abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:04:04 #154
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_84846833
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 02:28 schreef M-I-L-F het volgende:

[..]

Waar ik nog niemand over heb gezien is het volgende: In de scene dat ze die man die de sedatives maakt vinden, probeert Cobb op een gegeven moment de sedative. Daarna rent hij naar de wc om te testen of hij wakker is, maar hij heeft geen tijd om zijn tol te testen omdat hij wordt gestoord en zijn tol op de grond valt.

De eerstvolgende keer dat hij zijn tol probeert is aan het einde.

???
In deze scene zie je volgens mij z'n vrouw in de spiegel oid als ik het me goed herinner btw. Dat zou het teken zijn dat alles zich in zijn droom afspeelt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_84855055
quote:
haha ja die is vet droog.

die batman op t einde doet 't em :')
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 augustus 2010 @ 15:56:52 #157
862 Arcee
Look closer
pi_84856685
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:03 schreef Parvus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y Beste scène van de film, imo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 17:29:33 #158
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84859997
Die vechtscene in de gang deed me JUIST aan The Matrix denken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_84860860
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:29 schreef Stefan het volgende:
Die vechtscene in de gang deed me JUIST aan The Matrix denken.
ga nou is weg met al die matrix vergelijkingen :') seriously
pi_84876200
Nou, liggend op een semi-bed, buiten bewustzijn, terwijl je brein is aangesloten lijkt behoorlijk op de Matrix.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:37:41 #161
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_84879388
Vandaag gezien, wat een geweldige film.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_84882371
Vanavond gezien! Wat een film, speachless..

En was ik trouwens de enige die moest huilen bij het einde? :@ ;(
Ik was helemaal in de film gezogen en bij de terugkeer naar zijn kinderen in combinatie met die overdonderende soundtrack hield ik het niet meer droog.

Wow..
pi_84883776
quote:
Dat was ook een vraag die ik me afvroeg nadat ik de bioscoop uitkwam.. Fisher en Saito zijn elkaars concurrenten, die zouden elkaar dan moeten kennen terwijl ze naast elkaar in het vliegtuig zitten.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:00:35 #164
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_84885363
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:27 schreef Parvus het volgende:

[..]

Dat was ook een vraag die ik me afvroeg nadat ik de bioscoop uitkwam.. Fisher en Saito zijn elkaars concurrenten, die zouden elkaar dan moeten kennen terwijl ze naast elkaar in het vliegtuig zitten.
Het was een droom, "you only notice it doesn't make sense when you wake up", in dit geval dus na de film :P
pi_84885476
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het was een droom, "you only notice it doesn't make sense when you wake up", in dit geval dus na de film :P
In het vliegtuig was het toch nog geen droom?
pi_84887759
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:06 schreef Parvus het volgende:

[..]

Gezien de tol op het einde is dat dus het open einde ;)
Of dat nu al wel of nog geen droom was.
pi_84888520
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:06 schreef Parvus het volgende:

[..]

Het begin van de vliegreis wel (toch?). Of het na het ontwaken in het vliegtuig nog steeds een droom is staat ter discussie. ;)
pi_84888735
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Het begin van de vliegreis wel (toch?). Of het na het ontwaken in het vliegtuig nog steeds een droom is staat ter discussie. ;)
Als alleen het tweede gedeelte ter discussie staat, zou ik zeggen dat het geen droom is. Hij weet immers precies hoe het begint, op het moment dat hij weer wakker wordt na zijn missie zeg maar. Terwijl hij tijdens ed film aantal keer roept dat je bij een droom niet weet wanneer die begint en dat je er middenin invalt.

Ik vond het sowieso een sterke film. Ik denk alleen dat het einde (met die tol) op beide manieren uitgelegd kan worden en dat de film ook niet bedoeld is om één einde te hebben zeg maar, dat het gewoon een manier is om mensen over de film na te laten praten. Die manier werkt wel erg goed :) :)
pi_84888925
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:54 schreef Operc het volgende:

[..]

Als alleen het tweede gedeelte ter discussie staat, zou ik zeggen dat het geen droom is. Hij weet immers precies hoe het begint, op het moment dat hij weer wakker wordt na zijn missie zeg maar. Terwijl hij tijdens ed film aantal keer roept dat je bij een droom niet weet wanneer die begint en dat je er middenin invalt.

Ik vond het sowieso een sterke film. Ik denk alleen dat het einde (met die tol) op beide manieren uitgelegd kan worden en dat de film ook niet bedoeld is om één einde te hebben zeg maar, dat het gewoon een manier is om mensen over de film na te laten praten. Die manier werkt wel erg goed :) :)
Dat is wel een goed punt ja, in dat geval neig ik toch dat alles een droom is, want in het "reality"-gedeelte zitten wat mij betreft te veel hints dat dat ook een droom is. Tenzij er nog ergens een andere layer zit (in de kelder van die chemist bijv.). Iig zeker leuk om over na te praten/denken! :D
pi_84893918
Buiten alle andere veel besproken scenes, kreeg ik ook echt kippenvel bij de scene van het wakker worden door de verschillende lagen heen naar boven toe... geniaal... is de muziek van die scene nog ergens terug te vinden? Kan het niet zo snel vinden op YouTube.
(Y)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:50:16 #171
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_84895076
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 02:39 schreef IedeK. het volgende:
Gast! Zelfs m'n vriendin was niet eens geemotioneerd. En die kan al huilen bij een Dreft-reclame.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:16:17 #172
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_84896046
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:00 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat is wel een goed punt ja, in dat geval neig ik toch dat alles een droom is, want in het "reality"-gedeelte zitten wat mij betreft te veel hints dat dat ook een droom is. Tenzij er nog ergens een andere layer zit (in de kelder van die chemist bijv.). Iig zeker leuk om over na te praten/denken! :D
Welke hints?

Het enige wat ik kon bedenken was dat die kinderen niet bepaald ouder waren. (wat op zich kon, want in droomwerelden gaat de tijd sneller)

En de tol op het einde.

edit: En z'n vrouw die wel zeker was van haar zaak.
edit: En omdat hij móest gebruiken om te kunnen dromen
pi_84903849
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:16 schreef Stpan het volgende:

[..]

Welke hints?

Het enige wat ik kon bedenken was dat die kinderen niet bepaald ouder waren. (wat op zich kon, want in droomwerelden gaat de tijd sneller)

En de tol op het einde.

edit: En z'n vrouw die wel zeker was van haar zaak.
edit: En omdat hij móest gebruiken om te kunnen dromen
Bijvoorbeeld tijdens de achtervolging in Mombasa:
- het nauwer worden van die steeg
- het "toevallig" tegenkomen van Ken daarna

Sowieso het hele idee van mensen aan elkaar koppelen met een 'droommachine' met vage slangetjes.
pi_84913903
dat is een vraag die nooit helemaal beantwoord kan worden. Tis wel dat die tol aan het einde ging wankelen wat het idee geeft dat die zal vallen. Dus geen droom. Aan de andere kant kan dat ook weer aan een droom gekoppeld zijn, maar dan gaat het erg ver. Verder dan bedoeld is lijkt me.

Ook iets. Hij kon zich niet meer herinneren hoe zijn kinderen er uit zagen (de gezichten). Aan het eind van de film zien wij en hij die gezichten. Is ook geen waterdicht verhaal, maar dat vond ik wel iets van he hij kon ze herkennen, dat was iets wat in de andere dromen niet zo was.

[ Bericht 34% gewijzigd door Knabbelnootje op 05-08-2010 22:37:55 ]
pi_84914852
Vandaag heb ik hem ook eindelijk gezien.

In één woord geweldig _O_
Muziek, cast, verhaal en natuurlijk dé vechtscène O+
pi_84922982
Bazenfilm
Moo
pi_84926984
Gisteren voor 't eerst gezien. Was onder de indruk. Echt een super film :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:19:02 #178
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_84928485
De wat mij betreft grootste hint dat hij droomt is deze:
pi_84939341
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 02:39 schreef IedeK. het volgende:
Vanavond gezien! Wat een film, speachless..

Ik was helemaal in de film gezogen en bij de terugkeer naar zijn kinderen in combinatie met die overdonderende soundtrack hield ik het niet meer droog.

Wow..
Ik had precies hetzelfde.. helemaal into de film en dan het einde... WOW!
Ik hield het dus ook niet droog :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_84940456
Iemand opgevallen dat de trein die door de stad heen denderdt dezelfde trein is die over Mal en Dom heenrijdt?
pi_84941160
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef Kanary het volgende:
Iemand opgevallen dat de trein die door de stad heen denderdt dezelfde trein is die over Mal en Dom heenrijdt?
Ja, dat is niet voor niets dezelfde trein he ;)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:58:08 #182
265233 veuvje
MJ......Love
pi_84944468
Ja BRILJANTE film erg vet gemaakt en ik vond de spelers ook echt heel erg goed!
Het was geen straf om zo lang naar die mensen te moeten kijken *O*

Verder heb ik het ook echt niet droog gehouden hoor, ik heb het geprobeerd maar toch echt flink gefaald aan het einde..... :Y

Zeker een film die als hij eenmaal uit is op blue ray dat ik die echt wel super vaak ga kijken *O*
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 01:04:36 #183
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_84963721
Vanavond gezien, moet zeggen dat ik erg onder de indruk was, zeker een film die ik vaker wil zien ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ttem op 07-08-2010 15:50:42 ]
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 07:39:23 #184
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_84967057
quote:
JOH!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_84968272
quote:
:').
Amen.
pi_84972709
Er zitten natuurlijk verschillende aanwijzingen in, maar DE reden waarom ik denk dat hij op het einde nog steeds droomt: zijn kinderen zien er nog precies zo uit als in zijn herinnering. Het huis waar hij 'thuiskomt' ziet er sowieso precies hetzelfde uit. Het huis, de kinderen, er is niets veranderd, de kinderen zijn geen dag ouder geworden, terwijl Dom toch al een paar jaar op de vlucht moet zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:34:48 #187
862 Arcee
Look closer
pi_84972752
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:33 schreef Sloggi het volgende:
Er zitten natuurlijk verschillende aanwijzingen in, maar DE reden waarom ik denk dat hij op het einde nog steeds droomt: zijn kinderen zien er nog precies zo uit als in zijn herinnering. Het huis waar hij 'thuiskomt' ziet er sowieso precies hetzelfde uit. Het huis, de kinderen, er is niets veranderd, de kinderen zijn geen dag ouder geworden, terwijl Dom toch al een paar jaar op de vlucht moet zijn.
Ze worden anders wel door verschillende acteurs in verschillende leeftijden gespeeld:

Claire Geare ... Phillipa (3 years)
Magnus Nolan ... James (20 months)

Taylor Geare ... Phillipa (5 years)
Johnathan Geare ... James (3 years)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84972827
In eerdere herinneringen misschien, maar de laatste herinnering die hij van ze heeft is het moment dat hij het vliegticket krijgt aangeboden. Dan zien ze er (volgens mij) precies hetzelfde uit als wanneer hij ze later weer terugziet.
pi_84972911
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Sowieso het hele idee van mensen aan elkaar koppelen met een 'droommachine' met vage slangetjes.
Dat dus. En dat zijn vrouw tijdens hun huwelijksdag bij de kamer tegenover stond. Natuurlijk kan je denken dat ze gewoon een andere kamer had gehuurd. Maar dat van Cobb's totem is ook vreemd, aangezien het van zijn vrouw was geweest. Het is dus door iemand anders aangeraakt en niet uniek.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_84972999
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:37 schreef Sloggi het volgende:
In eerdere herinneringen misschien, maar de laatste herinnering die hij van ze heeft is het moment dat hij het vliegticket krijgt aangeboden. Dan zien ze er (volgens mij) precies hetzelfde uit als wanneer hij ze later weer terugziet.
Nou, nee. Je ziet wel duidelijk verschil, vooral het meisje is veel groter dan zijn laatste herinnering van hun. Maar hoe lang is hij al weg? Dat vraag ik me af. Ik dacht eerst een half jaar, maar aan het einde van de film zijn ze opeens veel ouder.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_84973091
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Nou, nee. Je ziet wel duidelijk verschil, vooral het meisje is veel groter dan zijn laatste herinnering van hun. Maar hoe lang is hij al weg? Dat vraag ik me af. Ik dacht eerst een half jaar, maar aan het einde van de film zijn ze opeens veel ouder.
Misschien heb ik dat dan verkeerd gezien. Dan vind ik de argumenten vóór de droomwereld ook niet zo sterk eigenlijk, dan wordt het echt een optelsom van kleine dingen.

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Dat dus. En dat zijn vrouw tijdens hun huwelijksdag bij de kamer tegenover stond. Natuurlijk kan je denken dat ze gewoon een andere kamer had gehuurd. Maar dat van Cobb's totem is ook vreemd, aangezien het van zijn vrouw was geweest. Het is dus door iemand anders aangeraakt en niet uniek.
Dat maakt niet uit. Het gaat erom dat levende mensen hem niet hebben aangeraakt. Een dode kan niet inbreken in je droom (Mal kwam in de film uit zijn eigen onderbewustzijn).
pi_84973106
Film vorig weekend gezien in een IMAX zaal en dat was behoorlijk intens.
Mooi beeld en mooi geluid maar dat zegt natuurlijk niet altijd iets over de film.
Ik vond het verhaal en de personages te weinig diepgang hebben.
Ze hadden meer tijd moeten uittrekken, of beter moet inspelen op de tijd die ze hadden, om dit te doen.
We gingen poef paf over van het ene onderdeel naar het andere onderdeel.
We moesten maar aannemen dat hij een dief was in de dromen van mensen.
Nee zeker geen topfilm, een zeventje misschien iets minder nog, maar goed.
Volgende keer beter hopelijk.
pi_84984363
Vanavond nog een keer! Dit is de eerste keer dat ik voor een film 2 keer naar de bios ga.
Because simple is bad!
pi_84985311
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:46 schreef DeParo het volgende:
Ik vond het verhaal en de personages te weinig diepgang hebben.
Ze hadden meer tijd moeten uittrekken, of beter moet inspelen op de tijd die ze hadden, om dit te doen.
We gingen poef paf over van het ene onderdeel naar het andere onderdeel.
We moesten maar aannemen dat hij een dief was in de dromen van mensen.
Nee zeker geen topfilm, een zeventje misschien iets minder nog, maar goed.
Volgende keer beter hopelijk.
Het verhaal te weinig diepgang? Wat had je nog meer uitgelegd moeten hebben dan?

En wat had je nog meer van de personages willen of moeten weten? Was de informatie die gegeven werd werkelijk onvoldoende om de film fatsoenlijk te volgen?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_84985317
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:06 schreef DanielleM het volgende:
Vanavond nog een keer! Dit is de eerste keer dat ik voor een film 2 keer naar de bios ga.
Dan zal je waarschijnlijk niet na heel veel films gaan want dit was echt niet een van de beste films.
Hoogstens een zeventje, er zat in de aanloop en de personages te weinig diepgang, het was te snel en complex voordat het verhaal begon, niet alles was even duidelijk en dat hoeft niet altijd maar dit waren essentiele onderdelen, dat is jammer, daarom was het zeker geen topfilm niet alles is er uit gehaald.
pi_84985381
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef Argento het volgende:

[..]

Het verhaal te weinig diepgang? Wat had je nog meer uitgelegd moeten hebben dan?

En wat had je nog meer van de personages willen of moeten weten? Was de informatie die gegeven werd werkelijk onvoldoende om de film fatsoenlijk te volgen?
Ik volgde de film wel maar had het idee dat ik iets miste, essentiele onderdelen zoals hoe gaat dat dromenstelen nu precies, bij het centrale onderwerp kwamen ze op een veel te ingewikkelde en snelle een beetje vluchtige manier. Ik kon me niet met de personages inleven, wat ik bij andere topfilms op z'n minst wel heb, het spectaculaire was de IMAX zaal waar ik in zat maar ik denk dat ik zonder dat het nog minder vond.
pi_84988349
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_84989509
quote:
Ik volgde de film wel maar had het idee dat ik iets miste, essentiele onderdelen zoals hoe gaat dat dromenstelen nu precies, bij het centrale onderwerp kwamen ze op een veel te ingewikkelde en snelle een beetje vluchtige manier. Ik kon me niet met de personages inleven, wat ik bij andere topfilms op z'n minst wel heb, het spectaculaire was de IMAX zaal waar ik in zat maar ik denk dat ik zonder dat het nog minder vond.
Dan vind vond je Cube vast verschrikkelijk. (Gegeven: mensen zitten vast in een kubus. Geen waarom.)
Soms moet je gewoon aannemen dat je niet meer weet, sterker nog, het kan de film een meerwaarde geven, zoals bij Inception imo. Ik vond het scenario iig zo briljant in elkaar steken dat ik er geen moment aan getwijfeld heb dat dromenbusiness zomaar aan de orde van de dag is. Daar heb ik ook niemand over horen napraten, wel over de diverse theorieen over dimensies, percepties et cetera waar dus wel ruimte voor geboden wordt en die in de film niet eens besproken worden. Echt een verdienste van Nolan. (Ben ik de enige trouwens die de Matrix-triologie vreselijk, want te zweverig, vond?)
En de characters doen wat ze moeten doen en meer hoefde ik iig niet van ze te weten.
Ja, ik vond 'm redelijk briljant ja. Ik denk/hoop? niet dat het in zijn geheel een droom was maar ik lees graag over de voors en tegens :)
Chinese, Japanese, Dirty knees, look at these!
pi_84990606
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:24 schreef c0ckgr1nder het volgende:

[..]

Dan vind vond je Cube vast verschrikkelijk. (Gegeven: mensen zitten vast in een kubus. Geen waarom.)
Soms moet je gewoon aannemen dat je niet meer weet, sterker nog, het kan de film een meerwaarde geven, zoals bij Inception imo. Ik vond het scenario iig zo briljant in elkaar steken dat ik er geen moment aan getwijfeld heb dat dromenbusiness zomaar aan de orde van de dag is. Daar heb ik ook niemand over horen napraten, wel over de diverse theorieen over dimensies, percepties et cetera waar dus wel ruimte voor geboden wordt en die in de film niet eens besproken worden. Echt een verdienste van Nolan. (Ben ik de enige trouwens die de Matrix-triologie vreselijk, want te zweverig, vond?)
En de characters doen wat ze moeten doen en meer hoefde ik iig niet van ze te weten.
Ja, ik vond 'm redelijk briljant ja. Ik denk/hoop? niet dat het in zijn geheel een droom was maar ik lees graag over de voors en tegens :)
Nee, bij The Cube was het wel goed omdat het de bedoeling was dat je het niet wist, dat je het niet mocht weten. Bij Inception werd een slechte poging gedaan om dit wel te verduidelijken.
Er was een verhaal vooraf wie ze waren en wat ze deden, dat werd te slecht uitgelegd, zonder blikken of blozen was je in het begin al 1,2,3 in de volgende scene. Het was een beetje alsof je een film vooraf had moeten zien, als tweede deel was het misschien beter geweest, maar nee sorry toen ik de zaal uitliep had ik niet het idee dat ik nog helemaal in de film zat.
Ik ben een groot fan van Leonardo Di Caprio maar dit was niet een van z'n beste films.
Het was ook niet een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, maar een beetje overhyped hier, een zeven.
  zondag 8 augustus 2010 @ 00:07:01 #200
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84993482
Omg ik ben net terug van de film en wat een meesterwerk. _O_ Nog nooit zoiets gezien, alles klopte gewoon, effecten, acteurs, montage, camera alles. O+ O+

Ik snap ook niets van dat sommige mensen de film niet snapten, het is zo helder als wat. ^O^
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_84997257
Vanavond voor de 2e keer gezien. Blijft een geweldige film!
It's up to me now, turn on the bright lights..
  zondag 8 augustus 2010 @ 03:28:06 #202
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84998077
K U T F I L M

Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
  zondag 8 augustus 2010 @ 03:47:21 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84998200
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M

Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
Als je deze film niet in één keer snapt ben je dom, zo moeilijk is hij niet :') . Conclusie: je bent te dom.
quote:
Deze blijft toch het best :9~ . Kan hem bijna woord voor woord meepraten :') :@ .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')