Mag wel eens tijd worden jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
Kom op met die spits!
Helemaal nu Cissé ook dit seizoen niets gaat brengen en dus een dure miskoop is.
ambitie is goed hoor, maar eerlijk gezegd vind ik dit vooral onnozel...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Happel het volgende:
Ach ja, laat die jongen. Weet hij veel. Daarbij is de ambitie die hij heeft helemaal niet zo slecht. Alleen maar goed om zulke spelers tot je selectie te hebben behoren.
Ja, maar het kan best. Az eindigde het seizoen voordat ze kampioen werden nog 14equote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ambitie is goed hoor, maar eerlijk gezegd vind ik dit vooral onnozel...
maar ach, als onnozelheid z'n grootste manco is, waar hebben we het dan over
Ambitie is niet slecht maar realisme is meestal ook wel handig.Het zijn zulke loze uitspraken, gewoon presteren en niet van die onzinnige dingen vertellen terwijl je er totaal geen kijk op kunt hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Happel het volgende:
Ach ja, laat die jongen. Weet hij veel. Daarbij is de ambitie die hij heeft helemaal niet zo slecht. Alleen maar goed om zulke spelers tot je selectie te hebben behoren.
Als die over 2 maandjes nog steeds loopt te mekkeren over z'n voet kunnen we hem idd definitief als miskoop gaan beschouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
Kom op met die spits!
Helemaal nu Cissé ook dit seizoen niets gaat brengen en dus een dure miskoop is.
Boeiend, ik had het veel erger gevonden als ie had gezegd: "ik wil met Feyenoord stunten en het linkerrijtje halen". Beter teveel ambitie dan te weinig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ambitie is niet slecht maar realisme is meestal ook wel handig.Het zijn zulke loze uitspraken, gewoon presteren en niet van die onzinnige dingen vertellen terwijl je er totaal geen kijk op kunt hebben.
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boeiend, ik had het veel erger gevonden als ie had gezegd: "ik wil met Feyenoord stunten en het linkerrijtje halen". Beter teveel ambitie dan te weinig.
Dat eeuwige 'we hopen volgend jaar mee te doen voor de top 5' komt je ook een keer de strot uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boeiend, ik had het veel erger gevonden als ie had gezegd: "ik wil met Feyenoord stunten en het linkerrijtje halen". Beter teveel ambitie dan te weinig.
Precies.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat eeuwige 'we hopen volgend jaar mee te doen voor de top 5' komt je ook een keer de strot uit.
Pech voor Ritmo en jou dan de komende jaren. Voorlopig zal er niet meer in zitten dan dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat eeuwige 'we hopen volgend jaar mee te doen voor de top 5' komt je ook een keer de strot uit.
Het gaat me er niet om dat we inderdaad voor de top 5 spelen, maar het gaat me erom dat ze altijd 'hopen mee te doen'. Gewoon een doelstelling kiezen, zeg dat je 4e wordt en als je daaronder eindigt dan is dat gewoon teleurstellendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Pech voor Ritmo en jou dan de komende jaren. Voorlopig zal er niet meer in zitten dan dat.
Klopt, maar dat hoef je niet steeds te zeggen. Gewoon je ambities wat hoger leggen dan je eigenlijk kan, dat is goed om jezelf druk op te leggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Pech voor Ritmo en jou dan de komende jaren. Voorlopig zal er niet meer in zitten dan dat.
Been heeft zijn doelstelling allang kenbaar gemaakt dit seizoen. En heb niemand horen zeggen dat ze hopen mee te doen om een plek in de top 5.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat we inderdaad voor de top 5 spelen, maar het gaat me erom dat ze altijd 'hopen mee te doen'. Gewoon een doelstelling kiezen, zeg dat je 4e wordt en als je daaronder eindigt dan is dat gewoon teleurstellend
Ik zie die nep-rotterdammer in het AD ook roepen dat ajax "echt een topclub in de wereld" is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ambitie is niet slecht maar realisme is meestal ook wel handig.Het zijn zulke loze uitspraken, gewoon presteren en niet van die onzinnige dingen vertellen terwijl je er totaal geen kijk op kunt hebben.
Gelul die zit gewoon in het Maasgebouw te onderhandelen met Leo.quote:PSV reist naar Engeland af zonder geblesseerde Koevermans
Danny Koevermans laat de trip van PSV naar Engeland schieten. De aanvaller is in verband met een enkelblessure niet met de selectie van de Eindhovenaren afgereisd en blijft achter in Nederland. Dit heeft de club vrijdag op haar officiële website bekendgemaakt. PSV is met 22 spelers vertrokken.
Cashen in Cyprusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Dat zie je ook altijd bij die figuren die naar Cyprus etc. gaan voor te cashen op hun 32e zeggen ze altijd er staat gewoon een goede organisatie/ploeg en deze competitie is echt niks minder dan in Nederland. 4 maanden later zijn ze weer terug want de voorzitter is weg, trainer weg en ze kregen niet betaald.
Nee want Twente is niet afhankelijk van 1 sponsor, het slimme is om zoveel mogelijk gelijkwaardige sponsors te hebben mocht er een wegvallen heeft dat niet meteen hele grote invloed op de club. AZ was heel erg afhankelijk van DSB dat zag je wel overal stond DSB en die vielen om en dus ook AZ. En daarbij Munsterman is ook vervangbaar het is geen suikeroom.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik ben zo jaloers op Twente momenteelGisteren Stam verkocht aan Wigan, vandaag heeft zijn opvolger al voor 3 jaar getekend. Daarnaast ook Chadli nog binnengehaald
Ben benieuwd of ze net zo in storten als AZ over een paar jaar. Zo'n snelle opbouw van een club lijkt gewoon verdacht...
Dat is uiteraard wel zo, maar toch vraag ik me af waar een stel provincialen zo veel geld vandaan kan halen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee want Twente is niet afhankelijk van 1 sponsor, het slimme is om zoveel mogelijk gelijkwaardige sponsors te hebben mocht er een wegvallen heeft dat niet meteen hele grote invloed op de club. AZ was heel erg afhankelijk van DSB dat zag je wel overal stond DSB en die vielen om en dus ook AZ. En daarbij Munsterman is ook vervangbaar het is geen suikeroom.
Vraag me inderdaad wel eens af hoe het kan dat het ineens zo goed met hun gaat. Het is niet alleen Twente, maar ze lijken allemaal in 1x beter te worden en wij (top 3) lijken alleen maar achteruit te gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af waar een stel provincialen zo veel geld vandaan kan halen...
Gewoon goed beleid voeren en het langzaam opbouwen, en als je daarbij ook nog eens een erg goede scouting hebt ga je vanzelf steeds groter worden. Zo doen nu VVV en Heracles het ook maar die werken daar ook al jaren aan stapje voor stapje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is uiteraard wel zo, maar toch vraag ik me af waar een stel provincialen zo veel geld vandaan kan halen...
Als iets te goed lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Ik ben dan altijd iets wantrouwend...
Uiteraard, zo ver komen we allemaal, net als bovenstaande wat je zei, maar dat probeert elke club. Waarom is Twente de enige club die dat zo goed lukt? Waar de meeste clubs teruggang zien door de crisis gaat Twente niet met stappen maar met sprongen vooruit. Waarom? Zijn hun mensen dan echt allemaal zo veel capabeler dan die bij bijvoorbeeld Groningen, Heerenveen, AZ, ajax of PSV?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gewoon goed beleid voeren en het langzaam opbouwen, en als je daarbij ook nog eens een erg goede scouting hebt ga je vanzelf steeds groter worden. Zo doen nu VVV en Heracles het ook maar die werken daar ook al jaren aan stapje voor stapje.
Portie geluk hoort er ook wel bij, ik bedoel toen wij Bosschaart,Tiendalli,El Ahmadi,Cisse en nog wel wat spelers haalden hadden we toch ook bijna allemaal zoiets van dit zijn prima aankopen maar op de een of andere manier mislukken ze terwijl bij Twente maar zelden spelers echt mislukken. Het heeft met zoveel factoren te maken. Maar een goede organisatie is 1 en een duidelijk plan en dan moet werkelijk iedereen binnen een club zich daar maar aan aanpassen en moeten de ego's plaatsmaken. Lastig voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Uiteraard, zo ver komen we allemaal, net als bovenstaande wat je zei, maar dat probeert elke club. Waarom is Twente de enige club die dat zo goed lukt? Waar de meeste clubs teruggang zien door de crisis gaat Twente niet met stappen maar met sprongen vooruit. Waarom? Zijn hun mensen dan echt allemaal zo veel capabeler dan die bij bijvoorbeeld Groningen, Heerenveen, AZ, ajax of PSV?
Chadli zou 4 ton zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik ben zo jaloers op Twente momenteelGisteren Stam verkocht aan Wigan, vandaag heeft zijn opvolger al voor 3 jaar getekend. Daarnaast ook Chadli nog binnengehaald
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:28 schreef Euribob het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Joshua blond is, met blauwe ogen?
Heb ik me altijd al afgevraagd eigenlijk..
Ja, maar je zou toch verwachten dat bruin dominant zou zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs, heb je de vrouw van Gio weleens gezien?
Dat joch is nou niet bepaald een Arier ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar je zou toch verwachten dat bruin dominant zou zijn?
Maar is meer een buitenspeler , denk dat jullie een spits nodig hebbenquote:
Daar ligt wel de prioriteit normaal gesproken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar is meer een buitenspeler , denk dat jullie een spits nodig hebben
Nee, terugspeelbal onderschept door Smolov en afgemaakt als een echte 9. Best een leuke wedstrijd. Live te zien op RTL7quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Ritmo het volgende:
Ow, is dat nu?En met 1-0 voor, heeft Benfica een eigen goal gemaakt ofzo?
Dat is wel erg mooi dat Smolov heeft gescoord.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, terugspeelbal onderschept door Smolov en afgemaakt als een echte 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |