quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:58 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezelschap, van mn vrienden uit Oosterhout. We gaan vanaaf naar de kroeg
.
Maar m'n schoolvrienden wonen natuurlijk overal ergens anders, van Eindhoven tot Rosendaal. Dat is heel Noord-Brabant breed onderhand. Maar schoolvriendinnetje die dichtbij woont heb ik vandaag wel weer gezien
.
[quote] [/ quote]quote:
Het moet ON my mind zijn, niet IN my mindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Ravenous- het volgende:
Ah ik zie het al, miindddd is met één n
Apvisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef Aapvis het volgende:
XD
ja sorry ik had geen zin om het te quoten en dan te kopieren en dan hiernaartoe te gaan, dus heb ik die post maar gewoon gekopieert
Steek 'm met een wespquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.. wel accepteren maar dan nog doet hij t nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:08 schreef Aapvis het volgende:
[..]
inderdaad ik kan niemand meer toevoegen potver
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Bel dominos new york pizza en bestel een pizza
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Steek 'm met een wespIk gooi gewoon mijn laptop met msn op een dooie weps op de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZIE DAT MAAR TE OVERLEVEN WINDOOWSROTZOOI![]()
![]()
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon mijn laptop met msn op een dooie weps op de grond
![]()
Is inderdaad een toppertje jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:13 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Hey now you're an All Star get your game on, go play.
Bescherm mequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:16 schreef Stroopwafels het volgende:
Kijk maar uit dat Zeroku je niet aanspreekt over de typo.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
Zo, geslaagd.
[Spare ribs] Sweet ribs, warme maiskolf met roomboter, knoflooksaus, salade, geen drankje
Bier 14.gif.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef mich1992 het volgende:
Ik zal mezelf maar even gaan fatsoeneren voordat we bier gaan kopen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
Zo, geslaagd.
[Spare ribs] Sweet ribs, warme maiskolf met roomboter, knoflooksaus, salade, geen drankje
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon mijn laptop met msn op een dooie weps op de grond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je daar meerdere mensen voor nodig dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:18 schreef mich1992 het volgende:
Ik zal mezelf maar even gaan fatsoeneren voordat we bier gaan kopen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:23 schreef Ravenous- het volgende:
[..]Bear
Grylls
zou het overleven.
[ afbeelding ]WAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe heb je die schildpad er zo snel uit kunnen knippen
Loost_zin
Duh, we gaan bij een vriend wat drinken en daarna naar de stad. Ik kan niet in mn eentje een hele krat sjouwen op de fietsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:23 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Heb je daar meerdere mensen voor nodig dan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:23 schreef Ravenous- het volgende:
[..]Bear
Grylls
zou het overleven.
[ afbeelding ]Naast soep in blik, soep in zak nu soep in schildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
En walkinsoupquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Naast soep in blik, soep in zak nu soep in schild
Dan ga ik achterop en draag ik hem voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:25 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Duh, we gaan bij een vriend wat drinken en daarna naar de stad. Ik kan niet in mn eentje een hele krat sjouwen op de fiets
Nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHA
hoe heb je die schildpad er zo snel uit kunnen knippen
Of jij fietst en ik ga achteropquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:26 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dan ga ik achterop en draag ik hem voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |