KX Radio powered unplugged by Powned!quote:Er is van alles mis , niemand weet wat, alleen non stop en vooraf opgenomen shows doen het..
quote:Westbroek heeft geen goed woord over voor de roddelkoningin, die hij een 'roddelhoer' noemt. "Ik word er stapelgek van. Terwijl ze zichzelf zit te vingeren, denkend aan Jantje Smit, die haar de opdracht heeft gegeven mij te gaan stalken, schrijft ze een of ander flutstuk en dat kost twee dagen van mijn leven. En zo lang leef ik niet meer, want ik ben 58."
Hier te beluisterenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)k-boos-nanninga.html
[..]. Henk
![]()
Plat, simpel, makkelijk, totaal niet grappig, lachzakken. Maarja, blijkbaar is daar volk voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:09 schreef broer het volgende:
Ik hoor nu trouwens voor het eerst Jensen zijn radioshow. Veel platter kan de humor niet, hè?
Op de tv vind ik Jensen afschuwelijk maar op de radio kan ik echt om hem lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Plat, simpel, makkelijk, totaal niet grappig, lachzakken. Maarja, blijkbaar is daar volk voor.
Moet je het fragment van Hans Kraaij jr van afgelopen vrijdag terugluisterenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi
Jammer van dat gehinnik van Jensen er tussendoor
Is meer een Van der Gijp verhaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je het fragment van Hans Kraaij jr van afgelopen vrijdag terugluisteren
Solid Harmonyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:34 schreef broer het volgende:
Het hapert inderdaad een beetje, maar verder vind ik dat-ie uitstekend draait, vandaag.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:52 schreef TheZapster het volgende:
Piet Veerman - Sailing home![]()
KXradio, for the love of music![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |