puberdochter...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef lily het volgende:
Luieremmer heb ik ook niet en ik word niet meer ongesteld dus die rommel heb ik ook niet
nog niet... ( toch? Jij hebt toch wel een meid)quote:
Nog niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef lily het volgende:
Yep. Maar ze produceert nu nog de luiers (want die draag ik zelf ook niet)
haar luiers stinken trouwens nog niet echt maar dat komt nog wel
goede combi! Dronken naar mannen in ondebroek kijken. ( mits lekker)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef Memmel het volgende:
Gatver Innepin!
Zo. Bruiloft zit erop. Ben gesloopt en dronken, maar het was een prachtig feest. De mannen zijn in hun onderbroek in het zwembad geëindigd. Ben benieuwd naar de foto's.
ze is dronkenquote:
dan sms je haar toch gewoonquote:
Haha, ik hou van ranzigheid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Psha. Dan nog ben ik Ssserpente niet![]()
Zulke ranzige verhalen heb ik nog nooit gepost op Fok!
Echt? Dan zal ik me toch eens vaker van m'n goeie kant laten zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat, JIJ?
Van Ssserpente verbaast het me meer
ja dat doen m'n hormonen! Maar ik heb nu ook heel lekkere wasverzachter, dus dan hang ik grote dingen binnen op en ruikt heel m'n huis lekker.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef Vicky het volgende:
jij houdt van die stinklucht.. dus ik zou zeggen: overmorgen
ik hoop binnen of je hebt een afdakje, maar t ziet er niet best uit wasdrogenderwijs.quote:
ja het maakt vooral dik vind ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef Ssserpente het volgende:
Gek he, wat zwanger zijn met je kan doen?
Afijn, de was hangt, viel mee. Ik ga nog lekker een boekje lezen in bed. Trusten!
quote:
Jij werd niet dik?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Ik had geen last van dat soort dingen tijdens de zwangerschap eigenlijk. Alleen van extreme onredelijkheid. Maar dat was vervelender voor D dan voor mij.
Van rare geurtjes ineens lekker vinden bedoel ik, dooskequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jij werd niet dik?Ik had juist totaaaal geen last van onredelijkheid.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja hallo ik ben zielig ik wil kusje kroel reacties.![]()
oh kijk, dat zou een actie van mij kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
en dat terwijl ik dacht het zo handig te plannen, vertrekken op zijn verjaardag zodat we de visite zouden mislopen.),
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja hallo ik ben zielig ik wil kusje kroel reacties.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |