En waar baseer je dat inzicht dan op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, okey, misschien vergis ik mij dan en hebben sommigen er wel plezier in. Maar mijns inziens gaat het bij velen om het flaneren.
Waarom zou je willen flaneren op een terrasje, het is niet dat er alleen bloedmooie mensen zitten toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, okey, misschien vergis ik mij dan en hebben sommigen er wel plezier in. Maar mijns inziens gaat het bij velen om het flaneren.
Omdat veel van jullie zeggen dat ze daar echt plezier hebben. Toch blijf ik sceptisch, want ik vind het er allemaal heel verkapt uitzien op zo´n terras. ´En maar weer om bier schreeuwen met z´n allen´.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:04 schreef KermitKikker het volgende:
En waar baseer je dat inzicht dan op?
op het knopje met dat uitroepteken drukken ja een gele driehoek zegmaar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen mja dan ligt kermitfliker wel 48 uur in zijn mand oook mooi tog whahahahahquote:
Ik wilde gewoon nog voor 18.00u bij de brievenbus zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:06 schreef Dubby het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iemand met een blik op zaken als TS dan uitgerekend op vrijdagmiddag / begin vd avond een brief moet gaan posten.
Jij zou het heel goed doen in 40-45...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
op het knopje met dat uitroepteken drukken ja een gele driehoek zegmaar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen mja dan ligt kermitfliker wel 48 uur in zijn mand oook mooi tog whahahahah
Beetje provocerend om dan langs een vol terras te gaan lopen denk je niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon nog voor 18.00u bij de brievenbus zijn.
Dat lag gewoon op de route.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:09 schreef Kwalberto het volgende:
Beetje provocerend om dan langs een vol terras te gaan lopen denk je niet?
Dit is ook weer zoiets idioots om belachelijk te maken, als je op een terras zit moet je toc gewoon een drankje bestellen en als mensen na een aantal alcoholische versnaperingen wat joliger worden dan kan dat wat luidruchtiger gaan, maar dank je echt dat dat ook alleen maar is zodat mensen zien en horen dat zij op een terras zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat veel van jullie zeggen dat ze daar echt plezier hebben. Toch blijf ik sceptisch, want ik vind het er allemaal heel verkapt uitzien op zo´n terras. ´En maar weer om bier schreeuwen met z´n allen´.
Ik was er relax later dit weekend een keer langs gefietst of had een iets andere route genomen. Het is nou ook weer niet zo dat Leeuwarden 1 en al een bomvol terras is deze dagen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon nog voor 18.00u bij de brievenbus zijn.
Vergis je niet, hoor. De hele Nieuwestad staat vol met terrasjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:13 schreef Dubby het volgende:
Ik was er relax later dit weekend een keer langs gefietst of had een iets andere route genomen. Het is nou ook weer niet zo dat Leeuwarden 1 en al een bomvol terras is deze dagen.
Maak anders samen met Socios die afspraak bij die psycholoogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
op het knopje met dat uitroepteken drukken ja een gele driehoek zegmaar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen mja dan ligt kermitfliker wel 48 uur in zijn mand oook mooi tog whahahahah
Even serieus; deze aantijgingen kan ik niet dulden. Jij hebt een TR aan je cocktailjurk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij zou het heel goed doen in 40-45...
1e gesprek is vaak alleen maar een intakegesprek.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maak anders samen met Socios die afspraak bij die psycholoogJij kunt ook wel een gesprekje gebruiken heb ik zo het idee.
Ja, beetje doen alsof je het leuk vindt om je huis uit te komen en achter FOK! weg te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:09 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Beetje provocerend om dan langs een vol terras te gaan lopen denk je niet?
Maar je voelde niet de behoefte om er gezellig bij te gaan zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Vergis je niet, hoor. De hele Nieuwestad staat vol met terrasjes.
Oja nu praten kom dan kkflikker je kent me niet anders zou je niet praten jonge kom zalmplaat boy je gaat zien niet fokken met deze man want je weet shit gaat aaaaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maak anders samen met Socios die afspraak bij die psycholoogJij kunt ook wel een gesprekje gebruiken heb ik zo het idee.
zo zeg, somebody's lost itquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Even serieus; deze aantijgingen kan ik niet dulden. Jij hebt een TR aan je cocktailjurk.
En dan echt zo aanwezig zijn, zo in het universum, van kijk mij nou ik ben aanwezig. Walgelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, beetje doen alsof je het leuk vindt om je huis uit te komen en achter FOK! weg te gaan.
En dan een beetje lopen enzo, populair hoor.
Nee, Socios was degene die iets met treinen had.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt zeker ook iets met treinen en Oosterijk?
Bring it on!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oja nu praten kom dan kkflikker je kent me niet anders zou je niet praten jonge kom zalmplaat boy je gaat zien niet fokken met deze man want je weet shit gaat aaaaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |