quote:dat was idd eerst wel mijn uitgangspunt, maar inmiddels kan ik de afstand wel (10km) en wil ik die graag sneller lopenOp zondag 24 oktober 2010 18:38 schreef joers1 het volgende:
[..]
snelheid is nog niet van belang...het gaat om de afstand. Snelheid komt later wel, toch?
quote:nice, fijn gevoel is dat he!Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef Sts het volgende:
WoehoeEen aangepast lesje 21 gedaan, 4xx10xx10xx18. Ik weet niet waar de plotselinge conditieboost vandaan komt, maar ik ben er heel blij mee. Eindelijk weer het punt bereikt dat een minuutje meer of minder niet meer uitmaakt.
Respect voor Blurred trouwens
quote:PreciesOp zondag 24 oktober 2010 21:54 schreef joers1 het volgende:
Niets mis mee
Je moet vooral je eigen tempo lopen...niet te fel...je moet het zelf prettig kunnen volhouden
quote:Het liefst nog een beetje verstaanbaar ookOp zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef joers1 het volgende:
Eact...kunnen blijven praten tijdens het lopen, is een hele goede maatstaf
quote:ik heb het ook nogal moeilijk met inschatten wat ik nou aan moet, gisteren korte broek en tshirt met een licht jasje erover maar heb na een paar km het jasje maar uitgetrokken, veel te warm! alleen zo irritant dat je het dan de rest van de route moet dragenOp maandag 25 oktober 2010 08:15 schreef AntiChrist het volgende:
in wat voor kleding lopen jullie nu dan met dit klote weer?? ik heb alleen een korte en lange tight maar wil eigenlijk ook gewoon in de winter herfst gaan lopen.
quote:Heb een lange tight aan, met hoge sokken (kniekousen eigenlijk) en een t-shirt met jasje aan.Op maandag 25 oktober 2010 08:15 schreef AntiChrist het volgende:
in wat voor kleding lopen jullie nu dan met dit klote weer?? ik heb alleen een korte en lange tight maar wil eigenlijk ook gewoon in de winter herfst gaan lopen.
quote:Ik loop altijd in tigjhts...kort of lang. Afgelopen zaterdag een wedsrtijdje in kort gelopen, maar de tijd van lang begint nu wel weer.Op maandag 25 oktober 2010 08:15 schreef AntiChrist het volgende:
quote:ah gelukkig, ik ben niet de enige! ik voel me de laatste tijd zo stom steeds als ik in mijn korte broekje en tshirt alleen andere mensen tegenkom die lange tights en lange mouwen aanhebben en soms zelfs handschoenen en mutsenOp maandag 25 oktober 2010 11:32 schreef wormtrein het volgende:
Hier een korte 'losse' sportbroek, met een ademend shirt en dunne (sport)trui. De eerste 5 minuten zijn erg fris, maar daarna heb ik de extra koeling wel nodig. Met een lange broek krijg ik het zo snel warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |