Ben inmiddels ook weer begonnen met hardlopen. In de afgelopen paar maanden zijn de kilo's eraan gevlogen (met als gevolg een buikje) en dat moet er uiteraard ook weer af. Mijn lengte is 1,88 en gewicht 87 kg. Conditie begint al telkens beter te worden, doordat ik de afgelopen maand 1x per week hardloop, 2x voetbaltraining heb, en tot nu toe 5x in de week 30 km per dag fiets.
Met hardlopen probeer ik elke keer een andere route uit te stippelen, doe meestal rond de 5/6 km. Over 5 km doe ik gemiddeld tussen de 24 en 26 minuten, wat voor mijn doen beter dan ooit is.
Het sporten gaat me goed af, mijn vernieuwde eetschema helaas wat minder. Voorheen at ik zonder enige moeite 12 boterhammen op een dag, nu 'mag' ik er slechts 3 hebben. De meeste dagen lukt me dat wel, maar soms moet ik toch toegeven aan mijn hongergevoel.
Het enige wat ik me afvraag is of zulke dure hardloopschoenen wel echt de moeite waard zijn? Ik heb nu Asics en dat loopt prima vind ik, nog nooit ook maar iets van een blessure gehad.