Mijn bmw rijdt straks mee in de DNRTquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef Anne het volgende:
Nee, jullie moeten weer over BMW'tjes praten.
ligt ook een beetje aan het deukje, ik heb wel wat adresjes.. heb je een picca van het 'deukje' ??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Alicey het volgende:
Dan maar weer een beetje OT : Weet er iemand in de buurt van Rotterdam een schadeherstelbedrijf dat een klein deukje voor een klein prijsje kan verhelpen? (Dus geen oplichter die er meer dan 200 euro voor vraagt)?
Ik heb nu geen picca, maar zal kijken of ik die vanavond of morgen kan plaatsen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan het deukje, ik heb wel wat adresjes.. heb je een picca van het 'deukje' ??
Deze is door mijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:19 schreef ook_gek het volgende:
Als een vrouw praat over een deukje is het vaak een deuk of mist er een complete bumper
Heb je ook een interieurfotootje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef nelisb het volgende:
Mag ik ook in de openingspost.
BMW 320D excutive uit 2006 met 60.000 km op de teller.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen van het dashboard. Misschien niet helemaal scherp, gemaakt met telefoon en daarna via mail verstuurd waardoor hij een stuk kleiner is geworden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je ook een interieurfotootje?
Ziet er netjes uit. 60k is ook niet veel, maar je zal dan ook een flinke prijs betalen voor zo'n ding nog, lijkt me?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef nelisb het volgende:
[..]
Alleen van het dashboard. Misschien niet helemaal scherp, gemaakt met telefoon en daarna via mail verstuurd waardoor hij een stuk kleiner is geworden.
De auto heeft 60K gelopen, waarvan in de laatste 3 jaar maar 22K.
Nagenoeg krasvrij, bekleding lijkt nog als nieuw.
[ afbeelding ]
Heb even je fotoboek bekeken. En ja ookndie regelnis van toepassing op jou!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deze is door mijngemaakt. Gaat die regel dan ook nog op?
Na 2,5 jaar wil ik wel weer wat nieuws en bij 150K krijg ik er nog een aardig bedrag voor terug, aangezien hij dan nog prima te verkopen is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef Oksel het volgende:
Waarom verkopen bij 150k? Ik rij ook 40k per jaar.. maar die van ons gaat echt niet weg bij 150k. Volgens mij gaan je onderhoudskosten echt niet zoveel omhoog dat het loont een jongere auto te kopen.
Dat valt mee inderdaad. Ik vraag me alleen altijd af hoe het kan dat een diesel in een paar jaar zo weinig heeft gelopen, dan gaan bij de alarmbellen rinkelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:36 schreef nelisb het volgende:
Ja wat is een flinke prijs? 23.000 euro inclusief 2 jaar bovag garantie en splinternieuwe banden.
Ik heb voor mijn prijs dezelfde auto alleen gevonden met meer km's en dan vaak 90k of meer.
60K is echt weinig, wilde eigenlijk een nieuwere auto maar met dit aantal km's maakt het mij niet uit. Nu kunnen we er 2,5 jaar in rijden en krijgen er dan ook nog wat voor terug.
Mijn vrouw en ik rijden 40k per jaar ongeveer. Dus verkopen bij 150K ongeveer.
Logische redenering. Zo gauw je een stuk over de twee ton gaat qua km's gaat de verkoopprijs aardig omlaag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:59 schreef nelisb het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar wil ik wel weer wat nieuws en bij 150K krijg ik er nog een aardig bedrag voor terug, aangezien hij dan nog prima te verkopen is.
Het kan zijn dat een wagen als leasebak is gebruikt door iemand die er weinig mee rijdt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Dat valt mee inderdaad. Ik vraag me alleen altijd af hoe het kan dat een diesel in een paar jaar zo weinig heeft gelopen, dan gaan bij de alarmbellen rinkelen.
Klopt, maar als je zo weinig rijdt neem je toch geen diesel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan zijn dat een wagen als leasebak is gebruikt door iemand die er weinig mee rijdt.
Het kan zijn dat het standaard is in een bedrijf of omdat het aantal kilometers anders wordt dan voorzien. Mijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Mikkie het volgende:
Klopt, maar als je zo weinig rijdt neem je toch geen diesel?. Ik weet dat er werkgevers zijn die diesel verplicht stellen, maar ik neem toch aan dat ze bij 15k per jaar daar wel van afwijken?
Toen ik een leaseautootje kreeg, was dat juist standaard benzine. Dat was kennelijk gemiddeld gezien het aantrekkelijkst voor m'n werkgever, hoewel het in mijn individuele geval niet gunstig was: ik reed zo'n 60k km per jaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Mikkie het volgende:
Klopt, maar als je zo weinig rijdt neem je toch geen diesel?. Ik weet dat er werkgevers zijn die diesel verplicht stellen, maar ik neem toch aan dat ze bij 15k per jaar daar wel van afwijken?
E34quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:53 schreef Bowny het volgende:
Heil E34
http://www.bmwblog.com/20(...)pole-in-an-e34-525i/
Maar die van jou komt uit Duitsland toch? Daar zijn veel makkelijker diesels met lage standen te vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef Oksel het volgende:
Mijn 1 serie had ook maar 65k op de teller.. 4 jaar oudOok een diesel.
Van mij mag dat wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef nelisb het volgende:
Mag ik ook in de openingspost.
BMW 320D excutive uit 2006 met 60.000 km op de teller.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het blijft een masterbakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:53 schreef Bowny het volgende:
Heil E34
http://www.bmwblog.com/20(...)pole-in-an-e34-525i/
Lekker veilig met een run midden in de zomerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:00 schreef piekartz87 het volgende:
ja truewe kregen de banden gratis door sponsoring. het waren winterbanden. en het leek ons wel leuk om de naam wit te maken. we noemen het zelf macaroni
Explain...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:51 schreef rival het volgende:
Als je SCM voertuigbeveiliging in je auto hebt... niet zomaar los gaan knippen als je er weinig verstand van hebt
Is dat niet juist de bedoeling van een alarm?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
heb mijn alarm weggeknipt.,.... niks werkt meer.... NIKS
ja.. maar gisteravond was ik er niet helemaal bij....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat niet juist de bedoeling van een alarm?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
heb mijn alarm weggeknipt.,.... niks werkt meer.... NIKS
Als je een onderdeel verwijdert knip je gewoon alle draden er af?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:05 schreef rival het volgende:
ja.. maar gisteravond was ik er niet helemaal bij....
wilde gewicht uit de auto halen... kwam onder de motorkap wat dingen tegen van het alarm.. (sensor, luidspreker e.d.) dus toen ging ik aan de slag...
in mijn enthousiasme helemaal tot in de auto bezig geweest met knippen en toen dacht ik.. hey wacht eens even.... snel accu aangesloten maar het was al te laat... niks werkt...
nu moe ik alle bedrading opnieuw doorverbinden
Vooral van een alarm/start onderbrekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je een onderdeel verwijdert knip je gewoon alle draden er af?
zo doe ik dat ook met een kabelboom.... ik kijk wat ik nodig heb en de rest knip ik weg.... scheelt gewichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Alicey het volgende:
Als je een onderdeel verwijdert knip je gewoon alle draden er af?
Oh, da's dan wel lef hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef rival het volgende:
zo doe ik dat ook met een kabelboom.... ik kijk wat ik nodig heb en de rest knip ik weg.... scheelt gewicht![]()
Voor zover de draden niet dezelfde kleur hebben zou het wel moeten lukken. Als ze het wel hebben, is ook nog wel uit te vissen wat naar wat moet.. Het is wel een hoop werk en gepiel lijkt me..quote:Ik was er gisteren niet helemaal bij![]()
maar een alarm stoppen ze tussen je normale bekabeling... dus als het goed is kan ik gewoon kleur bij kleur zoeken en komt het goeed
Ik swap wel een M52 blok in een E30.... doe stoerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Dat is zo bijna een van de simpelste dingen..
vanaf het alarm lopen alleen zwarte draden... maar ze knippen bv een groenzwarte draad door... die gaat dan aan beide kanten aan een zwarte draad richting je alarm.... dus ik moet dan straks weer 2 stukjes groenzwart bij elkaar brengen..... moet te overzien zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, da's dan wel lef hebben.
[..]
Voor zover de draden niet dezelfde kleur hebben zou het wel moeten lukken. Als ze het wel hebben, is ook nog wel uit te vissen wat naar wat moet.. Het is wel een hoop werk en gepiel lijkt me..
En jouw BMW's rijden ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik swap wel een M52 blok in een E30.... doe stoer
En ik een 525i motor in een 318i.. Klinkt stoerderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik swap wel een M52 blok in een E30.... doe stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |