Maar waarom gaan ze dan op een terras zitten? Dat is toch puur om ´gezien te worden´?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:38 schreef Ritmo het volgende:
'Vele andere groepen'.Gast, mensen die niet 1 of 2 keer per zomer een keer op het terras zitten, dat is echt een kleine minderheid.
Desondanks zijn er vele groepen mensen waarvan een gedeelte niets opheeft met terassen. Dat er vd andere kant hele volksstammen meerdere malen per zomer een terras aandoen, is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Vele andere groepen'.Gast, mensen die niet 1 of 2 keer per zomer een keer op het terras zitten, dat is echt een kleine minderheid.
Dude die mensen veroordelen jouw toch ook niet als je treinen aan het spotten bent, ok misschien een beetje maar dat is andersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar waarom gaan ze dan op een terras zitten? Dat is toch puur om ´gezien te worden´?![]()
Het is er druk, je zit op een gare stoel, duur drinken, lomp gekwebbel om je heen etc. Nogmaals puur verkapt ´laten zien dat je zogenaamd geniet´.
Gezellig met vrienden wat drinken, eventueel eten en mooi vrouwvolk kijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar waarom gaan ze dan op een terras zitten? Dat is toch puur om ´gezien te worden´?![]()
Het is er druk, je zit op een gare stoel, duur drinken, lomp gekwebbel om je heen etc. Nogmaals puur verkapt ´laten zien dat je zogenaamd geniet´.
Zelfs als dat zo zou zijn, wat is dan precies het probleem daarmee? Mensen zijn nou eenmaal kuddedieren. En zo kun je alles waar mensen samen komen wel zo afdoen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben ju nu aan het relativeren of maak je het probleem ingewikkelder?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Desondanks zijn er vele groepen mensen waarvan een gedeelte niets opheeft met terassen. Dat er vd andere kant hele volksstammen meerdere malen per zomer een terras aandoen, is een ander verhaal.
Hoezo is dat dan weer anders? Ze pakken zelfs m´n blocnote af dan. Zo ben ik dan weer niet, ik ga heus niet hun drankje afpakken ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:43 schreef Kwalberto het volgende:
Dude die mensen veroordelen jouw toch ook niet als je treinen aan het spotten bent, ok misschien een beetje maar dat is anders
Eerder een bepaald slag volk die een sociaal leven hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Terraszitters is een bepaald slag volk die daar tijd voor hebben.
Ik zeg het precies zoals het is. Kan nooit ingewikkeld zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben ju nu aan het relativeren of maak je het probleem ingewikkelder?
Zaterdag of zondag wordt dat dan of 's avonds als er geen vergaderingen op terras gehouden worden verder onder werktijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eerder een bepaald slag volk die een sociaal leven hebben.
En ook iemand die 40 uur in een goede functie werkt kan nog wel een middagje op een terras zitten hoor.
Ja, eigenlijk zit iedereen er met tegenzin, maar het is allemaal waard als Socios van FOK! je ziet met een stoer biertje in je hand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef Socios het volgende:
[..]
En dan? Dan is onze dag goed?quote:Het is er druk, je zit op een gare stoel, duur drinken, lomp gekwebbel om je heen etc. Nogmaals puur verkapt ´laten zien dat je zogenaamd geniet´.
Ik ga graag op een terras zitten omdat wij geen tuin hebben en we zijn graag buiten onder de mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ook op een terras zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zaterdag of zondag wordt dat dan of 's avonds als er geen vergaderingen op terras gehouden worden verder onder werktijd.
Stukje sociale druk erbij. Zo van ´ik moet mee anders val ik buiten de boot´. ´Ik moet doen alsof ik het naar mijn zin heb´ etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:51 schreef Ritmo het volgende:
Ja, eigenlijk zit iedereen er met tegenzin
Blijkbaar?quote:En dan? Dan is onze dag goed?
Mensen kijken is een van de leukste dingen om te doen op een terras.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Loop maar eens langs een terras. Het gros van de bezoekers kijkt naar langslopende mensen en voelt zich verheven boven hen. Met een drankje en een gesprekje erbij denken ze het helemaal te zijn.
Want dat is het doel van op een terras zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar vergis je je toch in, hoor. Je ziet ze echt moeite doen om ´er stoer bij te zitten´. Zo van ´kijk mij hier stoer bier zuipen en praten´. Het is echt niet zo dat ze gewoon alleen stil een drankje drinken en 'm weer smeren. Nee, het is verkapt check-mij-stoer-sociaal-hier-zogenaamd-genieten-op-het-terras.
Ga alsjeblieft een psycholoog zoekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarom is 't ook zo leuk om in de weg te lopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:54 schreef BlackLining het volgende:
Mensen kijken is een van de leukste dingen om te doen op een terras.
Waar baseer je dat in godsnaam op? Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar normale mensen vinden het leuk om onder gezelschap van vrienden een biertje of wijntje te drinken. Tel daarbij op dat de meeste mensen ervan genieten om lekker in de zon te zitten en dan kom je op een terras uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Stukje sociale druk erbij. Zo van ´ik moet mee anders val ik buiten de boot´. ´Ik moet doen alsof ik het naar mijn zin heb´ etc.
Nogmaals: zoek een psycholoog.quote:Blijkbaar?
Vind je het echt zo moeilijk om te begrijpen dat die mensen niet doen alsof, maar dat ze het gewoon echt fijn vinden om daar te zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Stukje sociale druk erbij. Zo van ´ik moet mee anders val ik buiten de boot´. ´Ik moet doen alsof ik het naar mijn zin heb´ etc.
[..]
Blijkbaar?
Bespottelijke opmerkingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:59 schreef KermitKikker het volgende:
Godver kut ts, houd je bek en sterf
Mjah, okey, misschien vergis ik mij dan en hebben sommigen er wel plezier in. Maar mijns inziens gaat het bij velen om het flaneren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:
Vind je het echt zo moeilijk om te begrijpen dat die mensen niet doen alsof, maar dat ze het gewoon echt fijn vinden om daar te zitten?
Idd, alsof iets doodnormaals als op een terras een biertje drinken een statussymbool is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind je het echt zo moeilijk om te begrijpen dat die mensen niet doen alsof, maar dat ze het gewoon echt fijn vinden om daar te zitten?
En waar baseer je dat inzicht dan op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, okey, misschien vergis ik mij dan en hebben sommigen er wel plezier in. Maar mijns inziens gaat het bij velen om het flaneren.
Waarom zou je willen flaneren op een terrasje, het is niet dat er alleen bloedmooie mensen zitten toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, okey, misschien vergis ik mij dan en hebben sommigen er wel plezier in. Maar mijns inziens gaat het bij velen om het flaneren.
Omdat veel van jullie zeggen dat ze daar echt plezier hebben. Toch blijf ik sceptisch, want ik vind het er allemaal heel verkapt uitzien op zo´n terras. ´En maar weer om bier schreeuwen met z´n allen´.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:04 schreef KermitKikker het volgende:
En waar baseer je dat inzicht dan op?
op het knopje met dat uitroepteken drukken ja een gele driehoek zegmaar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen mja dan ligt kermitfliker wel 48 uur in zijn mand oook mooi tog whahahahahquote:
Ik wilde gewoon nog voor 18.00u bij de brievenbus zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:06 schreef Dubby het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iemand met een blik op zaken als TS dan uitgerekend op vrijdagmiddag / begin vd avond een brief moet gaan posten.
Jij zou het heel goed doen in 40-45...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
op het knopje met dat uitroepteken drukken ja een gele driehoek zegmaar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen mja dan ligt kermitfliker wel 48 uur in zijn mand oook mooi tog whahahahah
Beetje provocerend om dan langs een vol terras te gaan lopen denk je niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon nog voor 18.00u bij de brievenbus zijn.
Dat lag gewoon op de route.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:09 schreef Kwalberto het volgende:
Beetje provocerend om dan langs een vol terras te gaan lopen denk je niet?
Dit is ook weer zoiets idioots om belachelijk te maken, als je op een terras zit moet je toc gewoon een drankje bestellen en als mensen na een aantal alcoholische versnaperingen wat joliger worden dan kan dat wat luidruchtiger gaan, maar dank je echt dat dat ook alleen maar is zodat mensen zien en horen dat zij op een terras zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat veel van jullie zeggen dat ze daar echt plezier hebben. Toch blijf ik sceptisch, want ik vind het er allemaal heel verkapt uitzien op zo´n terras. ´En maar weer om bier schreeuwen met z´n allen´.
Ik was er relax later dit weekend een keer langs gefietst of had een iets andere route genomen. Het is nou ook weer niet zo dat Leeuwarden 1 en al een bomvol terras is deze dagen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon nog voor 18.00u bij de brievenbus zijn.
Vergis je niet, hoor. De hele Nieuwestad staat vol met terrasjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:13 schreef Dubby het volgende:
Ik was er relax later dit weekend een keer langs gefietst of had een iets andere route genomen. Het is nou ook weer niet zo dat Leeuwarden 1 en al een bomvol terras is deze dagen.
Maak anders samen met Socios die afspraak bij die psycholoogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
op het knopje met dat uitroepteken drukken ja een gele driehoek zegmaar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen mja dan ligt kermitfliker wel 48 uur in zijn mand oook mooi tog whahahahah
Even serieus; deze aantijgingen kan ik niet dulden. Jij hebt een TR aan je cocktailjurk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij zou het heel goed doen in 40-45...
1e gesprek is vaak alleen maar een intakegesprek.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maak anders samen met Socios die afspraak bij die psycholoogJij kunt ook wel een gesprekje gebruiken heb ik zo het idee.
Ja, beetje doen alsof je het leuk vindt om je huis uit te komen en achter FOK! weg te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:09 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Beetje provocerend om dan langs een vol terras te gaan lopen denk je niet?
Maar je voelde niet de behoefte om er gezellig bij te gaan zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Vergis je niet, hoor. De hele Nieuwestad staat vol met terrasjes.
Oja nu praten kom dan kkflikker je kent me niet anders zou je niet praten jonge kom zalmplaat boy je gaat zien niet fokken met deze man want je weet shit gaat aaaaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maak anders samen met Socios die afspraak bij die psycholoogJij kunt ook wel een gesprekje gebruiken heb ik zo het idee.
zo zeg, somebody's lost itquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Even serieus; deze aantijgingen kan ik niet dulden. Jij hebt een TR aan je cocktailjurk.
En dan echt zo aanwezig zijn, zo in het universum, van kijk mij nou ik ben aanwezig. Walgelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, beetje doen alsof je het leuk vindt om je huis uit te komen en achter FOK! weg te gaan.
En dan een beetje lopen enzo, populair hoor.
Nee, Socios was degene die iets met treinen had.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt zeker ook iets met treinen en Oosterijk?
Bring it on!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oja nu praten kom dan kkflikker je kent me niet anders zou je niet praten jonge kom zalmplaat boy je gaat zien niet fokken met deze man want je weet shit gaat aaaaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |