Zelfs Paul McCartney trapte erin, ik zou niet weten waarom Wes er dan niet in zou trappenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet wel vaker dat voetballers daar intrappen hoor. Keer op keer.
AU!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:54 schreef Vivi het volgende:
Yolanthes moeder is fan van de kunstenaar en kwam op het idee om een stuk van zijn hand cadeau te geven aan haar dochter en schoonzoon.
Ach..ze kan er altijd nog "Te agradezco Dios por Wesley que es un gnomo con mucho dinero" van makenquote:In de tattoo die Yolanthe gezet heeft voor vriendje, man-of-the-WK en aanstaand echtgenoot Wesley zit een nare stijlfout, aldus Ignacio Zonderlandt, hoogleraar Spaanse taalwetenschappen aan de Radboud universiteit te Nijmegen. De gewraakte tekst : 'Te Agradezco dios por Wesley' levert vrijvertaald 'I am thankful for God to you by Wesley' op. Bovendien had Dios met een hoofdletter moeten worden geschreven en niet Agradezco om het ook letterkundig juist op de bil te krijgen. Volgens Zunderlandt had de juiste tekst 'Soy agradecido a Dios para Wesley' moeten zijn of 'Agradezco a Dios por Wesley'.
De actrice wilde niet reageren op de opmerkingen van Zonderlandt. Kwade tongen beweren dat Yolanthe gewoon te klein is om de volledige tekst kwijt te kunnen.
Eerst, was er Juan Herrero, die het helemaal voor zichzelf heeft verpest door zijn pescado in een andere buscadora de oro te presionaren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:27 schreef Vivi het volgende:
Ja maar ze heeft het op het laatst gewijzigd in Wesley, eerst was het Enrique.
Ze was tot 5 of misschien zelfs 6 jaar, de putana Reina van Eivissa. Je denkt toch niet dat zij als Spaanse Schone hoeft te checken of haar Spaans wel bien is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik snap echt niet dat je, wanneer je besluit tot zo'n lijftekst, niet ervoor zorgt dat de tekst 100% gegarandeerd klopt. Even verifiėren bij een echte kenner, lijkt me de minste moeite om te nemen.
Fiends Forever, anyone?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:14 schreef Vivi het volgende:
Kwade tongen beweren dat Yolanthe gewoon te klein is om de volledige tekst kwijt te kunnen
Blijkbaar was dat ook haar idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef dalaiblama het volgende:
Ze was tot 5 of misschien zelfs 6 jaar, de putana Reina van Eivissa. Je denkt toch niet dat zij als Spaanse Schone hoeft te checken of haar Spaans wel bien is?
Is het niet gewoon spreektaal ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik snap echt niet dat je, wanneer je besluit tot zo'n lijfspreuk, niet ervoor zorgt dat de tekst 100% gegarandeerd klopt. Even verifiėren bij een echte kenner, lijkt me de minste moeite om te nemen.
Fiends Forever, anyone?
Zo van "Dank God voor me vriendjuh Wesley'.quote:
Ja precies, heel duidelijk toch, je weetsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo van "Dank God voor me vriendjuh Wesley'.
Hoe wassie? Groot?quote:
Zegt zij zelf dan vloeiend Spaans te spreken? Boh, dan is het wel niveau kneus jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef dalaiblama het volgende:
Dat is echt geen spreektaal, het is een fout die een hollander zou maken in het Spaans.
Ach ja, voor hetzelfde geld kon er een foutje in de menukaart zijn geslopen. Same difference.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef dalaiblama het volgende:
Yo is geen opschepster, dus ik denk niet dat ze zichzelf als hoogleraar Spaans heeft geprofileerd.
Vast een stom foutje in alle stress en drukte naar de bruiloft. Ken beur'n.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef dalaiblama het volgende:
Dat is echt geen spreektaal, het is een fout die een hollander zou maken in het Spaans.
Zij zal gedacht hebben dat de letterlijke vertaling was Te Agradezco Dios ( ik dank U God, voor Wesly )
por Wesley.
Maar dat zou een letterlijke vertaling van NL > Spaans zijn.
Wat er echt staat is Te Agredezco Dios, Ik ben dankbaar voor God, voor jou door Wessely.
Of het is wel zo bedoeld, en er komt straks zo'n bizarre plotwending waar we hier in SHO nog een jaar op kunnen teren.
Ze is bij scientology gegaan en Wesley is eigenlijk spaceship captain van planeet Smork. Zij zal de nieuwe messias voor de wereld baren.
Ze heeft al iemand anders, die beterder is, en die kent ze dankzij Wes. En ook al weet hij het nog niet, ze is er heel dankbaar voor!
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |