En wat als iemand 'je kankermoeder' zegtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dus kanker is goed, maar je moeder nee.
Zeg je nou dat ik een kankermoeder heb? Nou ik heb de beste moeder van de wereld dus nee.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_babyspinnetjes.html
quote:
Dat hebben sommige mensen dus met kanker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er zo raar is aan vinden dat mensen niet over familie moeten beginnen eigenlijk.
Het maakt mij beide niet uitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dus kanker is goed, maar je moeder nee.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef crv het volgende:
heb ff een stukje discussie gemist net, maar ik heb het idee dat ik ff weg moet hier
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het maakt mij beide niet uit.
Ze moeten alleen niet naar me zwaaien, dan word ik kankerlink.
Waarom? Kanker is niet persoonlijk. Namen zeggen wel. Vind ik een behoorlijk verschil.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat hebben sommige mensen dus met kanker.
Namen? Je moeder is geen naam. Ze kennen je familie hoogstwaarschijnlijk niet dus is het toch niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Kanker is niet persoonlijk. Namen zeggen wel. Vind ik een behoorlijk verschil.
Is helemaal niet raar. Ik sta volkomen achter je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er zo raar is aan vinden dat mensen niet over familie moeten beginnen eigenlijk.
Give it up Belquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Namen? Je moeder is geen naam. Ze kennen je familie hoogstwaarschijnlijk niet dus is het toch niet persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |