Nee, helaas. Dit voor de zoveelste keer drammen "dat het niet zo is", zonder daar enige uitleg bij te geven, alleen maar weer wijzen naar dat dat het officiële standpunt is, overtuigd gewoon niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe niet zo huilie. Er wordt geen geld geschonken aan de bouw van de moskee, wel aan de organisatie. Kun je wel aan komen schijten met die formule van je, maar het ging uiteindelijk om die moskee. Bovendien moet Wilders niet zo huilie doen. Langzamerhand worden we echt een egoistisch kankerland.
dus dan moeten we alle subsidies en andere overheidsuitgaven afschaffen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:27 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Een wat overdreven parallel maar in feite correct. En in het geval van de moskee subsidie is dat geen overdreven parallel. Het geld gaat notabene dezelfde kas in.
En als we met je voorbeeld aan de haal gaan, we krikken de schaal wat op,
Denk jij dat het een politieke issue zou worden als er studentenverenigingen zouden zijn die openlijk staatsgelden naar afkeurenswaardige regimes sluizen. Ik denk het wel, jij?
Zeg ik dat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dus dan moeten we alle subsidies en andere overheidsuitgaven afschaffen?
De armen in dit land? Word wakker man, je woont in Nederland. Maar goed, zoals jij redeneert kunnen we beter gewoon een muur om ons land heen bouwen en lekker alles zelf houden. Er zijn verder gewoon potjes voor dit soort uitgaven en het kabinet heeft er nu voor gekozen om geld te doneren aan deze club. So what?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat directieleden van grote bedrijven geen geld achterover drukken. Ik ga ervanuit dat er geen prijsafspraken worden gemaakt. Ik ga ervanuit dat men van elkander afblijft. Er zijn zoveel dingen waar je vanuit kunt gaan maar met een beetje commen sense zou je moeten weten dat in de praktijk dingen altijd anders lopen. Daarnaast, waarom moet Nederland een miljoen aan het buitenland geven als het in eigen land ook niet allemaal even goed gaat? Waarom krijgen wij bijvoorbeeld van de Amerikanen geen geld om alle armen in dit land eten te geven etc?
ze kunnen allemaal op de indirecte a-b-c wijze kwalijke regimes / acties steunen. Waarin verschilt deze subsidie van een andere?quote:
Schaal? De wel zeer hoge kans dat het geld de verkeerde kant op gaat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ze kunnen allemaal op de indirecte a-b-c wijze kwalijke regimes / acties steunen. Waarin verschilt deze subsidie van een andere?
Omdat het geld naar een islamitische vereniging gaat. En dankzij ome Geert schijt iedereen in zn broek voor de islam en moet op alles wat met moslims heeft te maken extreem worden gereageerd. En nu post iemand zometeen waarschijnlijk dat ik uit mn nek lul, maar diep in ons hart weten we dat het waar is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ze kunnen allemaal op de indirecte a-b-c wijze kwalijke regimes / acties steunen. Waarin verschilt deze subsidie van een andere?
Je lult ook inderdaad uit je nek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het geld naar een islamitische vereniging gaat. En dankzij ome Geert schijt iedereen in zn broek voor de islam en moet op alles wat met moslims heeft te maken extreem worden gereageerd. En nu post iemand zometeen waarschijnlijk dat ik uit mn nek lul, maar diep in ons hart weten we dat het waar is.
En wanneer is zo'n kans dan hoog? En wie bepaalt hoe hoog die kans is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:38 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Schaal? De wel zeer hoge kans dat het geld de verkeerde kant op gaat?
Het extreme voorbeeld van jezelf loopt daarom ook mank.
Jaja tsunami van islamisering, sharia-wetgeving in Nederland. Ik heb dat nummer iets te vaak gehoord. Tevens heb ik me laten vertellen dat links heeft zitten slapen en dat we binnen pakweg twintig jaar zijn veranderd in een islamitische heilstaat. Mogelijk ga jij zelfs met cijfers gooien over het groeiende aantal moslims in Nederland, en dat nieuwsbericht waarin wordt gesteld dat islamitische jongeren de democratie verwerpen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je lult ook inderdaad uit je nek.Ome Geert heeft namelijk de problematiek niet uitgevonden. Dogmatici zoals jij hebben gewoon lekker comfortabel de struisvogel uitgehangen de afgelopen decennia.
Volgens mij zijn ze in NL bezig met het experimenteren met Sharia-rechtbanken, hoewel die voorlopig niet zullen gelden voor grote zaken, geeft het wel een signaal af aan extremistische Moslims.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja tsunami van islamisering, sharia-wetgeving in Nederland. Ik heb dat nummer iets te vaak gehoord. Tevens heb ik me laten vertellen dat links heeft zitten slapen en dat we binnen pakweg twintig jaar zijn veranderd in een islamitische heilstaat. Mogelijk ga jij zelfs met cijfers gooien over het groeiende aantal moslims in Nederland, en dat nieuwsbericht waarin wordt gesteld dat islamitische jongeren de democratie verwerpen.
Jij je zin: we worden een tweede Iran. Als je het niet heel erg vindt ga ik nu verder met het echte leven.
Ik zeg toch: een tweede Iran. Jij bent straks verplicht om een jurk te dragen en je vrienden een burqa.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in NL bezig met het experimenteren met Sharia-rechtbanken, hoewel die voorlopig niet zullen gelden voor grote zaken, geeft het wel een signaal af aan extremistische Moslims.
in Engeland hebben ze al vrij lang Sharia-rechtbanken...quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in NL bezig met het experimenteren met Sharia-rechtbanken, hoewel die voorlopig niet zullen gelden voor grote zaken, geeft het wel een signaal af aan extremistische Moslims.
Die had ik niet in gedachte. Wil je een goed voorbeeld dat deze problematiek niet van Geert z'n hand komt, hoeft men maar naar de schrijver Salman Rushdie te kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja tsunami van islamisering, sharia-wetgeving in Nederland.
Nee, dat vind ik ook overdreven. Anderzijds vind ik het ook geen reden om niet kritisch te zijn.quote:Tevens heb ik me laten vertellen dat links heeft zitten slapen en dat we binnen pakweg twintig jaar zijn veranderd in een islamitische heilstaat. Mogelijk ga jij zelfs met cijfers gooien over het groeiende aantal moslims in Nederland, en dat nieuwsbericht waarin wordt gesteld dat islamitische jongeren de democratie verwerpen.
Met bijbehorende gedocumenteerde excessen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
in Engeland hebben ze al vrij lang Sharia-rechtbanken...
Met de nodige schandalen daaromtrend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
in Engeland hebben ze al vrij lang Sharia-rechtbanken...
Ik was eerderquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met de nodige schandalen daaromtrend.
Ik ben bekend met de uiteenlopende gedachte over de islamisering. Maar het is niet per se honderd procent waarheid omdat Rushdie het zegt. Gok dat de waarheid ergens in het midden ligt. Natuurlijk zijn er moslims die ons land het liefst zouden omvormen tot een islamitische heilstaat. Maar ik denk dat de meerderheid zich daar helemaal niet mee bezighoudt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Die had ik niet in gedachte. Wil je een goed voorbeeld dat deze problematiek niet van Geert z'n hand komt, hoeft men maar naar de schrijver Salman Rushdie te kijken.
Kritisch zijn is goed, maar figuren als Wilders slaan compleet door.quote:Nee, dat vind ik ook overdreven. Anderzijds vind ik het ook geen reden om niet kritisch te zijn.
Ik zeg niet dat het een positieve ontwikkeling isquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Met bijbehorende gedocumenteerde excessen.
Dat geloof ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een positieve ontwikkeling is
Het is een ferme stap het hellende vlak op.quote:Ik stel alleen even dat het bestaan ervan niet gelijk staat aan de ondergang van de Westerse beschaving oid. Maar goed, als men de Sharia wil, gaat men maar naar Arabië. hier niet.
Maar dan ken je het laatste nieuws nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de uiteenlopende gedachte over de islamisering. Maar het is niet per se honderd procent waarheid omdat Rushdie het zegt. Gok dat de waarheid ergens in het midden ligt. Natuurlijk zijn er moslims die ons land het liefst zouden omvormen tot een islamitische heilstaat. Maar ik denk dat de meerderheid zich daar helemaal niet mee bezighoudt.
[..]
Kritisch zijn is goed, maar figuren als Wilders slaan compleet door.
Naja, je moet wel heel naïf zijn als je denkt dat hier niemand zit die graag de sharia wil zoals de Talibaan die had. Er zullen ook zeker genoeg moslims zijn die sympathie voelen voor de moslims die vechten tegen de "bezetters" in Irak en Afghanistan. Maar het is wel een verdomd grote stap om vervolgens de hele Islam en al haar aanhangers weg te zetten als gevaar voor de democratie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:42 schreef tsijben het volgende:
[..]
Maar dan ken je het laatste nieuws niet
Elke Moslim wil hier zogenaamd een Sharia en alle ongelovige honden afslachten.
En die Moslims die zeggen van niet, die plegen Taqqiya.
't Moet wel waar zijn, want PVV-ers liegen nooit
Meestal is links meer idealistisch dan realistisch.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ah, daar is ie weer, de droom om een 'links front' te vormen. Daar zijn ze inmiddels ook al 10 jaar mee bezig.
Er zullen hier ook genoeg mensen zitten die Satan graag willen ontbieden om hier een hel op aarde te maken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:47 schreef Morthill het volgende:
Naja, je moet wel heel naïf zijn als je denkt dat hier niemand zit die graag de sharia wil zoals de Talibaan die had. Er zullen ook zeker genoeg moslims zijn die sympathie voelen voor de moslims die vechten tegen de "bezetters" in Irak en Afghanistan. Maar het is wel een verdomd grote stap om vervolgens de hele Islam en al haar aanhangers weg te zetten als gevaar voor de democratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |