En wat als iemand 'je kankermoeder' zegtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dus kanker is goed, maar je moeder nee.
Zeg je nou dat ik een kankermoeder heb? Nou ik heb de beste moeder van de wereld dus nee.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_babyspinnetjes.html
quote:
Dat hebben sommige mensen dus met kanker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er zo raar is aan vinden dat mensen niet over familie moeten beginnen eigenlijk.
Het maakt mij beide niet uitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dus kanker is goed, maar je moeder nee.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef crv het volgende:
heb ff een stukje discussie gemist net, maar ik heb het idee dat ik ff weg moet hier
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het maakt mij beide niet uit.
Ze moeten alleen niet naar me zwaaien, dan word ik kankerlink.
Waarom? Kanker is niet persoonlijk. Namen zeggen wel. Vind ik een behoorlijk verschil.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat hebben sommige mensen dus met kanker.
Namen? Je moeder is geen naam. Ze kennen je familie hoogstwaarschijnlijk niet dus is het toch niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Kanker is niet persoonlijk. Namen zeggen wel. Vind ik een behoorlijk verschil.
Is helemaal niet raar. Ik sta volkomen achter je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er zo raar is aan vinden dat mensen niet over familie moeten beginnen eigenlijk.
Give it up Belquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Namen? Je moeder is geen naam. Ze kennen je familie hoogstwaarschijnlijk niet dus is het toch niet persoonlijk.
Hier ben ik het ook wel mee eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef Torrio het volgende:
Ik vind het trouwens veel irritanter om overal kanker te lezen, dan te horen. Als je het typt kan je niet zeggen dat het zo lekker bekt.
Kanker dan lekker op!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef Torrio het volgende:
Ik vind het trouwens veel irritanter om overal kanker te lezen, dan te horen. Als je het typt kan je niet zeggen dat het zo lekker bekt.
Ja, beter wel.quote:
Dat is het juist, ze kennen het niet, dus weten ze niet wat ze zeggen. Ik kan me voorstellen dat iemands moeder doodwensen behoorlijk pijnlijk is als die moeder al dood is. Dan maakt het geen verschil of ze dat weten of niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Namen? Je moeder is geen naam. Ze kennen je familie hoogstwaarschijnlijk niet dus is het toch niet persoonlijk.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb niet met je geknikkerd lamlul, dat zeg je maar tegen je moeder.
Je mag toch wel discussieren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Kally het volgende:
Ik vind dit een kansloze discussie, iedereen heeft nu eenmaal een eigen mening over dingen, dat mag dat is juist zo leuk aan mensen, ze verschillen
Ja dus is het interessant om het er over te hebben in plaats van de dicussie af te willen kappenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Kally het volgende:
Ik vind dit een kansloze discussie, iedereen heeft nu eenmaal een eigen mening over dingen, dat mag dat is juist zo leuk aan mensen, ze verschillen
Ja, en wat ik probeer te zeggen. Sommige mensen ervaren dat met kanker horen zeggen. Het maakt niet uit dat jij daar wel tegen kunt. Sommige mensen niet. Dat moet je gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het juist, ze kennen het niet, dus weten ze niet wat ze zeggen. Ik kan me voorstellen dat iemands moeder doodwensen behoorlijk pijnlijk is als die moeder al dood is. Dan maakt het geen verschil of ze dat weten of niet.
Wat had je dan kut?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb niet met je geknikkerd lamlul, dat zeg je maar tegen je moeder.
Dat bedoel ik ook niet, maar iedereen heeft nu eenmaal iets wat ze niet leuk vinden door persoonlijke redenen of wat ook dus....quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd...
KUNNEN WE HET NU WEER GEWOON OVER SEX HEBBEN OFZO
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef JortK het volgende:
Dit is dan wel lekker: http://www.dumpert.nl/mediabase/1058341/dd6f3c27/dansmeisje.html
Ja ga eens opruimen danquote:
Stop je tong dan maar lekker terug rausjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dus is het interessant om het er over te hebben in plaats van de dicussie af te willen kappen.
Hoewel het eigenlijk wel klaar is nu inderdaad
Kijk dan ook naar die linker!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die rechter lijkt net een omgebouwde vent
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Geef me die shotgun dan aan uit die ene kast daar links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |