Mensen die rijp zijn voor de psych. hebben meestal ook iets met treinen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, Socios was degene die iets met treinen had.
Ninja editquote:
Mja, ik heb niet veel met treinen. Ik zit er afentoe in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt zeker ook iets met treinen en Oosterijk?
Wij poppen je corn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bring it on!![]()
Whehehe, waar is mijn popcorn?
* BlackLining wrijft in zijn handen
En als je het met de krat op vensterbank doet is in 't ineens pauper?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:03 schreef Ritmo het volgende:
alsof iets doodnormaals als op een terras een biertje drinken een statussymbool is.![]()
Aah. Ik zat net nog op een terrasje in het centrum van Harderwijk en ik dacht al, wat is het stilquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die tho_Omas beter kennen praten niet zo stoer tegen hem als jullie nu doen. Zegt de slachting van Harderwijk jullie iets? Maar weinig FOK!ers kunnen dat nog navertellen.
Eckte bazen zit op een omgekeerd kratje in de voortuin jwz.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En als je het met de krat op vensterbank doet is in 't ineens pauper?
Totaal nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En als je het met de krat op vensterbank doet is in 't ineens pauper?
De gemiddelde student is het schoolvoorbeeld van een pauper manquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Totaal niet
StudentenlevenHeb er alleen af en toe van mogen proeven
![]()
waarom er terreinen zo dicht langs de spoorrails liggen is best wel vaag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mensen die rijp zijn voor de psych. hebben meestal ook iets met treinen.
En dan roepen naar iedereen die voorbij komt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:27 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Eckte bazen zit op een omgekeerd kratje in de voortuin jwz.
ontspoorde terreinenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
waarom er terreinen zo dicht langs de spoorrails liggen is best wel vaag.
Depopulation. Mensen waar vaak weinig meer van verwacht wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
waarom er terreinen zo dicht langs de spoorrails liggen is best wel vaag.
Dit zal hem doen terugkrabbelen. Volgende week leggen we aan in Bruinisse, ben je erbij? Petro heeft het bevel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die tho_Omas beter kennen praten niet zo stoer tegen hem als jullie nu doen. Zegt de slachting van Harderwijk jullie iets? Maar weinig FOK!ers kunnen dat nog navertellen.
Dan ga ik fijn eens in Bruinissen op een terrasje zitten kijken wat voor paupershow jij denkt te gaan opvoerenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dit zal hem doen terugkrabbelen. Volgende week leggen we aan in Bruinisse, ben je erbij? Petro heeft het bevel.
Gaan we dan weer lekker vies worden? Dat is hoe echte mannen dat doen. Je moet het vuil niet aanraken, je moet het vuil zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dit zal hem doen terugkrabbelen. Volgende week leggen we aan in Bruinisse, ben je erbij? Petro heeft het bevel.
Het vee van de richel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gaan we dan weer lekker vies worden? Dat is hoe echte mannen dat doen. Je moet het vuil niet aanraken, je moet het vuil zijn.
Neuk, ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gaan we dan weer lekker vies worden? Dat is hoe echte mannen dat doen. Je moet het vuil niet aanraken, je moet het vuil zijn.
Voor zover ik weet roken ze palingen in Harderwijk maar goed hou alle shit ook niet echt meer bij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:40 schreef Relko het volgende:
Dit doet mij denken aan de slachting van Harderwijk, ik denk dat ik het hier bij laat.
Houden zo, dit is echt heel luguber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet roken ze palingen in Harderwijk maar goed hou alle shit ook niet echt meer bij.
Mensen die daar langskomen kijken dan ook met gepaste treurnis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:44 schreef Dubby het volgende:
Op de terassen van McDonald's zitten wel vooral mensen om te showen wat voor een enorme burgers en hoeveelheid friet ze hebben aangeschaft.
Programma Bruinisse:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan ga ik fijn eens in Bruinissen op een terrasje zitten kijken wat voor paupershow jij denkt te gaan opvoeren
Dus. even kijken. Waar ligt dat gat ergens?
En terecht, het tonen van grote hoeveelheden voedsel is tenslotte hét teken van rijkdomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:44 schreef Dubby het volgende:
Op de terassen van McDonald's zitten wel vooral mensen om te showen wat voor een enorme burgers en hoeveelheid friet ze hebben aangeschaft.
Quanta costa?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Programma Bruinisse:
09:00 Binnenkomst, en welkomstwoord Petro
10:00-12:00 Gastsprekers: Rita Verdonk en Rob Fruithof.
12:00-12:30 Koffie en Oostenrijkse streekgerechten, met een begeleidend woord van Wijbrand van der Sande.
12:30-17:00 BlackLining op zijn gerse muil stoempen
17:00- Benefietoptreden van Zanger Petro, voor Staatsbosbeheer.
Ik neem zelf altijd een duur ijsje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En terecht, het tonen van grote hoeveelheden voedsel is tenslotte hét teken van rijkdom
Ik verheug mij nu al op de inspirerende politieke speeches van Rob Fruithof, die man heeft grootste plannen voor dit land.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Programma Bruinisse:
09:00 Binnenkomst, en welkomstwoord Petro
10:00-12:00 Gastsprekers: Rita Verdonk en Rob Fruithof.
12:00-12:30 Koffie en Oostenrijkse streekgerechten, met een begeleidend woord van Wijbrand van der Sande.
12:30-17:00 BlackLining op zijn gerse muil stoempen
17:00- Benefietoptreden van Zanger Petro, voor Staatsbosbeheer.
We hebben eigenlijk geen wensen, maar we hebben het liefst een envelopje.quote:
Cadeaubon?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk geen wensen, maar we hebben het liefst een envelopje.Wat je maar kunt missen natuurlijk.
"Een diamant in het stof, dat is Rob Fruithof"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de inspirerende politieke speeches van Rob Fruithof, die man heeft grootste plannen voor dit land.
Zo één?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk geen wensen, maar we hebben het liefst een envelopje.![]()
Wat zullen de paupers van McDonald's hier dan jaloers op zijn:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En terecht, het tonen van grote hoeveelheden voedsel is tenslotte hét teken van rijkdom
Waarom jaloers zijn op iets wat er ranzig uitziet en waarschijnlijk ook ranzig smaakt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:52 schreef Dubby het volgende:
[..]
Wat zullen de paupers van McDonald's hier dan jaloers op zijn:
[ afbeelding ]
Rob weet wat het volk wil. Jammer dat hij jaren in een kerker van de AIVD heeft gezeten. Hij weet teveel van dingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de inspirerende politieke speeches van Rob Fruithof, die man heeft grootste plannen voor dit land.
Ja lekker jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:52 schreef Dubby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach alsof Rob dat ook maar iets interesseerde, in tegendeel; hij gebruikte die tijd om zijn fysieke kracht te vergroten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Rob weet wat het volk wil. Jammer dat hij jaren in een kerker van de AIVD heeft gezeten. Hij weet teveel van dingen.
Omdat we inmiddels al hadden geconcludeerd dat alleen de hoeveelheid er toe doet op de terassen. Bovendien zit je met voedsel van McDonald's met hetzelfde probleem en het is nog miezerig klein ook vergeleken bij deze schnitzels.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:53 schreef Relko het volgende:
[..]
Waarom jaloers zijn op iets wat er ranzig uitziet en waarschijnlijk ook ranzig smaakt?
Hij is al een hele tijd verdwenen ja. Ik hoor dingen over Zuid-Afrika, maar dat kan ook een valstrik van de AIVD zijn. Ik heb er vertrouwen in dat Rob Fruithof deze keer wel zijn grote komterug maakt, in tegenstelling tot de vorige vier bijeenkomsten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Rob weet wat het volk wil. Jammer dat hij jaren in een kerker van de AIVD heeft gezeten. Hij weet teveel van dingen.
Dat ziet er serieus lekker uitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:52 schreef Dubby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan haal ik wel wat meer bij de Mac.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:55 schreef Dubby het volgende:
[..]
Omdat we inmiddels al hadden geconcludeerd dat alleen de hoeveelheid er toe doet op de terassen. Bovendien zit je met voedsel van McDonald's met hetzelfde probleem en het is nog miezerig klein ook vergeleken bij deze schnitzels.
Ja natuurlijk, maar dan kom je slechts over als een vetzuchtig pisventje. Op de ruige terassen word je pas echt serieus genomen met dit soort schnitzels of iets vergelijkbaars.quote:
Oke daar heb je een legitiem punt, op de rauwe terrassen zou ik inderdaad eerder te werk gaan met robuuste stukken vlees. Een t-bonetje lijkt mij dan meer op zijn plaats.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:00 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dan kom je slechts over als een vetzuchtig pisventje. Op de ruige terassen word je pas echt serieus genomen met dit soort schnitzels of iets groters.
Ik kan alleen maar bidden dat hij zijn oude niveau (Periode Waku Waku) ooit weer bereikt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:55 schreef Relko het volgende:
[..]
Ach alsof Rob dat ook maar iets interesseerde, in tegendeel; hij gebruikte die tijd om zijn fysieke kracht te vergroten.
Yeah en XXL spareribs blijken vaak ook een echte chick magnet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:01 schreef Relko het volgende:
[..]
Oke daar heb je een legitiem punt, op de rauwe terrassen zou ik inderdaad eerder te werk gaan met robuuste stukken vlees. Een t-bonetje lijkt mij dan meer op zijn plaats.
Dat waren de dagen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar bidden dat hij zijn oude niveau (Periode Waku Waku) ooit weer bereikt.
Nee daar zijn hele andere talenten voor nodig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:04 schreef Dubby het volgende:
[..]
Yeah en XXL spareribs blijken vaak ook een echte chick magnet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |