ik woon niet in dat dorpquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef gers het volgende:
zonder die toeristen had jij geen werk en woonde je in een rustig klotedorp
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Socios het volgende:
Ze zitten zeker ook allemaal op een terrasje in je dorp.
Da's alleen maar in Gilze-Rijen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zwaar terecht..
Rijen ook die er normaal nooit zijn..
of ze geld mogen stortenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Nero22 het volgende:
Jij kunt je niet bedenken dat je irritant ben op vakantie? Reken maar van wel.
En wat zijn die "irritante vragen" dan?
drentz banjert nu met zijn stadse kop, op zijn slippertjes, door een mooi degelijk dorp, zich druk schuldig makende aan de zojuist genoemde punten in de opquote:
ja of het brood wat ik iedere week koop.... weg is het!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zwaar terecht..
Rijen ook die er normaal nooit zijn..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doen die toeristen op de werkvloer?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of het brood wat ik iedere week koop.... weg is het!
En nu heb ik geen normaal brood
Belgie?quote:
Oja, dank je even om me te helpen herinneren waarom ik een pesthekel heb aan Nederlandse "banken". Wil ik een biljet van 200 euro wisselen, krijg ik aan zo'n misplaatste keukentafel te horen dat dat niet kan. Ik moet het geld eerst op m'n rekening storten en dan uit de geldautomaat maar kiezen voor tien biljetten van 20.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of ze geld mogen stortenKom op nou zeg, ben je klant van deze bank?? NEE! Ben je Nederlands? Nee! Opzouten dan
en die duitsers spreken geen engels
dat klopt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oja, dank je even om me te helpen herinneren waarom ik een pesthekel heb aan Nederlandse "banken". Wil ik een biljet van 200 euro wisselen, krijg ik aan zo'n misplaatste keukentafel te horen dat dat niet kan. Ik moet het geld eerst op m'n rekening storten en dan uit de geldautomaat maar kiezen voor tien biljetten van 20.
Nee iets verder naar boven Renessequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Belgie?
Schande verders.. Laat ze met hun tengels van je brood blijven..
En dan die centen voor dat brood komen ze waarschijnlijk nog bij jou halen ook
Rockanje of Brielle.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee iets verder naar boven Renesse
Ik ben Rotterdammer hè. Ik kom overal in Rijnmond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan? Niemand ken die dorpen toch
Den Briel wel denk ik maar die andere
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdammer hè. Ik kom overal in Rijnmond.
Nee, ik heb dezelfde dag de rekening afgesloten en werk nu uitsluitend met een echte bank, een halve straat verder. Waar je binnenkomt en je gewoon een loket aantreft met een medewerker erachter. Die niet te lam is om even je bankbiljet te wisselen. Waar je trouwens ook gewoon zelf je pincode kan kiezen en eventueel wijzigen wanneer het JOU uitkomt. Waar ze niet moeilijk doen als je van een bankrekeningnummer van een andere particulier even de IBAN en BIC wil weten.quote:
okquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik heb dezelfde dag de rekening afgesloten en werk nu uitsluitend met een echte bank, een halve straat verder. Waar je binnenkomt en je gewoon een loket aantreft met een medewerker erachter. Die niet te lam is om even je bankbiljet te wisselen. Waar je trouwens ook gewoon zelf je pincode kan kiezen en eventueel wijzigen wanneer het JOU uitkomt. Waar ze niet moeilijk doen als je van een bankrekeningnummer van een andere particulier even de IBAN en BIC wil weten.
Daar hebben ze in België iets heel moois voor uitgevonden: De broodautomaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik heb nog steeds geen brood
ja weet je hoeveel werk dat isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar hebben ze in België iets heel moois voor uitgevonden: De broodautomaat.
Niet zelf bakken... Bij een bakkerij, buiten of in de gevel staat een trommelautomaat. Je flikkert wat geld in de gleuf (of betaalt met je bankkaart) en je kiest welk brood je wil hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet je hoeveel werk dat is
Ik ben wel goed ik bakken, maar niet in het bakken van brood
echtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet zelf bakken... Bij een bakkerij, buiten of in de gevel staat een trommelautomaat. Je flikkert wat geld in de gleuf (of betaalt met je bankkaart) en je kiest welk brood je wil hebben.
nee geen baliemiep..... iets met hypotheken enzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent gewoon een baliemiep, je bent geen haar beter dan hen.
Hypothekenbaliemiep, van hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen baliemiep..... iets met hypotheken enzo
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hypothekenbaliemiep, van hetzelfde.
Ik kijk vanuit het miniatuur ruimte observatiecentrum onder rokjes.quote:
Een NL bank heeft niet eens meer balies. Ze hebben ergens in een grote open ruimte een paar tafels neergestrooid en daar moet de klant het dan maar mee doen.quote:
wij hebben nog baliesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een NL bank heeft niet eens meer balies. Ze hebben ergens in een grote open ruimte een paar tafels neergestrooid en daar moet de klant het dan maar mee doen.
Ik ben liefdequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
jij geeft nogal wat liefde weg jij
Niet te hard roepen, voor je 't weet komen ze bij jullie "moderniseren".quote:
nee hoor gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, voor je 't weet komen ze bij jullie "moderniseren".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |