Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Maak jij hem even volquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We lopen nog maar 1 achter op Nijmegen
Regio tegen Stad (+ kleine omgeving) eigenlijk niet eens eerlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:58 schreef Intelligence het volgende:
Is er een strijd? Wij komen uit Twente ... daar kan niets tegen op
Heb je wel meerdere accounts + IP's nodig denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als het binnen een half uurtje lukt...
quote:
Oke, heb geen problemen meer gehad hier.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
msn:
We ondervinden momenteel technische problemen met enkele van onze backend systemen. Je kunt problemen ondervinden bij het inloggen, plaatsen van nieuwe inhoud of het gebruik van functies gerelateerd aan je lijst met contactpersonen en het adresboek in verschillende Windows Live diensten.
daar ligt het dus aan
http://www.vimeo.com/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef Assiej het volgende:
Youtube filmpje nog maar 28 % pff...
kan nog 69 min duren zegt ie
Alternatief, beter/sneller/weet ik veel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Assiej het volgende:
En dat is?
Ik moet gewoon op youtube uploaden maar duurrrttt zo lang
1,40 GBquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe groot (Qua bestand) is dat filmpje dan wel niet?
WTF ... heb je in FULL HD wat gemaakt ofzo, kun je het niet beter even encoderen naar een iets kleiner formaat, mkv ofzo ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef Assiej het volgende:
1,40 GB
en youtube kan maar 1 aan
dus is maar de vraag of het kan
Neen, nog niet eens HDquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
WTF ... heb je in FULL HD wat gemaakt ofzo, kun je het niet beter even encoderen naar een iets kleiner formaat, mkv ofzo ?
9:52 oidquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vreemd, en hoe lang is dat filmpje dan?
zoiets jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dan is het wel een groot bestand, moet het wel haast 720P zijn.
quote:
Dat is aardig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Intelligence het volgende:
Waarom komt onze buurvrouw steeds aan de deur ... zegels brengen van de Shell
" Aardige mensen, hoe gaan we er mee omquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Intelligence het volgende:
Waarom komt onze buurvrouw steeds aan de deur ... zegels brengen van de Shell
Dat van mij is ook al bijna klaar!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef Samzz het volgende:
Zooo, boodschappen gehaaldStraks de gevulde eieren maken
Ze wil jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef Intelligence het volgende:
Mijn vriendin vermoed andere redenen
Tering zeg, wat heeft die gebruikt dan?quote:
Pics!quote:
En nou moeten wij natuurlijk om de link vragen?quote:
Als jij graag make-up filmpjes wilt zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En nou moeten wij natuurlijk om de link vragen?
rip friteusequote:
Oke, voor een site ofzo gemaakt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef Assiej het volgende:
Make-up tutorials met mijn geweldige engelse uitspraak
Tiet/d (?) zat, zoiets behoor je ook de laatste 10 minuten te fixxen, en alles aan de kant als de gasten komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan de eieren begonnenSteeds wat anders wat ik eerst moest doen
Maar goed, ik heb nog anderhalf uur
Uuurtjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan de eieren begonnenSteeds wat anders wat ik eerst moest doen
Maar goed, ik heb nog anderhalf uur
wtf?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net bijna een collega naar de grond geslagenhij mag me niet en duwde me opzettelijk en hard richting grill
m'n baas hield me gelukkig tegen
Hulp nodig? 10 euro per klap.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net bijna een collega naar de grond geslagenhij mag me niet en duwde me opzettelijk en hard richting grill
Hahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Voor het eerst dat ik je zonder make up zag op dat filmpje As!
Beuk hém tegen de grill en draai op dat moment snoeiharde met0l \m/ Dat zal hem leren, de flikker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Afspraakje met de baas volgende week?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oke, dacht dat je dat weet op een andere site zou zetten ofzoquote:
Nope, youtubequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Afspraakje met de baas volgende week?
[..]
Oke, dacht dat je dat weet op een andere site zou zetten ofzo.
Jij bent braafquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom reageert er nooit meer iemand op mij, ben ik te stout?
Wat is er te reageren op 'klap per 10 euro' of iets in die zinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom reageert er nooit meer iemand op mij, ben ik te stout?
Völle Willequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jij bent braafEn je bent heel gezond bezig.
Maar ik moet gaan.
Doeiiiii
Ook leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet zo eerst nog even statafels wegbrengen..
quote:FC Twente strikt Rosales en Chadli
Vrijdag 30-7-2010 - Erwin
Het waren nog geruchten maar op de eigen site bevestigt FC Twente dat het Roberto Rosales en Nacer Chadli heeft aangetrokken.
Rosales komt over van AA Gent en tekent een contract voor drie seizoen met een optie voor nog een jaar. De 21-jarige verdediger komt uit Venezuela en zal Ronnie Stam moeten doen vergeten. Stam tekende eerder vandaag een contract bij het Engelse Wigan Athletic.
Chadli tekent ook een contract voor drie jaar bij de Enschedese landskampioen. De 20-jarige Belg kan zowel voorin op de flanken worden geposteerd als aanvallend op het middenveld. Volgens de Stentor betaalde FC Twente zo’n ¤400.000 aan AGOVV Apeldoorn voor Chadli.
Ik moet op gesprek komen ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Afspraakje met de baas volgende week?
[..]
Oke, dacht dat je dat weet op een andere site zou zetten ofzo.
Omdat ik naar een grillplaat word gedrukt?quote:
Meer dat het hele voorval gebeurdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat ik naar een grillplaat word gedrukt?
Gek he, dat ik met een slaande beweging reageer
Ja oké, waar ik geen schuld aan hadquote:
Dan is hij de lul lijkt me, jij nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja oké, waar ik geen schuld aan had
Out of the blueOmdat hij mij niet mag
Twijfels bij FC Twente over Jankoquote:
Laat Janko maar lekker op krachten komen voor de eerste competitiewedstrijd tegen Rodaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Twijfels bij FC Twente over Janko
AMSTERDAM - Het is de vraag of FC Twente-trainer Michel Preud'homme zaterdagavond in het duel om de Johan Cruijffschaal met Ajax kan beschikken over Marc Janko. De van Red Bull Salzburg overgekomen aanvaller kampt met lichte spierklachten.
Verder kan Preud'homme zeker geen beroep doen op Nicky Kuipers, die herstellende is van een knieoperatie. Ook Dario Vujicevic is nog niet van de partij. [Telegraaf]
U hebt gelijk, maar wil toch wel heel graag winnen van ajaxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Janko maar lekker op krachten komen voor de eerste competitiewedstrijd tegen RodaDie Johan Fruitschaal gaat toch nergens over.
Tuurlijk wil ik Twente ook zien winnen, maar het gaat maar om de JC-schaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
U hebt gelijk, maar wil toch wel heel graag winnen van ajax.
kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zolang wij maar kampioen worden
Overigens, Wouter
Jij krijgt nog een krat bier van me
Uhuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef norich het volgende:
[..]
Ik was gewoon appelsap met een rietje aan het drinken
Dan geloof je het toch niet. Het leek iig wel op appelsapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2010 00:43:31 ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HENRIKE ALCOHOLIST !!!!!!!!!!!!!!Marko opbokken met je onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Henrike, je kunt wel lekker pijpen!grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Henrike, je kunt wel lekker pijpen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, de meiden weer richting huisWas erg gezellig. Met heel slechte foto's
Goed ideequote:
Family Guyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed ideeIk ga Family guy afkijken en dan ook slapen.
Trusten allen![]()
hoe was je date?quote:
Misschien heeft ze jóu wel gescoord.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:27 schreef Robinhoo het volgende:
Even serieus Robin, was dat nou nodig, een 14 jarig meisje scoren?
Padoem tsjjquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze jóu wel gescoord.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:32 schreef Fems het volgende:Ik vind het wel jammer dat ik er niet was!
Eh, sorry?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:30 schreef Robinhoo het volgende:
Plaats je weer de foto waar ik net naar de wc was
Wanneer?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Des te beter, heb je een reden voor een 2e ronde
en ook geen heftige sex dus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef omearos het volgende:
[..]
gezellig![]()
en vriendschappelijkdus geen romantiek of zoenscenes
Marko, playerquote:
ah, ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef Assiej het volgende:
Frikandel, erg toepasselijk als hun het over seks hebben
Fok knalt er steeds bij mij uit als ik wil posten
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:55 schreef rulerofdeath het volgende:
en nu heb ik zin in frikandel speciaal
sausje d'r bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neem elkaars frikandel, dat is lekker speciaal
hmm, ik kreeg een witte pagina te zien.quote:
Bij mij zei iets van http blahblah server foutquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik kreeg een witte pagina te zien.
Maar dan is het toch ook geen Date als het vriendschappelijk was/is ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:59 schreef omearos het volgende:
Volgens zijn FoBo is Marko 10 jaar jonger dan mijn datete jong naar mijn zin
![]()
en nu heb ik ook zin in frikandel, vanavond maar eens halen
Maar Marko is ook een jong broekiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:59 schreef omearos het volgende:
![]()
mja, had gekund, maar ik ben niet zo'n heldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar dan is het toch ook geen Date als het vriendschappelijk was/is ?
nu draait ineens alles om sex?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar dan is het toch ook geen Date als het vriendschappelijk was/is ?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:59 schreef omearos het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Maar Marko is ook een jong broekie
niks te dankenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud ben jij dan?
[..]
dankje
30quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud ben jij dan?
[..]
dankje
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? als je echt van elkaar houdt maakt leeftijd geen verschil
i know, maar geestelijke volwassenheid is dan wel een voorwaardequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? als je echt van elkaar houdt maakt leeftijd geen verschil
Nou wanneer spreken we afquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:10 schreef omearos het volgende:
[..]
i know, maar geestelijke volwassenheid is dan wel een voorwaarde
bij de McDonalds. tijdens het eten van een happy mealquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij de McDonalds. tijdens het eten van een happy meal
Opel al weer heel?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:10 schreef omearos het volgende:
[..]
i know, maar geestelijke volwassenheid is dan wel een voorwaarde
oh hehequote:
auto van mijn ouders, of motorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
oh hehe, waar rij je nu mee dan?
die aan de zijkant?quote:
bankrekening leeg?quote:
dat scheelt weer in de portemonneequote:
Nicequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Redbaron het volgende:
Zodetering, heb mn loon binnenHeb nu al meer op de spaarrekening staan dan op de lopende
Is dat niet meestal zo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Redbaron het volgende:
Zodetering, heb mn loon binnenHeb nu al meer op de spaarrekening staan dan op de lopende
Het zoenscene moment was er bedoel je ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef omearos het volgende:
[..]
mja, had gekund, maar ik ben niet zo'n held
datequote:
Jij bent een kanjer!quote:
denk het, heb dat altijd te laat doorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het zoenscene moment was er bedoel je ?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent een kanjer!nog bedankt voor de zipfiles. Wat een malle meidenboel.
Dan nog, hij kan toch de stap zettenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef omearos het volgende:
[..]
denk het, heb dat altijd te laat door
Of je doet dat zelf een keerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan nog, hij kan toch de stap zetten?
qftquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of je doet dat zelf een keerDat afwachtende is ook nergens goed voor
Ik hoef niks te doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar bedenk me altijd pas achteraf dat het had gekundquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Miss ziet die man dat ook nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik hoef niks te doen.
Als zij het niet ' ziet ' en de man die wil graag en snapt dat het moment er is, wat let hem dan om te wachten?
Ach 9 v/d 10 keer heb ik dat ook nooit doorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij spreekt uit zelfkennis?
Maar indd, dat zou kunnen
Lief naar jullie alledrie hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef Assiej het volgende:
[..]vanwaar zo lief naar mij, waar heb ik dat aan te danken
Alstu
Haha maar ik vond het wel een reuze gezellige bende
Haha viespeukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
* denkt aan Sanders honger naar vrouwenvlees.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:
Op dit moment niet Selmaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
succesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou ik ben vut naar Heracles toe
später
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou ik ben vut naar Heracles toe
später
jij ook succesquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |