quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:58 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezelschap, van mn vrienden uit Oosterhout. We gaan vanaaf naar de kroeg
.
Maar m'n schoolvrienden wonen natuurlijk overal ergens anders, van Eindhoven tot Rosendaal. Dat is heel Noord-Brabant breed onderhand. Maar schoolvriendinnetje die dichtbij woont heb ik vandaag wel weer gezien
.
[quote] [/ quote]quote:
Het moet ON my mind zijn, niet IN my mindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Ravenous- het volgende:
Ah ik zie het al, miindddd is met één n
Apvisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef Aapvis het volgende:
XD
ja sorry ik had geen zin om het te quoten en dan te kopieren en dan hiernaartoe te gaan, dus heb ik die post maar gewoon gekopieert
Steek 'm met een wespquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.. wel accepteren maar dan nog doet hij t nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:08 schreef Aapvis het volgende:
[..]
inderdaad ik kan niemand meer toevoegen potver
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Bel dominos new york pizza en bestel een pizza
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Steek 'm met een wespIk gooi gewoon mijn laptop met msn op een dooie weps op de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZIE DAT MAAR TE OVERLEVEN WINDOOWSROTZOOI![]()
![]()
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon mijn laptop met msn op een dooie weps op de grond
![]()
Is inderdaad een toppertje jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:13 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Hey now you're an All Star get your game on, go play.
Bescherm mequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:16 schreef Stroopwafels het volgende:
Kijk maar uit dat Zeroku je niet aanspreekt over de typo.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
Zo, geslaagd.
[Spare ribs] Sweet ribs, warme maiskolf met roomboter, knoflooksaus, salade, geen drankje
Bier 14.gif.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef mich1992 het volgende:
Ik zal mezelf maar even gaan fatsoeneren voordat we bier gaan kopen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
Zo, geslaagd.
[Spare ribs] Sweet ribs, warme maiskolf met roomboter, knoflooksaus, salade, geen drankje
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon mijn laptop met msn op een dooie weps op de grond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je daar meerdere mensen voor nodig dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef mich1992 het volgende:
Ik zal mezelf maar even gaan fatsoeneren voordat we bier gaan kopen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:23 schreef Ravenous- het volgende:
[..]Bear
Grylls
zou het overleven.
[ afbeelding ]WAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe heb je die schildpad er zo snel uit kunnen knippen
Loost_zin
Duh, we gaan bij een vriend wat drinken en daarna naar de stad. Ik kan niet in mn eentje een hele krat sjouwen op de fietsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:23 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Heb je daar meerdere mensen voor nodig dan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:23 schreef Ravenous- het volgende:
[..]Bear
Grylls
zou het overleven.
[ afbeelding ]Naast soep in blik, soep in zak nu soep in schildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
En walkinsoupquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Naast soep in blik, soep in zak nu soep in schild
Dan ga ik achterop en draag ik hem voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:25 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Duh, we gaan bij een vriend wat drinken en daarna naar de stad. Ik kan niet in mn eentje een hele krat sjouwen op de fiets
Nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHA
hoe heb je die schildpad er zo snel uit kunnen knippen
Of jij fietst en ik ga achteropquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:26 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dan ga ik achterop en draag ik hem voor je
Kan je even 10 minuten mij niet aan het lachen maken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Naast soep in blik, soep in zak nu soep in schild
Misschien moet je gaan werken aan je gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:26 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Kan je even 10 minuten mij niet aan het lachen maken?
Nee, xyzyx is gewoon een baas en laat mij hem grappig vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan werken aan je gevoel voor humor.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij is 14 en nog zoekendequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:28 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee, xyzyx is gewoon een baas en laat mij hem grappig vinden
eetsmakelijkquote:
Momentje, laat me er even uitspringen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alle jongens die in je hoofd blijven hangen moeten dood.
Maar dan zijn ze niet meer leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je doet het zelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
'Ja, en ook al anaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef xyzyx het volgende:
Godver
Dat kind van 14 vraagt aan mij of ik al gezoend heb.
Zo lelijk ben ik ook weer niet
Soms gebeurt het ook dat je plotsklaps verliefd wordtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent ooit zelf begonnen met dingen met hem te doen.
Dat heb je zelf toegelaten.
Ja, hou er maar over op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:37 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Soms gebeurt het ook dat je plotsklaps verliefd wordt/
Maar aan het begin was het slechts lust. En dan nog. Als dat niet was gebeurd was het niet minder geweest nu.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent ooit zelf begonnen met dingen met hem te doen.
Dat heb je zelf toegelaten.
Dat zul je nooit weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar aan het begin was het slechts lust. En dan nog. Als dat niet was gebeurd was het niet minder geweest nu.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee en jij ook niet dus doe niet zo moeder Theresa please.
Op je teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee en jij ook niet dus doe niet zo moeder Theresa please.
Joh, doe is liefquote:
Ik had gezegd dat ik met haar paard gezoend hadquote:
Ja want jij bent een van de weinigen die gewoon niet tegen mij in kan gaan wat dit onderwerp betreft. Iets met een pot en een ketel.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik met haar paard gezoend had
Kijk maar uit, toen ik door mijn knie ging was mijn meniscus en kruisband gescheurd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik ging weer eesn door mijn knie. Joggen op birkenstocks is toch og niet haalbaar voor me.
Hoevaak ga jij joggen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik ging weer eesn door mijn knie. Joggen op birkenstocks is toch og niet haalbaar voor me.
Zo, ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Noortje?
Heette jou forum account nooit zo?
Mijn knieschijf schuurt over mijn knieen maar ik dacht dat het vrijwel over was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:59 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Kijk maar uit, toen ik door mijn knie ging was mijn meniscus en kruisband gescheurd.
Nooit maar ik moest naar huis lopen en ik had haast.quote:
Ja. Met een punt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Noortje?
Heette jou forum account nooit zo?
He wattehquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hij laat 3 fotos in en dan stopt ie ermee
Duidelijk heb jij je nog nooit verdiept in fotografie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef Aapvis het volgende:
http://farm3.static.flickr.com/2688/4284261627_a4e4e04fda.jpg
welke drugs gebruik jij?
Eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Duidelijk heb jij je nog nooit verdiept in fotografie.
Zijn oordeel en de kunst van fotografie staan toch los van elkaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan inzien volgens jou?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Het is gewoon kunst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan inzien volgens jou?
Welke diepere boodschap zit erin verstopt?
Methylone.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef Aapvis het volgende:
http://farm3.static.flickr.com/2688/4284261627_a4e4e04fda.jpg
welke drugs gebruik jij?
Collega zij tegen mij 'Snel denken', gooide hij een dode duif naar me toe.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het zou voortaan wel fijn zijn als mijn collega zou zeggen dat er een dode muis in een zakje aan de kassa komt. Zodat ik hem niet vastpak.![]()
![]()
Ja joh moet je eens proberenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ken ik niet maar moet vast goed spul zijn zo te zien
Je mist een persoonsvorm.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Collega zij tegen mij 'Snel denken', gooide hij een dode duif naar me toe.
Taal is niet mijn sterkste vak.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja joh moet je eens proberen
[..]
Je mist een persoonsvorm.
Slaop, kindeke, slaop!quote:
Maar ik ben pas 14quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja joh moet je eens proberen
[..]
Is goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Des te beter. Je moet jong beginnen dan merk je er meer van.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel even een tripreportje schrijven!
Van de afkickkliniek?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:31 schreef -SG- het volgende:
Vrij ernstig eigenlijk, woensdag middag teruggekomen gister zat ik alweer in de shop
Goedzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:42 schreef mstr het volgende:
Zo, de spareribs, knoflooksaus, maiskolf en salade smaakten goed.
Broeva! Haro!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef mstr het volgende:
Nu even de laatste paar euro ook bij m'n mama declareren.
Lekker op je kassa aan het FOK!kenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh wow de oude muziek staat op in de winkel. Kryptonite en Jamiroquai enzo. Beetje jammer dat ik nog maar een uur moet werken
Jaaaa hihihihi. Maar ik had verdraaide nostalgie want die muziek was fucking kut. En hij staat te zacht om de leuke nummers te horen.quote:
gefeliquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:33 schreef Naughty_Dog het volgende:
Gedownload in 13 minutes 48 seconds met een gemiddelde van 5.06 MB/sec.
Neeeeeeeeeeeeeee was het maar zo die kan ik uitlachenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:33 schreef Aapvis het volgende:
Heb je al veel 14 jarige kutkinderen moeten helpen?
Hoezo uitlachen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee was het maar zo die kan ik uitlachen
15 is oneven getal dus iets minder whehehe maar toch nog want je wil een cap omdat je vrienden het cool vindenquote:
Dat is toch wreeed!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
15 is oneven getal dus iets minder whehehe maar toch nog want je wil een cap omdat je vrienden het cool vinden
Petten zijn ook heel coolquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:54 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dat is toch wreeed!
Als je 's avonds graffiti gaat spuiten en heel je vriendenclub heeft er eentje en ze vragen aan jou.. koop er ook eentje, das cool want dan hebben we er allemaal een dan doe je dat toch
Leuke deerne jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:50 schreef Aapvis het volgende:
Lekker wijf+beste drummer ter wereld+blink 182+wreede clip= bazen song
quote:
3 wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
Noor, na vanavond heb ik er nog maar 3 voor je.
Waar gaat dat heen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
Noor, na vanavond heb ik er nog maar 3 voor je.
Zoo.. 3 hele snoepjes.. wat gulquote:
quote:
Blijft een overhyped en veel te duur dingquote:
Overhyped of niet, ik vind zelf ( MIJN MENING) dat er geen mooiere/ makkelijker in gebruiks telefoon is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Blijft een overhyped en veel te duur ding
Ik blijf zelf bij less is morequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overhyped of niet, ik vind zelf ( MIJN MENING) dat er geen mooiere/ makkelijker in gebruiks telefoon is.
QFT.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overhyped of niet, ik vind zelf ( MIJN MENING) dat er geen mooiere/ makkelijker in gebruiks telefoon is.
Nog een fanboyquote:
Boevensnoepjes :$quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je die snoepjes eet, en ook alle 3 dan hoef je 3 dagen niet te slapen
Ik wil godverdomme ook een iPhonequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Boevensnoepjes :$
Ik wil verdomme een witte iPhone 4 en wel nu.. tyfus apple
quote:
Adres? Dan ben je zo meteen de eerste in Nederland die gewelddadig overvallen is voor zijn iPhone.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
Ik had em met de release, als enige van Ermelo.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn zusje krijgt haar iPhone waarschijnlijk eerder omdat zij een zwarte wil, nog erger![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Adres? Dan ben je zo meteen de eerste in Nederland die gewelddadig overvallen is voor zijn iPhone.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Adres? Dan ben je zo meteen de eerste in Nederland die gewelddadig overvallen is voor zijn iPhone.
Ik ga mee, en dan ga ik naar de kamer van zijn zusjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat heb je aan die elitebooks van 5000+ euro?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:18 schreef Aapvis het volgende:
Wij hebben een HP Elitebook 8730W
stoer ding man
Weet niet, me vader heeft hem gratiesch gekregen van zijn werk, daar schrijven ze na elk jaar alle computers en zooi afquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je aan die elitebooks van 5000+ euro?
Hehe. Ik ga waarschijnlijk voor een Asus G73.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Weet niet, me vader heeft hem gratiesch gekregen van zijn werk, daar schrijven ze na elk jaar alle computers en zooi af
volgend jaar weer een nieuwe
Dell + kermisuitvoeringquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Aapvis het volgende:
Als ik het geld had had ik zo'n nieuwe alienware gaming laptop gekocht
die zijn bruuuuut!
Das toch juist bruutquote:
Tof man. Na 1-2 uur is ie leegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Das toch juist bruut
kan je all die lampjes aanzetten en dan lekker in de mc gaan laptoppen
inderdaad doe toch maar nietquote:
Friday Night Fever.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is het vandaag enorm saai op elk deel van fok?
Algemene staking ofzo?
Morgen zwarte zaterdagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
Algemene staking ofzo?
Bouwvakvakanties 2010quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
Algemene staking ofzo?
Goed?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef Ravenous- het volgende:
Hee Mexx mag je raden hoe m'n kamerbezichtiging was
Het riep wel vragen opquote:
Lijkt me juist wel lekker, kun je een beetje de leider uit gaan hangen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Het riep wel vragen op![]()
Het ging wel goed, dat wel.
Kamer was ook wel redelijk, goede grootte, zag er fatsoenlijk uit
Maar ik weet niet of ik hier mijn studentenleven wil doorbrengen.
De andere bewoners kwamen nou niet bepaald als 'echte studenten' over.
D'r stonden geen kratten bier opgestapeld, het contact ging soms wat stroef, zeg maar dat ik ongeveer het gesprek op gang moest houden.
Maar d'r zat wel een lekkere Duitse bij, met zo'n fijn accent
Pics van je zus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef Ravenous- het volgende:
En m'n zus is weer thuis dus m'n internet is weer lekker traag
Kapitein van een zinkend schipquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel lekker, kun je een beetje de leider uit gaan hangen.
Schoppen dan!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef Ravenous- het volgende:
En m'n zus (geen pics) is weer thuis dus m'n internet is weer lekker traag
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik ben zo wazig dat ik m'n eigen naam nog niet eens goed kan schrijven.
Neongeel. Of Neonoranje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef Hyman het volgende:
Wat voor een kleur gratis bumper zal ik bestellen voor mn telefoon ?
Met de goede kruiden is dat zeker goed te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef -SG- het volgende:
Bami met roerbak groente en stukjes biefstuk erin.
Ook goed te doen als het koud is.
Waarover?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef killerbee911 het volgende:
Chill vandaag de rechtszaak gewonnen
We zaten in een cafe en we hadden red bull besteld en hun hebben dat dan in flesjes.quote:
Ik neem aan de advocaat van bedrijf van je pa..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
We zaten in een cafe en we hadden red bull besteld en hun hebben dat dan in flesjes.
Toen kwam de serveerster die bende brengen en mieterd zo dat dienblad met 6 flesjes en glazen alles over me schoot dus ik zeik nat maar me iPhone was ook zeiknat en er kwamen strepen in me scherm. Dus ik zeg ja ik wil dit wel vergoed hebben dus hun lieten de telefoon nakijken toen bleek uit het rapport dat het val of stoot schade is en toen zouden hun het niet vergoeden omdat het geen vochtschade was. ( het ging maar om 130 euro maargoed) dus wij mbv getuige en dergelijke aangetoond dat er ook flesjes op waren gevallen toen de rechter van me pa's bedrijf ingehuurd en na 1 rechtzaak alles vergoed gekregen
Scherp +1.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik neem aan de advocaat van bedrijf van je pa..
idd advocaatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik neem aan de advocaat van bedrijf van je pa..
Maar je kan het toch ook via eigen verzekering regelen, scheelt weer gedoe.
Wat zou jij doen als iemand jou iPhone duidelijk molt en dan niet wil betalen voor reparatie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Killerbee kan zich vast ook vinden met de aanklaagmaatschappij in de States?
weet ik veelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef -SG- het volgende:
Trouwens in de iphone zit toch zo'n ding in voor waterschade (als die verkleurt dan is er waterschade), dus die moet dus toch ook aangetast zijn. Hoe kwamen ze dan bij die val en stoot schade
Ten eerste heb ik gelukkig geen iPhone.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand jou iPhone duidelijk molt en dan niet wil betalen voor reparatie?
Z'n vader zal wel rijk zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik gelukkig geen iPhone.
Ten tweede ging het niet expres.
Ten derde zou ik zo'n duur mormel wel verzekeren.
Toevallig gaat het in South Park over dat iemand rijke ouders heeftquote:
Dat is geen toeval, dat is het lot.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toevallig gaat het in South Park over dat iemand rijke ouders heeft
Ik verwijt de serveerster ook niks maar het was een chique grand cafe die gewoon een bedrijfsverzekering hebben voor dit soort dingen dus het ging hun meer om dat ze niet helemaal de verzekering wouden opbellenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik gelukkig geen iPhone.
Ten tweede ging het niet expres.
Ten derde zou ik zo'n duur mormel wel verzekeren.
moesten hun ook betalenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef -SG- het volgende:
Maar kreeg je ook de kosten vergoed van de advocaat?
nee hoor valt best meequote:
Mijn vader zou me keihard uitlachen als ik zou zeggen 'heuj, huur de bedrijfsadvocaat eens in, mijn Samsung Star Qwerty is kapot'. En terecht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
nee hoor valt best meeik werk er zelf hard genoeg voor
Bla bla bla gaan we weer beginnen het enige wat jij ongeveer doet hier is zeiken over taalfoutjes die in de haast gemaakt worden en die als mensen hier even 2x kijken niet maken .quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands voordat je aan komt pappen met je dure advocatenverhaaltjes.
Hallo Bart.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands voordat je aan komt pappen met je dure advocatenverhaaltjes.
Klopt, ik ben heel jaloers stiekem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Bla bla bla gaan we weer beginnen het enige wat jij ongeveer doet hier is zeiken over taalfoutjes die in de haast gemaakt worden en die als mensen hier even 2x kijken niet maken .
Hey Suus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |