abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 23:41:12 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_84722224
Gewoon doen, en dan meteen iets geks!

Ik ben ook wéér gesnoeid en geschoren, de voorkant was te lang :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:48:55 #277
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_84722548
Alweer? :D Leuk!

Hee ik ga slapen. Welterusten! :*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:51:04 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84722619
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef moussy het volgende:
Gewoon doen, en dan meteen iets geks!

Ik ben ook wéér gesnoeid en geschoren, de voorkant was te lang :')
Ik ben geloof ik niet een type voor "iets geks" maar ook niet voor "vlot" of "pittig" lastig man!

Ik denk dat ik maar weer voor wat korter ga, en dan weer sparen tot het vast kan, maar niet meer zó lang. Al zegt iedereen dat het bij me past en dat ik het zo moet laten. opgestoken enzo. een noa-Noa meisje noemt een vriendin me. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:51:42 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84722646
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Alweer? :D Leuk!

Hee ik ga slapen. Welterusten! :*
Truste Spuug! fijne dag morgen, ondanks alles. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 23:53:05 #280
7074 moussy
kuttekop
pi_84722714
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik ben geloof ik niet een type voor "iets geks" maar ook niet voor "vlot" of "pittig" lastig man!

Ik denk dat ik maar weer voor wat korter ga, en dan weer sparen tot het vast kan, maar niet meer zó lang. Al zegt iedereen dat het bij me past en dat ik het zo moet laten. opgestoken enzo. een noa-Noa meisje noemt een vriendin me. ;)
in laagjes dan, of heb je dat al?

en ja spuug.. alweer :') het korte haar werkt verslavend bij mij, noooooit meer lang, ook al was het een mooie dikke bos.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_84723208
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vier mijn verjaardag altijd met oudste mee, we schelen maar 4 dagen. Scheelt weer een taart bakken :P
oh ik hoop echt serieus heel erg hard dat buikbaby 2 zich binnen een week voor of na mijn eigen verjaardag aandient (30 jan.) dan kan ik zonder al teveel smoesjes mn verjaardag tegelijk vieren :P
ik heb geen hekel aan verjaardagen, wel aan mn eigen verjaardag :') al die aandacht en visite die aandacht moet enzo ik weet niet ik kan er niet zoveel mee als het dan om mij draait.

Buuf waarom knip je het niet iets korter dan schouderlengte en dan vanaf je oren in laagjes? Volgens mij zou dat je erg leuk staan, beetje sportief en hip zonder dat het gelijk heel drastisch is. En als je een goeie kapper treft kan het nog in een staartje ook. ^O^
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 05:18:30 #282
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84728768
Sorry ik bedoelde idd ssserpente en niet innepin.

Zo, hier de day after the night before. Moet ineens aan dat liedje denken: one night in Bangkok.

Nou het was prachtig, maar ik ben blij dat we de kinderen morgen weer zien!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_84729070
Hoelaat vlieg je mems?

:') ik stond om 6.45 op de ladder om ballonnen en een slinger op te hangen :')
Leuk hoor zo'n enthousiaste kleuter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84729180
Gefeliciteerd, Vick!

Over visite gesproken... Wij krijgen zo mensen op de ochtendkoffie. :{ Hij is is een vriend van Nils en wel oke, maar zij is schooljuf, 24 uur per dag. Ze is zo vreselijk belerend dat er geen normaal gesprek mee te voeren valt. Ze is aleen maar bezig met corrigeren, aanvullen en ongevraagde adviezen geven.

Ze kan dan ook ineens vanuit het niets iets vragen als: 'Hoe doe jij dat altijd altijd?' En als je dan anwoordt, zegt ze: 'Oh nee, dat kan je toch veeel beter zus en zo doen? Als ik je een tip mag geven?'

Nils vindt dat ik me niet druk moet maken en d'r gewoon lekker in alles gelijk moet geven. Ik weet niet of ik dat kan hoor, op zondagochtend.
  zondag 1 augustus 2010 @ 08:50:16 #285
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84729289
Lekker hoesten tijdens het gesprek en zeggen dat je erg ziek bent. En dan steeds een stukje dichterbij haar gaan zitten en veel omhelzen en vastpakken. Dan geef ik het 1 kopje koffie.

Ohja, geen grote bekers, maar kleine kopjes koffie geven. Die zijn eerder op :+.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 1 augustus 2010 @ 08:50:45 #286
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84729294
Nou, en nu ga ik weer laminaat leggen :'(. Ajuuuuu
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_84729420
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 08:50 schreef k_i_m het volgende:
Lekker hoesten tijdens het gesprek en zeggen dat je erg ziek bent. En dan steeds een stukje dichterbij haar gaan zitten en veel omhelzen en vastpakken. Dan geef ik het 1 kopje koffie.

Ohja, geen grote bekers, maar kleine kopjes koffie geven. Die zijn eerder op :+.
vergeet dan niet om om de haverklap naar de wc te rennen en je al bij voorbaat te verontschuldigen voor de lucht *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84729493
Serpente, arme jij :D

Ik ga met Nils mee. Gewoon gelijk geven.
Of precies hetzelfde terug doen.
Of... heel schokkend... als ze dat doethaar uitleggen wat ze doet en waarom je dat als onprettig ervaart.
Hoppa, beetje schooljuf moet tegen feedback kunnen.
pi_84729628
Haha, als het niet zondagmorgen zou zijn, zou ik die 'wat voel ik me beroerd-tips' best serieus overwegen.

Ik denk dat ik 'r maar heel overdreven gelijk ga geven en 'r helemaal de hemel in ga prijzen om d'r wijze lessen. Valt mij iig straks niets te verwijten. O-)
pi_84729646
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:37 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, als het niet zondagmorgen zou zijn, zou ik die 'wat voel ik me beroerd-tips' best serieus overwegen.

Ik denk dat ik 'r maar heel overdreven gelijk ga geven en 'r helemaal de hemel in ga prijzen om d'r wijze lessen. Valt mij iig straks niets te verwijten. O-)
je kan altijd nog gaan proberen om competentiegericht te gaan ouwehoeren. stel gezamelijk een schema op!
pi_84729690
God, daar doe ik 'r veel te veel plezier mee.

Het is ook niet zozeer wat ze zegt, maar vooral hoe. Als ik iets zeg, is haar reactie standaard: "Nee, Laura..." Om vervolgens precies hetzelfde te beweren in andere bewoordingen. En dan die zelfingenomen kop erbij...
pi_84729720
Misschien omscholen?? Verpleegster bij het CB past daar goed bij denk ik :+
pi_84729729
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:44 schreef Ssserpente het volgende:
God, daar doe ik 'r veel te veel plezier mee.

Het is ook niet zozeer wat ze zegt, maar vooral hoe. Als ik iets zeg, is haar reactie standaard: "Nee, Laura..." Om vervolgens precies hetzelfde te beweren in andere bewoordingen. En dan die zelfingenomen kop erbij...
grmbl. je beschrijft zojuist sangdrax op zijn 'beste' momentjes. die nam vorige week eens rustig een kwartiertje de tijd om me uit te leggen hoe ik het beste ravi's fles klaar kon maken ;(

maar dan heb ik de gelegenheid om hem uit te leggen dat hormonen niet zomaar weg zijn :') heel rustig en beschaaft. daarna mochtie de flessedop uit de gang vissen en ravi's fles klaarmaken en geven terwijl deze mama (weer) buiten op het terras zat te stomen :7

serieus, zulke zijn de ergsten, want altijd en eeuwig overtuigd van het eigen gelijk terwijl ze niet eens horen wat een ander zegt! idd maar beter om raaf mee te knikken en hopen dat ze snel weggaan.
pi_84729740
ssserpente, soms gewoon doen alsof je d'r niet hoort.... :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:50:44 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84729742
Zeg, heb ik het mis of heb ik Icicle al een hele tijd niet meer gespot?

*kwam zij even dwars tussen alles door. :@

Ssserpente, klinkt als een vreselijk mens zeg! :o Succes!

Ik mocht uitslapen vandaag. Maar had pijn in mijn rug en werd wakker van het spul beneden. Dus ontbijtje gemaakt en me opnieuw teruggetrokken in de slaapkamer. Zo even werken, moet echt, en even lekker tijd voor mezelf. O+
pi_84729752
lekker be! ik ga zo lekker zondagskoken :) stoofpot en kippensoep opzetten. selene hangt voor de tv (disney) en de papa is linux aan het onstalleren. gezegende rust en stilte hier (soortemet van dan iig)
pi_84729761
Heerlijk BE!

Hier ook rust. Amber kijkt tv, M. staat te douchen en Tess slaapt. Ik moet eigenlijk opruimen maar ik heb nog even geeeeeeen zin :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 09:55:02 #298
43556 miss_dynastie
pi_84729781
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 08:21 schreef Ssserpente het volgende:
Gefeliciteerd, Vick!

Over visite gesproken... Wij krijgen zo mensen op de ochtendkoffie. :{ Hij is is een vriend van Nils en wel oke, maar zij is schooljuf, 24 uur per dag. Ze is zo vreselijk belerend dat er geen normaal gesprek mee te voeren valt. Ze is aleen maar bezig met corrigeren, aanvullen en ongevraagde adviezen geven.

Ze kan dan ook ineens vanuit het niets iets vragen als: 'Hoe doe jij dat altijd altijd?' En als je dan anwoordt, zegt ze: 'Oh nee, dat kan je toch veeel beter zus en zo doen? Als ik je een tip mag geven?'

Nils vindt dat ik me niet druk moet maken en d'r gewoon lekker in alles gelijk moet geven. Ik weet niet of ik dat kan hoor, op zondagochtend.
Ik zou zeggen: lekker met die vriend afspreken op een avond dat ik er niet ben :Y) Want hij zit lekker met z'n vriend te babbelen en jij zit met haar opgescheept en jij bent niet met haar bevriend dus waarom zou je doen alsof? Zo :P
pi_84729790
lekker een nietsdoen dagje dus Simmu..

ik heel blij zin om naar de grote speeltuin te gaan hier in de buurt.. Speeltuin gesloten
Tijdens schoolvakanties is de speeltuin open van maandag t/m vrijdag van 13.30 tot 17.30 uur.

Ik vind het maar belachelijke tijden!! Nu maar naar drievliet *O* *O*
pi_84730000
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: lekker met die vriend afspreken op een avond dat ik er niet ben :Y) Want hij zit lekker met z'n vriend te babbelen en jij zit met haar opgescheept en jij bent niet met haar bevriend dus waarom zou je doen alsof? Zo :P
Datkandusnie. Ze komen uit het westland, da's zo'n andershalf uur rijden hier vandaan en waren dit weekend toch al in Zeeland.

O god, daar zijn ze...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')