Zal dan wel naar radio2 gaan..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik verwacht toch echt niet dat ze het langst lopende radioprogramma van de wereld laten vervallen..
Haaiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:33 schreef Vlindur het volgende:
Hoi lieffies![]()
![]()
Ik ben helemaal van mn appelepo met al die nieuwe mensen en andere veranderingen! Frank![]()
Stopt Gerard?! Jemig!
En Domien? Wat gaat die nou doen?
Snap er helemaal niks van en ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!
Met vriendelijke groet
waarom zou de shift 12-14 ook niet AV kunnen heten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik verwacht toch echt niet dat ze het langst lopende radioprogramma van de wereld laten vervallen..
Dan is er geen arbeid..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom zou de shift 12-14 ook niet AV kunnen heten.
hooguit een half uur.quote:
Juist leuk dat popduel naar mijn mening.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef TheZapster het volgende:
Dat Rabradio na 6 jaar nog steeds in de programmering staat blijft mij verbazen.Hij doet echt nog precies hetzelfde nu als 6 jaar geledenElke uit-je-dip-tip is al minimaal 10 keer voorbij gekomen om nog maar niet te spreken over dat vreselijke popduel
Stiekem ben ik het wel met je eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef TheZapster het volgende:
Dat Rabradio na 6 jaar nog steeds in de programmering staat blijft mij verbazen.Hij doet echt nog precies hetzelfde nu als 6 jaar geledenElke uit-je-dip-tip is al minimaal 10 keer voorbij gekomen om nog maar niet te spreken over dat vreselijke popduel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |