In bepaalde situaties kan het ook wel kloppen, maar het is idd onzin om er vanuit te gaan dat iedere terrasbezoeker zo is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zo kan het overkomen ja, maar zo is het niet. TS moet zijn probleem dus niet hier kwijt, maar bij een psycholoog, want er is sprake van een totaal verstoord beeld van de werkelijkheid.
Mooi verwoord. Serieus, het was niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:09 schreef Dubby het volgende:
een deel van het terras prima overkomen als theatrale droeftoeters die niets heerlijker vinden dan de getapte jongen uithangen.
Dan heb je mij nog niet zien zitten. Op een terras trek ik alle registers van mijn coolorgel open.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar let jij op?![]()
Ik zie eigenlijk nooit iemand "stoer"zitten op een terrasje
Maar dit geldt dan toch maar voor een deel dan van de terrasbezoekers?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi verwoord. Serieus, het was niet om aan te zien.
Op de jaarlijkse clubdag van de vereniging voor PDD-NOS'ers ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:03 schreef Dubby het volgende:
Er zijn genoeg mensen die een afkeer hebben van bijv. terrasbezoek
Verreweg het grootste gedeelte. Misschien een paar meisjes die daar oprecht voor hun lol zaten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:19 schreef Dubby het volgende:
[..]
Maar dit geldt dan toch maar voor een deel dan van de terrasbezoekers?
Ja, maar als dat het hoogtepunt van je leven is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Ik FOK! iedere dag. Dat zou ik toch niet doen als ik er geen lol in had.
Jij weet toch als geen ander dat er genoeg autisten zijn alleen al in Nederland? Laat staan vele andere groepen mensen waarvan een gedeelte ook niets van terassen moet hebben..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op de jaarlijkse clubdag van de vereniging voor PDD-NOS'ers ja.
Mensen met pleinvrees en [voertuig]spotters.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:23 schreef Dubby het volgende:
[..]
Jij weet toch als geen ander dat er genoeg autisten zijn alleen al in Nederland? Laat staan vele andere groepen mensen waarvan een gedeelte ook niets van terassen moet hebben..
Lachen gek.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:
Ik mag me graag vermaken met die terrasbezoekers.
Lekker irritant er tussendoor lopen .
Daarna vertrek ik weer zonder ergens plaats te nemen.
De vraag was wat hij voor zijn plezier deed, hij noemde het nergens een hoogtepunt van zijn leven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar als dat het hoogtepunt van je leven is.![]()
Bij mij is het meer vermaak bij gebrek aan beter tijdens m'n werk en vrije tijd.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Psssst, dat is precies de reactie waar sig000 op uit is
De dingen die je het leukst vindt om te doen zijn toch je hoogtepunten in je leven lijkt me?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De vraag was wat hij voor zijn plezier deed, hij noemde het nergens een hoogtepunt van zijn leven.
Wel een goeie eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:
Ik mag me graag vermaken met die terrasbezoekers.
Lekker irritant er tussendoor lopen .
Daarna vertrek ik weer zonder ergens plaats te nemen.
Ik zie ook nergens staan dat hij dat het leukst zou vinden, de vraag was letterlijk wat hij leuk vind om te doen. Ik mag ook hopen voor hem dat het antwoord was bedoeld van 'ik vind onder andere fokken leuk'.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De dingen die je het leukst vindt om te doen zijn toch je hoogtepunten in je leven lijkt me?
Jeuh wat een spychologisch inzicht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Psssst, dat is precies de reactie waar sig000 op uit is
Dat hoeft niet. Sommige mensen beschouwen het afstuderen als een hoogtepunt, maar het was eenmalig en hebben wellicht nooit veel plezier aan het studeren beleefd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De dingen die je het leukst vindt om te doen zijn toch je hoogtepunten in je leven lijkt me?
'Vele andere groepen'.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:23 schreef Dubby het volgende:
Laat staan vele andere groepen mensen waarvan een gedeelte ook niets van terassen moet hebben..
Dan is het eerder zo dat ze dat afstuderen als een voorlopig hoogtepunt beschouwen omdat je daarmee een baan kunt vinden waar je plezier in hebt en waar je geld mee verdient om leuke dingen te kunnen doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:36 schreef Dubby het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Sommige mensen beschouwen het afstuderen als een hoogtepunt, maar het was eenmalig en hebben wellicht nooit veel plezier aan het studeren beleefd.
Terraszitters is een bepaald slag volk die daar tijd voor hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Vele andere groepen'.Gast, mensen die niet 1 of 2 keer per zomer een keer op het terras zitten, dat is echt een kleine minderheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |