Daar hebben ze in België iets heel moois voor uitgevonden: De broodautomaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik heb nog steeds geen brood
ja weet je hoeveel werk dat isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar hebben ze in België iets heel moois voor uitgevonden: De broodautomaat.
Niet zelf bakken... Bij een bakkerij, buiten of in de gevel staat een trommelautomaat. Je flikkert wat geld in de gleuf (of betaalt met je bankkaart) en je kiest welk brood je wil hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet je hoeveel werk dat is
Ik ben wel goed ik bakken, maar niet in het bakken van brood
echtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet zelf bakken... Bij een bakkerij, buiten of in de gevel staat een trommelautomaat. Je flikkert wat geld in de gleuf (of betaalt met je bankkaart) en je kiest welk brood je wil hebben.
nee geen baliemiep..... iets met hypotheken enzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent gewoon een baliemiep, je bent geen haar beter dan hen.
Hypothekenbaliemiep, van hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen baliemiep..... iets met hypotheken enzo
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hypothekenbaliemiep, van hetzelfde.
Ik kijk vanuit het miniatuur ruimte observatiecentrum onder rokjes.quote:
Een NL bank heeft niet eens meer balies. Ze hebben ergens in een grote open ruimte een paar tafels neergestrooid en daar moet de klant het dan maar mee doen.quote:
wij hebben nog baliesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een NL bank heeft niet eens meer balies. Ze hebben ergens in een grote open ruimte een paar tafels neergestrooid en daar moet de klant het dan maar mee doen.
Ik ben liefdequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
jij geeft nogal wat liefde weg jij
Niet te hard roepen, voor je 't weet komen ze bij jullie "moderniseren".quote:
nee hoor gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, voor je 't weet komen ze bij jullie "moderniseren".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |