Stuur eens door danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze gaat wat snel
Ik open mijn pm wel
Echt precies dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
Dat is het juist, ze kennen het niet, dus weten ze niet wat ze zeggen. Ik kan me voorstellen dat iemands moeder doodwensen behoorlijk pijnlijk is als die moeder al dood is. Dan maakt het geen verschil of ze dat weten of niet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ongelofelijk dat er zoveel snot troep uit een neus vrouw kan komen.
Nee, zou wel willen, maar mijn gayfriend waar ik mee ga is out of town.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
Gaat er nog iemand naar Gay Pride volgend weekend
Heb ik wat beloofd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog op een lekker buikje te wachten, maar die pm komt maar niet
Uiteraard, hele jaar op gewacht, eindelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:Gaat er nog iemand naar Gay Pride volgend weekend
Nou dit was ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog op een lekker buikje te wachten, maar die pm komt maar niet
Socios hoorde ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
hahaha aaaahhhquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ongelofelijk dat er zoveel snot uit een neus kan komen.
tyroep? wat is dat?quote:
Oh jammer!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, zou wel willen, maar mijn gayfriend waar ik mee ga is out of town.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammer!![]()
Is toch altijd weer een leuk feestje
Sta jij op de boot met de mannen in roze glitterstrings?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Uiteraard, hele jaar op gewacht, eindelijk
Nee ik moet mijn plafond gaan wittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |