Je moet gewoon schoenen hebben die bij je passen en waar je recht op loopt. Of die nou 50 of 150 euro zijn maakt niet uit zolang je maar recht loopt dat is veel belangrijker dan uitgebreid letten op de prijs.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:04 schreef Blurred86 het volgende:
Gisteren 5.25 km gelopen in een half uur, dat is een snelheid van 10.5 km/u dus.
Had vandaag eigenlijk weer willen gaan maar ik denk dat ik misschien beter toch mijn benen nog een dagje rust kan gunnen
Ik loop trouwens op asics schoenen van een euro of 50/60, gekocht in de makro geloof ik en die zijn voor mij prima. Ik heb volgens mij ooit eens ergens gelezen/gehoord dat het beter is om op goedkope schoenen te lopen en ze vaker te vervangen dan om op dure schoenen te lopen die je niet vaak vervangt omdat ze zo duur waren. Klinkt op zich wel plausibel vind ik, maar weet niet of het echt waar is.
Snelheid verlagen en meer letten op je ademhaling. Alleen door je neus ademhalen, anders ga je snel hijgen. Neem anders wat water mee onderweg. Helpt ook wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:57 schreef P.F. het volgende:
Zijn er tips tegen een stervende keel/hyperventilatie/etc?
staan op usenetquote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef SvenM het volgende:
Waar kan je die evy lessen downloaden, of moet je die kopen?
Ik heb dat gisteravond gedaan en geloof het of niet, ik ren normaal max 5 min aan 1 stuk, gisteravond ineens 17 minuten! Ik snap nog steeds niet hoe dit mogelijk is, maar goed... zie mijn post paar boven de jouwe.quote:Op maandag 13 september 2010 12:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben nu bij Evy les 10, die ga ik morgen rennen. Had eigenlijk gisteren gemoeten maar ben zo ongelofelijk verkouden dat ik een keer heb overgeslagen. Een kennis van me begon over "het eruit zweten van de verkoudheid", maar volgens mij is dat onzin. Wat denken jullie, is hardlopen als je je knap beroerd voelt een goed idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |