Ik zou hoe dan ook blij zijn als ik Bart Arens kon laten schieten. Al kreeg ik er twee uur lang het geluid van nagels op een schoolbord voor terug.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:18 schreef 3rdRock het volgende:
heerlijke radio deed. ben blij dat Bart Arends ff heb laten schieten voor de Kermisklanten en co:D
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou hoe dan ook blij zijn als ik Bart Arens kon laten schieten. Al kreeg ik er twee uur lang het geluid van nagels op een schoolbord voor terug.
eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou hoe dan ook blij zijn als ik Bart Arens kon laten schieten. Al kreeg ik er twee uur lang het geluid van nagels op een schoolbord voor terug.
Nou, dan hoor ik toch echt liever Bart. Daar krijg ik tenminste geen zelfmoordneigingen van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ach gossiequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef broer het volgende:
[..]
ruit kapot gewaaid. ik snipverkouden. boehoehoe kuche
Dat heb ik ff gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat Mis Poes onderdeel van ze
Elke Spanjaard heeft ons doorquote:
Dat is bij deze weer bewezenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind dit programma eigenlijk nog vermakelijker dan Siebelink en Stenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |