Zal dan wel naar radio2 gaan..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik verwacht toch echt niet dat ze het langst lopende radioprogramma van de wereld laten vervallen..
Haaiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:33 schreef Vlindur het volgende:
Hoi lieffies![]()
![]()
Ik ben helemaal van mn appelepo met al die nieuwe mensen en andere veranderingen! Frank![]()
Stopt Gerard?! Jemig!
En Domien? Wat gaat die nou doen?
Snap er helemaal niks van en ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!
Met vriendelijke groet
waarom zou de shift 12-14 ook niet AV kunnen heten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik verwacht toch echt niet dat ze het langst lopende radioprogramma van de wereld laten vervallen..
Dan is er geen arbeid..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom zou de shift 12-14 ook niet AV kunnen heten.
hooguit een half uur.quote:
Juist leuk dat popduel naar mijn mening.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef TheZapster het volgende:
Dat Rabradio na 6 jaar nog steeds in de programmering staat blijft mij verbazen.Hij doet echt nog precies hetzelfde nu als 6 jaar geledenElke uit-je-dip-tip is al minimaal 10 keer voorbij gekomen om nog maar niet te spreken over dat vreselijke popduel
Stiekem ben ik het wel met je eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef TheZapster het volgende:
Dat Rabradio na 6 jaar nog steeds in de programmering staat blijft mij verbazen.Hij doet echt nog precies hetzelfde nu als 6 jaar geledenElke uit-je-dip-tip is al minimaal 10 keer voorbij gekomen om nog maar niet te spreken over dat vreselijke popduel
3 van de 100 twitter berichten zijn handig/makkelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:56 schreef -Hans- het volgende:
Twitter is best leuk hoor maar al die meldingen van mensen waar ze zijn voegt imho echt totaal niets toe
Nou iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
3 van de 100 twitter berichten zijn handig/makkelijk.
Wat heb je aan playlisten danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Nou idd
Wederom geen playlist Der Rudy.. Als Kevin er niet is dan voelt niemand zich geroepen om dat ding online te zetten
Nope, alleen de playlist van Der Rudy wordt vaak van te voren online gezet. Erg handig want dan kun je van te voren al ff kijken wat er zoals gedraaid zal worden. Gelukkig weten wij van 1 plaat wel hoelaat die is te horen en dat is Mr. Brightside van de Killers om 00:56quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat heb je aan playlisten dan?
Hebben jullie normaal ook lijsten van EkstraWeekend ook dan ivm mijn upload?
Okequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Nope, alleen de playlist van Der Rudy wordt vaak van te voren online gezet. Erg handig want dan kun je van te voren al ff kijken wat er zoals gedraaid zal worden. Gelukkig weten wij van 1 plaat wel hoelaat die is te horen en dat is Mr. Brightside van de Killers om 00:56.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |