quote:
Daar vergis je je toch in, hoor. Je ziet ze echt moeite doen om ´er stoer bij te zitten´. Zo van ´kijk mij hier stoer bier zuipen en praten´. Het is echt niet zo dat ze gewoon alleen stil een drankje drinken en ´m weer smeren. Nee, het is verkapt check-mij-stoer-sociaal-hier-zogenaamd-genieten-op-het-terras.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat er ook maar 1 iemand, op een paar misplaatste "Playahs" na, zichzelf op het terras bezig houdt met de vraag: "Kijk ik nu wel stoer?".
Nee.
Autist.
Ik heb medelijden met je... je kan niet eens genieten van zoiets simpels als een terrasje. Heb je al eens nagedacht over zelfmoord?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar vergis je je toch in, hoor. Je ziet ze echt moeite doen om ´er stoer bij te zitten´. Zo van ´kijk mij hier stoer bier zuipen en praten´. Het is echt niet zo dat ze gewoon alleen stil een drankje drinken en ´m weer smeren. Nee, het is verkapt check-mij-stoer-sociaal-hier-zogenaamd-genieten-op-het-terras.
Gast, doe jezelf een gunst en maak een afspraak bij een psycholoog. Je hebt waanideeen over de maatschappij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar vergis je je toch in, hoor. Je ziet ze echt moeite doen om ´er stoer bij te zitten´. Zo van ´kijk mij hier stoer bier zuipen en praten´. Het is echt niet zo dat ze gewoon alleen stil een drankje drinken en ´m weer smeren. Nee, het is verkapt check-mij-stoer-sociaal-hier-zogenaamd-genieten-op-het-terras.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds af of al jouw topics troll topics zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeker met Scapa Sports kleding aan of een ander soortgelijk popi jopi merk....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:38 schreef Socios het volgende:
Vrijdag, eind van middag ft. begin van de avond. TS is even buiten en loopt door de binnenstad. Zitten daar hordes met mensen op terrasjes van café´s en kroegen. Allemaal met gezichten van ´check-mij-hier-stoer-zitten-en-genieten´._! Niet om aan te zien. Een ´stoer´ drankje erbij en popi-jopi met tafelgenoten praten.
![]()
Nauwelijks de mogelijkheid om rustig langs te lopen om naar de brievenbus te komen.
Klacht: drukke, luide terrasbezoekers
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Cocios een relkloon van Penisbaard of CaptainCookie is. Maar dan wel een goede, die het langzaam opbouwt.
Nee en ik post alles onder mijn enige en originele account.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef griekjeee het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af of al jouw topics troll topics zijn.
Zo te horen weet jij het allemaal prima hoe alles in het leven 'hoort'. Vertel eens, aan de nieuwsgierige fokkers, wat doe jij voor je plezier?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nee en ik post alles onder mijn enige en originele account.
Sowieso is klonen triest.
Jawelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:07 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ja, je had toch geen verhaal verwacht dat ik iedere dinsdagavond de bibliothecaresse van de lokale bibliotheek neuk in het kopieerhok?
Ik beleef veel plezier aan FOK!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Alices het volgende:
[..]
Zo te horen weet jij het allemaal prima hoe alles in het leven 'hoort'. Vertel eens, aan de nieuwsgierige fokkers, wat doe jij voor je plezier?
Ik kan gewoon niet geloven dat je dit soort dingen serieus meent en dat je zelf niet inziet wat er vreemd aan is. Je ziet er ook gewoon uit als een heel normaal, sociaal persoon.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nee en ik post alles onder mijn enige en originele account.
Sowieso is klonen triest.
Ok, bij deze is het officieel een troll.quote:
Waar let jij op?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je bent ingesteld. Jij als vermoedelijk sociaal en positief ingesteld persoon ziet mensen vooral genieten van het lekkere weer en een drankje, maar in de ogen van een ander persoon kan een deel van het terras prima overkomen als theatrale droeftoeters die niets heerlijker vinden dan de getapte jongen uithangen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar let jij op?![]()
Ik zie eigenlijk nooit iemand "stoer"zitten op een terrasje, alleen lekker aan het genieten, het is niet dat je alleen voor een drankje op een terrasje gaat zitten hoor.
Ik ga regelmatig met mijn man of een vriendin op een terrasje zitten en daar kunnen we dan prima een paar uur vertoeven.
Maar ben het met bovenstaanders eens, dit moet wel trollgedrag zijn...
Zo kan het overkomen ja, maar zo is het niet. TS moet zijn probleem dus niet hier kwijt, maar bij een psycholoog, want er is sprake van een totaal verstoord beeld van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:09 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je bent ingesteld. Jij als vermoedelijk sociaal en positief ingesteld persoon ziet mensen vooral genieten van het lekkere weer en een drankje, maar in de ogen van een ander persoon kan een deel van het terras prima overkomen als theatrale droeftoeters die niets heerlijkers vinden dan de getapte jongen uithangen.
Maar je iedere keer weer druk maken om dat laatste vind ik ongeloofwaardig.
Nee, lopend, lees de OP.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef TheDocter het volgende:
Ging je met de trein naar de brievenbus?
Ik snap je niet. Ik FOK! iedere dag. Dat zou ik toch niet doen als ik er geen lol in had.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef Ritmo het volgende:
Ok, bij deze is het officieel een troll.Wel hulde voor de tijd en moeite die je hebt gedaan voor een klein beetje krediet als enigszins geloofwaardige user, tot dit topic dacht ik nog dat je echt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |