anders zijn er vast wel ladies die mee willen bestellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wilde gisteravond bestellen, maar wist niet hoe aan te vullen....
Dus daar moet ik eerst over nadenken
Hoeveel wilde je bestellen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wilde gisteravond bestellen, maar wist niet hoe aan te vullen....
Dus daar moet ik eerst over nadenken
ik denk dat ze bedoelt dat ze best je nadenkplekkies op wil vullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:00 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr, 9 uiteraard![]()
Pakketje moet vol he !
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt dat ze best je nadenkplekkies op wil vullen
Naja, het gebeurde pas na middernacht volgens mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef mirannie het volgende:
Heb ik 1 avondje een keer mijn laptop uitstaan, gebeurt er dit
Maar heb mijn bestelling er inmiddels uitgegooid![]()
Ben helemaal shocked hoe goedkoop ze zijn!! Heb er 3 besteld van de Cosmix. En verder nog aangevuld met andere dingetjes die ik nog graag wilde. Helaas is de helft van mijn bestelling wederom paars...
Ach, ik mocht pas weer TD bestellen als de cosmix er waren. Alleen waren die er sneller dan ik had verwacht, hahaha. Komt eigenlijk niet zo heel goed uit, maar ja, komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, het gebeurde pas na middernacht volgens mij
Ja, dat gevoel ken ik. Ik verwacht vandaag nog een TD pakketje. Ik had zoiets van fak, niet nu alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ach, ik mocht pas weer TD bestellen als de cosmix er waren. Alleen waren die er sneller dan ik had verwacht, hahaha. Komt eigenlijk niet zo heel goed uit, maar ja, komt wel weer goed.
Nou precies, dat dus! Heb nog 2 aardig grote swappakketjes ook onderwegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel ken ik. Ik verwacht vandaag nog een TD pakketje. Ik had zoiets van fak, niet nu al![]()
Hopelijk komt de belastingteruggaaf snel
Leuk gedaan!! Fashion Addict is toch eigenlijk ook wel heeeeel leukquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef princess-a het volgende:
Mijn mani nu, Color Club Fashion Addict gestempeld met Wild at Heart
[ afbeelding ]
IK WIL HET NIET WETEN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo tof
Welke lakjes zijn het allemaal?
ownee dan heb ik andere in mijn mandje gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:57 schreef samsuus het volgende:
Rechterhand:
Pink = Essence Multi Dimension 52 Wild Thing
Ring = 2true shade 4
Middel = Catrice Lucky in Lilac
Wijs = 2true shade 1
Duim = 2true shade 2
dus makkelijker bij Kruidvat in je mandje te leggen dan op TD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |