Niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je wordt maar verwend deze week.
Weliswaar was het niet I don't believe in if anymore (goed liedje!), maar het was wel leuk z'n stem te horen!quote:
Zou best kunnen. Verwacht niet dat 't er duizenden zijn..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef broer het volgende:
Zouden deze cijfers een beetje kloppen? Dan heeft Fred gemiddeld zo'n 200 luisteraars. Dat lijkt me toch wel érg weinig, of niet?
Dat.quote:
Neuh, dat denk ik ook niet, maar 200? Dan snap ik de financiële problemen wel meteen een stuk beterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Verwacht niet dat 't er duizenden zijn..
Ik had toch wel verwacht dat het er iets meer zouden zijn. Gisteravond ook even gekeken, maar na 23 uur zaten er gemiddeld zo'n 40 mensen te luisteren. Daar rijd je toch niet elke week voor naar Amsterdam, denk ik dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou best kunnen. Verwacht niet dat 't er duizenden zijn..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:52 schreef Sersjee het volgende:
Mijn levensdoel om The Decline gedraaid te krijgen is zowel links als rechts ingehaald: Fred las m'n tweet voor! Mijn leven is hierbij geslaagd, ik kan vredig sterven.
Ik ben het met je eens denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind dit programma eigenlijk nog vermakelijker dan Siebelink en Stenders
quote:ik ga zo weer van start. met de vrijdagmiddag uitzending
Idd...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef broer het volgende:
Zo te lezen gaat Fred in zijn eentje Siebelink en Stenders doen.
[..]
quote:ik ben helemaal alleen op de vrijdagmiddag borrel boehoehoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |