide namen kent, weet je toch wie wie isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je alleen de namen Mulder en Scully weet en niet wie nou wie is dan is zo'n vergissing best te begrijpen hoor!
Niet noodzakelijk maar misschien is dat wel te moeilijk om te bevatten......quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, maar als je beide namen kent, weet je toch wie wie is
Ja, misschien welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk maar misschien is dat wel te moeilijk om te bevatten......
Ik haal ze steeds door elkaar, omdat ik niet van x-files hou.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk maar misschien is dat wel te moeilijk om te bevatten......
Dat bedoelde ik ook. Sommige mensen weten alleen dat het duo uit de X-files Mulder en Scully waren maar meer niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik haal ze steeds door elkaar, omdat ik niet van x-files hou.
Net als Starsky & Hutch. Geen idee welke van de twee David Soul was.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Sommige mensen weten alleen dat het duo uit de X-files Mulder en Scully waren maar meer niet.
Hutchquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Net als Starsky & Hutch. Geen idee welke van de twee David Soul was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |