Ik ben wel geweestquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:08 schreef Vlarp het volgende:
Toch maar geen kapper... minstens een uur wachten zonder afspraak. Geen zin in
Middagquote:
Heb je dat nou ook, dat als je in het buitenland zou zijn, dat je hem dan wel durft te dragen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben wel geweest. Wennen.
En ik heb een hoed gekocht. Dat is ook wennen/nog maar de vraag of ik 'm durf te dragen
.
Ja, ik heb 'm ook gekocht omdat ik vanaf maandag in de Ardennen ben en 'm dan wel op kan denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je dat nou ook, dat als je in het buitenland zou zijn, dat je hem dan wel durft te dragen?![]()
Niet dat ik een hoed heb, maar dat heb ik wel met andere dingen.
en ben je er al uit of je komt vanavond?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm ook gekocht omdat ik vanaf maandag in de Ardennen ben en 'm dan wel op kan denk ik.
ik ook, ik ben dinsdag jarig, dus voor de gulle gevers...quote:
Oh ja ik ga het niet redden, sorry. Moet nog vanalles regelen, bellen en wassen en doen, en ik krijg het niet voor elkaar om nog iets erbij te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ben je er al uit of je komt vanavond?
niets aan te doen ik doe Saf de groeten van jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja ik ga het niet redden, sorry. Moet nog vanalles regelen, bellen en wassen en doen, en ik krijg het niet voor elkaar om nog iets erbij te doen.
Graag. En heb een hele fijne verjaardagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niets aan te doen ik doe Saf de groeten van je
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja ik ga het niet redden, sorry. Moet nog vanalles regelen, bellen en wassen en doen, en ik krijg het niet voor elkaar om nog iets erbij te doen.
wat een afschuwelijke avatarquote:
ga je straks terug wel bij de juiste halte staan ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Nog gefeliciteerd stroek.
Op naar Dick nu. Bah. Bussen zonder airco.
Je kan wel merken dat ik naar n dorp ga.
Maar waarom heb je donker haar daarop?quote:
Dat had zijn oude avatar ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar waarom heb je donker haar daarop?
Ik rij met de zus terug.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je straks terug wel bij de juiste halte staan ?
Kan het hem moeilijk kwalijk nemen als je er bier in giet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:39 schreef Vlarp het volgende:
Leuke dag gehad trouwens vandaag. Ondanks het gezeik van SAJ
Gelukkig heeft 010 voldoende toiletten anders was de nood nog hoger geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan het hem moeilijk kwalijk nemen als je er bier in giet.
In je hoofd jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 05:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, en dan ga ik ook maar eens naar bed, de laatste ploeg gasten kwap pas om 3 uur, wel tot diep in de nachtelijke uurtjes romantische momenten met Joost
Ach het is maar 1x per jaar. Dat moet het riool toch wel aankunnen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:36 schreef Vlarp het volgende:
We moeten alle onzin dan ook snel het riool in kunnen spoelen
010 is toch wel meer troep gewend dan dat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach het is maar 1x per jaar. Dat moet het riool toch wel aankunnen?
Wij voeren ook alle troep van 040 af ja, dus we moeten wel!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
010 is toch wel meer troep gewend dan dat?
ik vond het heel romantisch we hebben zeker nog een uur samen in de ruim genoten van ludovico Einoudi, ik heb zowiezo een prettige verjaardag gehad weer ook al waren er een heel stel nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |