quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Givenchi3 het volgende:Kunnen jullie niet lezen. Ik heb stukken vanuit mijn scriptie hierop gezet om mijn spelling te checken. Inhoudelijk is het gewoon van mij en parafrases uit boeken zijn met bron weergegeven
Dan doe je wat je in dat andere topic had gezet:
quote:
3.4 Fraude en plagiaat: Ephorus
Het programma Ephorus is in staat kopieergedrag te signaleren. Dit betreft zowel werk dat van andere studenten is overgenomen als teksten die via het internet of uit boeken zijn verkregen. Dit betekent dat werkstukken en ander schriftelijk materiaal digitaal moeten worden aangeleverd.
Indien problemen ontstaan tijdens het uploaden van het afstudeerverslag in Ephorus, neem dan contact op met de Roosterdienst (COM-Roosterdienst@hro.nl/K.N1.115) of je afstudeerbegeleider.
Stuur je een mailtje naar je afstudeerbegeleider dat je kleine delen van je scriptie hebt gepubliceerd op een forum om taaladvies in te winnen, dat dat nu door ephorus geflagt wordt als plagiaat, maar dat je aan kunt tonen dat jij weldegelijk Givenchi3 bent.
No biggie hoor. Je kunt niet jezelf plagieren, zo wel zouden alle wetenschappers meteen zonder baan zitten (meestal is een kwart van een publicatie zelf-plagiaat, gewoon omdat je in hetzelfde onderzoek verdergaat).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.