3 van de 100 twitter berichten zijn handig/makkelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:56 schreef -Hans- het volgende:
Twitter is best leuk hoor maar al die meldingen van mensen waar ze zijn voegt imho echt totaal niets toe
Nou iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
3 van de 100 twitter berichten zijn handig/makkelijk.
Wat heb je aan playlisten danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Nou idd
Wederom geen playlist Der Rudy.. Als Kevin er niet is dan voelt niemand zich geroepen om dat ding online te zetten
Nope, alleen de playlist van Der Rudy wordt vaak van te voren online gezet. Erg handig want dan kun je van te voren al ff kijken wat er zoals gedraaid zal worden. Gelukkig weten wij van 1 plaat wel hoelaat die is te horen en dat is Mr. Brightside van de Killers om 00:56quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat heb je aan playlisten dan?
Hebben jullie normaal ook lijsten van EkstraWeekend ook dan ivm mijn upload?
Okequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Nope, alleen de playlist van Der Rudy wordt vaak van te voren online gezet. Erg handig want dan kun je van te voren al ff kijken wat er zoals gedraaid zal worden. Gelukkig weten wij van 1 plaat wel hoelaat die is te horen en dat is Mr. Brightside van de Killers om 00:56.
@tleemhuis:quote:
quote:Van #EkstraWeekend krijg je energie! Ook als je al sinds 5 uur vanmorgen wakker bent. Weeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
Domien!quote:
ja juist ik hoorde hem ook heel subtielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
Komt Domien uit de 3FM opleiding/school ?
Zeker wel. 2006.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
Komt Domien uit de 3FM opleiding/school ?
Echt wel. Hij's in de nacht begonnen, daarna 4 tot 6 en toen door naar de weekendochtendshow.quote:
Ja welquote:
Dit lied?, vind hem wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Maar even serieus, draaien jullie dit vrijwillig?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit lied?, vind hem wel lekker eigenlijk.
Ja en een Rudy moet in zijn uren ook een minimaal aantal top50 hits draaien..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
De dj's mogen volgens mij maar een aantal platen echt zelf kiezen en verder hebben ze volgens mij gewoon een beperkte (tijdelijke) lijst de hitjes etc. waar de meeste muziek uit moet worden gedraaid. Coen heeft dat ooit eens op een filmpje uitgelegd hoe dat in zijn werk ging maar kan het filmpje al tijden niet meer vinden.
Hij schijnt iets met radio6 te gaan doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef Mdrop het volgende:
Rudy naar XXX radio, ik gun het hem toch wel
.
???quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef Mdrop het volgende:
.
Weekend Sperma met Der Rudy en Kim Holland.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef Mdrop het volgende:
.
radio6 draait volgens mij wel chille muziek, maar komen die nog eens in de ether dan? Want zo schiet het ook niet echt op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij schijnt iets met radio6 te gaan doen.
omgquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weekend Sperma met Der Rudy en Kim Holland.![]()
Rudy is naar mijn mening een echte 3FM Dj het is echt zo zonde dat hij weg moet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
radio6 draait volgens mij wel chille muziek, maar komen die nog eens in de ether dan? Want zo schiet het ook niet echt op.
Ja zoiets, iemand de tissuesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
Weekend Sperma met Der Rudy en Kim Holland.![]()
Komende week ja, en dat heeft hij door het jaar heen wel vaker gedaan,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef hole1988 het volgende:
Hij schijnt iets met radio6 te gaan doen.
Haha , toppertjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
Alleen maar hete hits, love songs en beuk platen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |