quote:Mido: 'Middlesbrough laat mij gaan'
Ahmed Mido Hossam wordt niet gehinderd om Middlesbrough te verlaten voor Ajax. De Egyptische aanvaller zegt dat de club hem onder het mom van een conditieachterstand weg wil werken, maar hij is niet van plan om het spelletje mee te spelen. “Het is niet de eerste keer dat de club zoiets flikt, maar ik geef mijn rechten niet op”, stelt de spits.
“Middlesbrough wil de financiële verplichtingen niet nakomen”, beweert het Ajax-doelwit in gesprek met FilGoal.com. “Dat is niet de eerste keer. Ze hebben het in het verleden uitgehaald met meer spelers; Mohamed Shawky, Gaizka Mendieta en Jimmy Hasselbaink, maar ik ben niet zoals zij. Ik weiger mijn rechten op te geven”, stelt de aanvaller gedecideerd. Mido staat sinds augustus 2007 onder contract bij Boro, maar speelt er amper.
De club wil dan ook graag dat de Egyptenaar verkast naar Ajax, dat hem weer wil contracteren als aanvalsimpuls. Mido wil best komen, maar alleen als de zaak zeker is. “Ik verlaat Middlesbrough niet totdat ik elders een goed aanbod krijg”, zegt hij. “Vind ik dat niet, dan blijf ik hier. Ik werd tijdens het trainingskamp buiten de selectie gezet, omdat ik niet fit was.”
“Dat is iets wat nog nooit iemand is overkomen in de voetbalhistorie. Het is logisch dat je niet fit aan de voorbereiding begint. Je wordt dan juist fysiek klaargemaakt voor het nieuwe seizoen. Daarbij had ik geen conditionele problemen. Ik speelde regelmatig namens West Ham, in de tweede helft van het vorige seizoen, op de laatste twee duels na. Bovendien ben ik in de zomer nog eens zeven kilo afgevallen.”
Hm raar verhaal... Hij komt dan bij ons op de bank toch?quote:
HAM is er dus... : http://www.anp-photo.com/(...)cture=13479825&pos=1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef PPL het volgende:
Zolang ik geen officieel persbericht van Ajax of een presentatie zie is er voor mij nog geen 'witte rook'.
Suk.... Suk is straks zoek! die heb ik nog weinig goede dingen zien doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hm raar verhaal... Hij komt dan bij ons op de bank toch?
Als Mounir in de punt speelt en hij als stand-in, waar komt Suk dan? als 2e reserve?
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef gniffie het volgende:
Suk tegen chelsea, allemaal schaartjes doen en opeens is die de bal kwijt
Zal vanmiddag na half zes komen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef PPL het volgende:
Zolang ik geen officieel persbericht van Ajax of een presentatie zie is er voor mij nog geen 'witte rook'.
quote:
Jol over El Hamdoui: 'Het is rond'
Martin Jol maakte vrijdag met de woorden "We zijn eruit", eindelijk een einde aan de onzekerheid over de komst van Mounir El Hamdaoui naar Ajax.
Na weken van onzekerheid, waarin de Marrokkaanse aanvaller van AZ dan weer wel, dan weer niet, naar Amsterdam zou verkassen, zijn de speler en de club er nu definitief uit. Een punt dat de onderhandelingen bemoeilijkte is de sportzaak van El Hamdaoui in Rotterdam. De speler is bang dat geen Rotterdammer meer bij hem zal kopen als hij in Amsterdam gaat spelen. Hij wilde daarom een compensatie voor gederfde inkomsten.
Mogelijk kan El Hamdaoui zaterdag al meespelen in de strijd om de Johan Cruijffschaal. Daarvoor is Ajax afhankelijk van de snelheid van de KNVB. Woensdag mag hij in ieder geval nog niet meedoen in de return in de voorronde van de Champions League tegen PAOK Saloniki.
Maar een foto die door ANP is genomen zegt voor jou niet genoeg? Die jongen staat vanmiddag (als er getraind wordt) gewoon op het veld hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef PPL het volgende:
Noem het maar voorzichtigheid...
Iets met een ezel en twee keer storen.
Ik ben voorzichtig optimistischquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef parttimeboterham82 het volgende:
[..]
Maar een foto die door ANP is genomen zegt voor jou niet genoeg? Die jongen staat vanmiddag (als er getraind wordt) gewoon op het veld hoor.
Wel scoren ..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef gniffie het volgende:
Suk tegen chelsea, allemaal schaartjes doen en opeens is die de bal kwijt
Tja, maar er waren er maar weinig voor handen binnen het financiële plaatje van Ajax. En ik had sowieso het idee dat Jol al zijn zinnen op El-Hamdaoui had gezet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:31 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, ik had liever een andere spits zien komen. Iemand met een betere mentaliteit.
Ik ben er blij meequote:El Hamdaoui vertrekt naar Ajax
30 juli 2010
ALKMAAR- Mounir El Hamdaoui (26) verruilt AZ per direct voor Ajax. De aanvaller tekent in Amsterdam een contract voor vier seizoenen. In Alkmaar had de Marokkaan nog een verbintenis tot de zomer van 2012. Over de transfersom doen beide clubs geen mededeling.
Nadat El Hamdaoui afgelopen maandag met succes de medische keuring doorstond, rondde hij vrijdag de laatste details af met zijn nieuwe werkgever.
quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Mounir El Hamdaoui. De aanvaller is afkomstig van AZ en tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat op en loopt tot en met 30 juni 2014.
El Hamdaoui werd geboren op 14 juli 1984 in Rotterdam. Voor zijn komst naar Ajax speelde hij drie seizoenen voor AZ. Daarvoor was hij in Nederland actief bij Willem II en Excelsior. Tussendoor stond hij onder contract bij het Engelse Tottenham Hotspur, dat hem tweemaal aan Derby County verhuurde.
De Marokkaanse international werd in 2008-2009 landskampioen met AZ. Datzelfde seizoen werd hij met 23 doelpunten topscorer van de Eredivisie. Ook werd El Hamdaoui verkozen tot Voetballer van het Jaar 2009. In totaal maakte hij bij AZ in 81 competitiewedstrijden 50 doelpunten.
Eindelijk is het afgelopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-contracteert-El-Hamdaoui.htm
[..]
Ik denk dat we de duvel in huis hebben gehaald... Naast de hand van de duivel (suarez) nu ook de duivel zelf...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toch mooi dat Ajax voor weinig geld zo'n goede speler heeft.
We gaan nog veel plezier beleven aan El Hamdaoui verwacht ik.
Met Jol al trainer heb ik daar opzich wel vertrouwen in dat het te 'managen' is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de duvel in huis hebben gehaald... Naast de hand van de duivel (suarez) nu ook de duivel zelf...
Voor jou helemaal niets hier iigquote:
Ik zie Sulejmani nog wel vertrekken naar West Ham.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik weet het niet, zeker als Mido en de Ridder (zullen toch ook regelmatig willen spelen) komen en je al een ontevreden speler hebt (Suljemani)...
Good riddance, ik kan me niet voorstellen dat ie in Engeland wel gaat slagen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie Sulejmani nog wel vertrekken naar West Ham.
Hij komt de b verdedigers in Nederland al nieteens voorbij dus wat denkt ie nou klaar te spelen tegen een Vidic of iets in die richtingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Good riddance, ik kan me niet voorstellen dat ie in Engeland wel gaat slagen.
Precies, die gast heeft opeens weer een partij zelfoverschatting, waarom, ik zou het niet weten..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij komt de b verdedigers in Nederland al nieteens voorbij dus wat denkt ie nou klaar te spelen tegen een Vidic of iets in die richting
quote:Tom De Mul keert terug naar zijn vaderland. De aanvaller gaat aan de slag bij de Belgische club Standard Luik. Dat maakt zijn Spaanse werkgever Sevilla vrijdag bekend.
Sevilla bereikte met Standard Luik een akkoord over een huurtransfer van De Mul, die in Spanje nog een contract tot de zomer van 2012. Bij de club komt hij echter niet in aanmerking voor een basisplek.
In het shirt van Standard Luik hoopt De Mul komend seizoen weer aan spelen toe te komen. Eerder keerde hij in 2009 al terug naar België, toen speelde hij op huurbasis bij Racing Genk.
De Mul debuteerde in het seizoen 2003/2004 in het shirt van Ajax in de Eredivisie. Sevilla plukte de rechteraanvaller in 2007 weg uit Amsterdam. In Spanje liet een doorbraak echter op zich wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |