http://www.imdb.com/title/tt1375666/faq#.2.1.37quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Siral het volgende:
Iemand komt net met een interessante opmerking op Livejournal:
[..]
Iemand dat opgevallen?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Tarak het volgende:
[..]
De tol bleef juist draaien.
Of vergis ik mij nu?
Ik dacht dat de camera zo uitzoomde en je de nog steeds maar draaiende en draaiende tol zag.
Binnekort nog maar eens kijken danquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1375666/faq#.2.1.37
nee ditquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:47 schreef Parvus het volgende:
haha Dom Cobb, domkop llooooollolololzzz
* Skull-splitter pissed his pantsquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:26 schreef Siral het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool, maar toch past het niet helemaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:35 schreef Stefan het volgende:
De muziek is iig geweldig, ook Batman TDK is als trailer weer spannend
awesome.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:35 schreef Stefan het volgende:
De muziek is iig geweldig, ook Batman TDK is als trailer weer spannend
Past perfect. Door deze trailer heb ik weer zin om TDK te kijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Cool, maar toch past het niet helemaal.
TDK had een paar briljante scenes, maar ik vond de film lang niet zo geweldig als veel mensen hem vonden. Hij duurde vooral veel te lang.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Past perfect. Door deze trailer heb ik weer zin om TDK te kijken.
Ik vond / vind TDK ook overschat. Hij was te langdradig. Maar dit muziekje is gewoon geweldig. Zal vaak worden gebruikt, net als dat muziekje uit kom hoe heet die film ook alweer dat iedereen gebruikt voor trailers (scrol naar einde)quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
TDK had een paar briljante scenes, maar ik vond de film lang niet zo geweldig als veel mensen hem vonden. Hij duurde vooral veel te lang.
V.
Komt uit Requiem for a Dream. Gepimpte versie van die van het Kronos Quartet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond / vind TDK ook overschat. Hij was te langdradig. Maar dit muziekje is gewoon geweldig. Zal vaak worden gebruikt, net als dat muziekje uit kom hoe heet die film ook alweer dat iedereen gebruikt voor trailers (scrol naar einde)
Welk muziekje? In die neptrailer zit toch de muziek van Inception?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond / vind TDK ook overschat. Hij was te langdradig. Maar dit muziekje is gewoon geweldig.
Dat muziekje aan het eind van LOTR wat ik linkte. Komt uit een film over drugs, naam even kwijt, en die wordt veel gebruikt voor trailers als de echte muziek er nog niet is.quote:
Ja precies. Die gepimpte versie gebruiken ze dus idd vaak voor trailers en in muziekprogramma's. Heb zelf de muziek ook wel eens gebruikt voor een trailer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Komt uit Requiem for a Dream. Gepimpte versie van die van het Kronos Quartet.
V.
Wel eens van reserveren gehoord?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:38 schreef _GdR_ het volgende:
Vorige week zondag langs de bios gereden (rotterdam arena) fukking druk. de rij stond tot over de stoep buiten. Gister weer naar de bios gereden en NOG drukker.
Klacht: het is gewoon onmogelijk om een film te kijken in het weekend.
Klacht 2: heb inception nog steeds niet gezien en neig m nu te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |