Als ik langsloop krijg ik dat idee totaal niet hoor, de meeste kijken wat en kletsen verder en kijken alleen omdat het iets bewegend is maarheb totaal niet het idee dat ze zich meerderwaardig voelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Loop maar eens langs een terras. Het gros van de bezoekers kijkt naar langslopende mensen en voelt zich verheven boven hen. Met een drankje en een gesprekje erbij denken ze het helemaal te zijn.
Daar is niks mis mee. Meer wel aan het coole gedoe van een boel van die mensen die zitten te terrassen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Heerlijk toch, gewoon ontspannen een biertje drinken en mensen kijken
Precies. De TS heeft nogal een minderwaardigheidscomplex, volgens mij. En da's nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef snakelady het volgende:
Denk eerder dat het aan je eigen zelfwaarde ligt dan aan de mensen die op een terrasje zitten.
GRIJP JE KANS JONGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
HEY SOOS CHECK DIT!!!! ZE WIL JE JONGUH!!!!
Waar dan? Je lijkt me niet moeilijk te herkennen hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Terechte klacht, maar ik woon dan ook in Oud-Zuid.
Verkapte kijk-mij-stoer-in-Oud-Zuid-wonen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
HEY SOOS CHECK DIT!!!! ZE WIL JE JONGUH!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |