Ik heb hem al gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
Even iemand zoeken die er een mp3 van kan maken.
Kaartjes van tevoren via internet kopenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:38 schreef _GdR_ het volgende:
Vorige week zondag langs de bios gereden (rotterdam arena edit: kuip) fukking druk. de rij stond tot over de stoep buiten. Gister weer naar de bios gereden en NOG drukker.
Klacht: het is gewoon onmogelijk om een film te kijken in het weekend.
Klacht 2: heb inception nog steeds niet gezien en neig m nu te downloaden.
Moet je nog steeds in de rij staan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kaartjes van tevoren via internet kopen. Dan kan je je stoel kiezen
.
ja en dan sta je bij dat streepjesscanner apparaat wat altijd kapot is en het 3x zolang duurt als normaal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kaartjes van tevoren via internet kopen. Dan kan je je stoel kiezen
.
Precies. Vaak zijn de rijen voor de automaten langer dan aan de kassa. Maar het kutterige aan het Pathebeleid is dat de echte kassas altijd dicht zijn en je kaartjes moet kopen aan de balie waar ook cola en popcorn en bier verkocht worden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja en dan sta je bij dat streepjesscanner apparaat wat altijd kapot is en het 3x zolang duurt als normaal.
Of je gaat naar een andere stad "in de buurt" zoals Utrecht of Amsterdam.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja precies. ik kijk liever een film in de bios dan downloaden. maar dan moet ik wel de gelegenheid hebben om de film in de bios te kunnen zien. volgend weekend rij ik we lff naar belgie ofzo.
Maar pathe in rotterdam moeten ze echt uitbreiden. het is daar gewoon echt ALTIJD té druk. Woensdag middag rond een uur of 1 en met 35+ graden heb je het meeste kans om normaal een film te kunnen kijken daar.
joh. het enige wat ik download zijn series. omdat ik helemaal gestoord wordt van de reclames er tussen door en dat nederland altijd 10jaar achter loopt aan alles.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:35 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Of je gaat naar een andere stad "in de buurt" zoals Utrecht of Amsterdam.
Of je reserveert niet voor dezelfde dag, maar vast voor volgende week.
Of je wacht een paar weken.
Mensen die zeggen dat ze downloaden omdat er geen ruimte is in de bios zijn gewoon smoesjes aan het verzinnen.
Leo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Erg vette film, maar ik vond hem wel wat weg hebben van Shutter Island.
Seuw, movie junkiequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb echt nooit problemen met het bestellen en ophalen van kaartjes bij Pathe en ik doe het toch wel zo'n 2/3 x per week.
Ik ook, als ik een abbonement heb.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Als ik de kans krijg en er draait genoeg haal ik dat ook wel.
Achja met een PUC en tijd ga je ook naar de films waar je normaal niet voor zou betalen.quote:
Oke dat is wel zo. Van de vier automaten waren er twee kapot, hierdoor heb ik de eerste vijf minuten van de film gemistquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja en dan sta je bij dat streepjesscanner apparaat wat altijd kapot is en het 3x zolang duurt als normaal.
Abonnement kost je 2 kaartjes, als ik hem niet had ging ik nooit naar de biosquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ook, als ik een abbonement heb.
Nu nietgeld groeit me niet op mijn rug.
Als ik terug kom van vakantie neem ik pathe unlimited!
Weet ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Abonnement kost je 2 kaartjes, als ik hem niet had ging ik nooit naar de bios
MustSee Delft of niet? Dat ding is echt een tijd stuk (geweest)quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
www.video2mp3.netquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
Even iemand zoeken die er een mp3 van kan maken.
Soundtrack lijkt overigens ook waanzinnig veel op die van Donnie Darkoquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt, Hans Zimmer herhaalt zijn deuntjes soms (gedeeltelijk). Zo lijkt The Dark Knight op Inception, en Gladiator lijkt op The Rock/Pirates of the Carribean
Gebookmarktquote:
Hij is fijn. Jammer dat ze die tech-demo met die gebouwen niet wat verder hadden uitgewerkt want dat kwam net niet helemaal overtuigend over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef NutKees het volgende:
Vanavond.... ik ben heel erg benieuwd.
Mja heb em al lang geleden gezien, erg vette film maar word wel erg crazy op et eind.. vage japanse shit zoals altijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef NutKees het volgende:
Als het 'concept' van deze film je bevalt en je hebt geen problemen met anime moet je ook deze eens proberen:
Paprika
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Was deze al gepost? Neilpad postte hem net in een ander topic
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze scene zie je volgens mij z'n vrouw in de spiegel oid als ik het me goed herinner btw. Dat zou het teken zijn dat alles zich in zijn droom afspeelt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:28 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Waar ik nog niemand over heb gezien is het volgende: In de scene dat ze die man die de sedatives maakt vinden, probeert Cobb op een gegeven moment de sedative. Daarna rent hij naar de wc om te testen of hij wakker is, maar hij heeft geen tijd om zijn tol te testen omdat hij wordt gestoord en zijn tol op de grond valt.
De eerstvolgende keer dat hij zijn tol probeert is aan het einde.
???
haha ja die is vet droog.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef DanielleM het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:03 schreef Parvus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste scène van de film, imo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
ga nou is weg met al die matrix vergelijkingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:29 schreef Stefan het volgende:
Die vechtscene in de gang deed me JUIST aan The Matrix denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |