Mensen die rijp zijn voor de psych. hebben meestal ook iets met treinen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, Socios was degene die iets met treinen had.
Ninja editquote:
Mja, ik heb niet veel met treinen. Ik zit er afentoe in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt zeker ook iets met treinen en Oosterijk?
Wij poppen je corn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bring it on!![]()
Whehehe, waar is mijn popcorn?
* BlackLining wrijft in zijn handen
En als je het met de krat op vensterbank doet is in 't ineens pauper?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:03 schreef Ritmo het volgende:
alsof iets doodnormaals als op een terras een biertje drinken een statussymbool is.![]()
Aah. Ik zat net nog op een terrasje in het centrum van Harderwijk en ik dacht al, wat is het stilquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die tho_Omas beter kennen praten niet zo stoer tegen hem als jullie nu doen. Zegt de slachting van Harderwijk jullie iets? Maar weinig FOK!ers kunnen dat nog navertellen.
Eckte bazen zit op een omgekeerd kratje in de voortuin jwz.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En als je het met de krat op vensterbank doet is in 't ineens pauper?
Totaal nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En als je het met de krat op vensterbank doet is in 't ineens pauper?
De gemiddelde student is het schoolvoorbeeld van een pauper manquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Totaal niet
StudentenlevenHeb er alleen af en toe van mogen proeven
![]()
waarom er terreinen zo dicht langs de spoorrails liggen is best wel vaag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mensen die rijp zijn voor de psych. hebben meestal ook iets met treinen.
En dan roepen naar iedereen die voorbij komt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Eckte bazen zit op een omgekeerd kratje in de voortuin jwz.
ontspoorde terreinenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
waarom er terreinen zo dicht langs de spoorrails liggen is best wel vaag.
Depopulation. Mensen waar vaak weinig meer van verwacht wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
waarom er terreinen zo dicht langs de spoorrails liggen is best wel vaag.
Dit zal hem doen terugkrabbelen. Volgende week leggen we aan in Bruinisse, ben je erbij? Petro heeft het bevel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die tho_Omas beter kennen praten niet zo stoer tegen hem als jullie nu doen. Zegt de slachting van Harderwijk jullie iets? Maar weinig FOK!ers kunnen dat nog navertellen.
Dan ga ik fijn eens in Bruinissen op een terrasje zitten kijken wat voor paupershow jij denkt te gaan opvoerenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dit zal hem doen terugkrabbelen. Volgende week leggen we aan in Bruinisse, ben je erbij? Petro heeft het bevel.
Gaan we dan weer lekker vies worden? Dat is hoe echte mannen dat doen. Je moet het vuil niet aanraken, je moet het vuil zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dit zal hem doen terugkrabbelen. Volgende week leggen we aan in Bruinisse, ben je erbij? Petro heeft het bevel.
Het vee van de richel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gaan we dan weer lekker vies worden? Dat is hoe echte mannen dat doen. Je moet het vuil niet aanraken, je moet het vuil zijn.
Neuk, ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gaan we dan weer lekker vies worden? Dat is hoe echte mannen dat doen. Je moet het vuil niet aanraken, je moet het vuil zijn.
Voor zover ik weet roken ze palingen in Harderwijk maar goed hou alle shit ook niet echt meer bij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:40 schreef Relko het volgende:
Dit doet mij denken aan de slachting van Harderwijk, ik denk dat ik het hier bij laat.
Houden zo, dit is echt heel luguber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet roken ze palingen in Harderwijk maar goed hou alle shit ook niet echt meer bij.
Mensen die daar langskomen kijken dan ook met gepaste treurnis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:44 schreef Dubby het volgende:
Op de terassen van McDonald's zitten wel vooral mensen om te showen wat voor een enorme burgers en hoeveelheid friet ze hebben aangeschaft.
Programma Bruinisse:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan ga ik fijn eens in Bruinissen op een terrasje zitten kijken wat voor paupershow jij denkt te gaan opvoeren
Dus. even kijken. Waar ligt dat gat ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |