Mag wel eens tijd worden jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
Kom op met die spits!
Helemaal nu Cissé ook dit seizoen niets gaat brengen en dus een dure miskoop is.
ambitie is goed hoor, maar eerlijk gezegd vind ik dit vooral onnozel...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Happel het volgende:
Ach ja, laat die jongen. Weet hij veel. Daarbij is de ambitie die hij heeft helemaal niet zo slecht. Alleen maar goed om zulke spelers tot je selectie te hebben behoren.
Ja, maar het kan best. Az eindigde het seizoen voordat ze kampioen werden nog 14equote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ambitie is goed hoor, maar eerlijk gezegd vind ik dit vooral onnozel...
maar ach, als onnozelheid z'n grootste manco is, waar hebben we het dan over
Ambitie is niet slecht maar realisme is meestal ook wel handig.Het zijn zulke loze uitspraken, gewoon presteren en niet van die onzinnige dingen vertellen terwijl je er totaal geen kijk op kunt hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Happel het volgende:
Ach ja, laat die jongen. Weet hij veel. Daarbij is de ambitie die hij heeft helemaal niet zo slecht. Alleen maar goed om zulke spelers tot je selectie te hebben behoren.
Als die over 2 maandjes nog steeds loopt te mekkeren over z'n voet kunnen we hem idd definitief als miskoop gaan beschouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
Kom op met die spits!
Helemaal nu Cissé ook dit seizoen niets gaat brengen en dus een dure miskoop is.
Boeiend, ik had het veel erger gevonden als ie had gezegd: "ik wil met Feyenoord stunten en het linkerrijtje halen". Beter teveel ambitie dan te weinig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ambitie is niet slecht maar realisme is meestal ook wel handig.Het zijn zulke loze uitspraken, gewoon presteren en niet van die onzinnige dingen vertellen terwijl je er totaal geen kijk op kunt hebben.
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boeiend, ik had het veel erger gevonden als ie had gezegd: "ik wil met Feyenoord stunten en het linkerrijtje halen". Beter teveel ambitie dan te weinig.
Dat eeuwige 'we hopen volgend jaar mee te doen voor de top 5' komt je ook een keer de strot uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boeiend, ik had het veel erger gevonden als ie had gezegd: "ik wil met Feyenoord stunten en het linkerrijtje halen". Beter teveel ambitie dan te weinig.
Precies.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat eeuwige 'we hopen volgend jaar mee te doen voor de top 5' komt je ook een keer de strot uit.
Pech voor Ritmo en jou dan de komende jaren. Voorlopig zal er niet meer in zitten dan dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat eeuwige 'we hopen volgend jaar mee te doen voor de top 5' komt je ook een keer de strot uit.
Het gaat me er niet om dat we inderdaad voor de top 5 spelen, maar het gaat me erom dat ze altijd 'hopen mee te doen'. Gewoon een doelstelling kiezen, zeg dat je 4e wordt en als je daaronder eindigt dan is dat gewoon teleurstellendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Pech voor Ritmo en jou dan de komende jaren. Voorlopig zal er niet meer in zitten dan dat.
Klopt, maar dat hoef je niet steeds te zeggen. Gewoon je ambities wat hoger leggen dan je eigenlijk kan, dat is goed om jezelf druk op te leggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Pech voor Ritmo en jou dan de komende jaren. Voorlopig zal er niet meer in zitten dan dat.
Been heeft zijn doelstelling allang kenbaar gemaakt dit seizoen. En heb niemand horen zeggen dat ze hopen mee te doen om een plek in de top 5.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat we inderdaad voor de top 5 spelen, maar het gaat me erom dat ze altijd 'hopen mee te doen'. Gewoon een doelstelling kiezen, zeg dat je 4e wordt en als je daaronder eindigt dan is dat gewoon teleurstellend
Ik zie die nep-rotterdammer in het AD ook roepen dat ajax "echt een topclub in de wereld" is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ambitie is niet slecht maar realisme is meestal ook wel handig.Het zijn zulke loze uitspraken, gewoon presteren en niet van die onzinnige dingen vertellen terwijl je er totaal geen kijk op kunt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |