Ik ben geloof ik niet een type voor "iets geks" maar ook niet voor "vlot" of "pittig" lastig man!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef moussy het volgende:
Gewoon doen, en dan meteen iets geks!
Ik ben ook wéér gesnoeid en geschoren, de voorkant was te lang
Truste Spuug! fijne dag morgen, ondanks alles.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Alweer?Leuk!
Hee ik ga slapen. Welterusten!
in laagjes dan, of heb je dat al?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik niet een type voor "iets geks" maar ook niet voor "vlot" of "pittig" lastig man!
Ik denk dat ik maar weer voor wat korter ga, en dan weer sparen tot het vast kan, maar niet meer zó lang. Al zegt iedereen dat het bij me past en dat ik het zo moet laten. opgestoken enzo. een noa-Noa meisje noemt een vriendin me.
oh ik hoop echt serieus heel erg hard dat buikbaby 2 zich binnen een week voor of na mijn eigen verjaardag aandient (30 jan.) dan kan ik zonder al teveel smoesjes mn verjaardag tegelijk vierenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vier mijn verjaardag altijd met oudste mee, we schelen maar 4 dagen. Scheelt weer een taart bakken
vergeet dan niet om om de haverklap naar de wc te rennen en je al bij voorbaat te verontschuldigen voor de luchtquote:Op zondag 1 augustus 2010 08:50 schreef k_i_m het volgende:
Lekker hoesten tijdens het gesprek en zeggen dat je erg ziek bent. En dan steeds een stukje dichterbij haar gaan zitten en veel omhelzen en vastpakken. Dan geef ik het 1 kopje koffie.
Ohja, geen grote bekers, maar kleine kopjes koffie geven. Die zijn eerder op.
je kan altijd nog gaan proberen om competentiegericht te gaan ouwehoeren. stel gezamelijk een schema op!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:37 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, als het niet zondagmorgen zou zijn, zou ik die 'wat voel ik me beroerd-tips' best serieus overwegen.
Ik denk dat ik 'r maar heel overdreven gelijk ga geven en 'r helemaal de hemel in ga prijzen om d'r wijze lessen. Valt mij iig straks niets te verwijten.
grmbl. je beschrijft zojuist sangdrax op zijn 'beste' momentjes. die nam vorige week eens rustig een kwartiertje de tijd om me uit te leggen hoe ik het beste ravi's fles klaar kon makenquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:44 schreef Ssserpente het volgende:
God, daar doe ik 'r veel te veel plezier mee.
Het is ook niet zozeer wat ze zegt, maar vooral hoe. Als ik iets zeg, is haar reactie standaard: "Nee, Laura..." Om vervolgens precies hetzelfde te beweren in andere bewoordingen. En dan die zelfingenomen kop erbij...
Ik zou zeggen: lekker met die vriend afspreken op een avond dat ik er niet benquote:Op zondag 1 augustus 2010 08:21 schreef Ssserpente het volgende:
Gefeliciteerd, Vick!
Over visite gesproken... Wij krijgen zo mensen op de ochtendkoffie.Hij is is een vriend van Nils en wel oke, maar zij is schooljuf, 24 uur per dag. Ze is zo vreselijk belerend dat er geen normaal gesprek mee te voeren valt. Ze is aleen maar bezig met corrigeren, aanvullen en ongevraagde adviezen geven.
Ze kan dan ook ineens vanuit het niets iets vragen als: 'Hoe doe jij dat altijd altijd?' En als je dan anwoordt, zegt ze: 'Oh nee, dat kan je toch veeel beter zus en zo doen? Als ik je een tip mag geven?'
Nils vindt dat ik me niet druk moet maken en d'r gewoon lekker in alles gelijk moet geven. Ik weet niet of ik dat kan hoor, op zondagochtend.
Datkandusnie. Ze komen uit het westland, da's zo'n andershalf uur rijden hier vandaan en waren dit weekend toch al in Zeeland.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: lekker met die vriend afspreken op een avond dat ik er niet benWant hij zit lekker met z'n vriend te babbelen en jij zit met haar opgescheept en jij bent niet met haar bevriend dus waarom zou je doen alsof? Zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |