Je moest reageren in een topic die je niet trekt he?quote:
Moet je vooral lekker gaan reagerenquote:
Die jimmy choo's zijn echt geweldig!quote:
Nou, op die foto's van jou waren ze niet bepaald bruin. En dat vind ik wel verdacht voor een stel wat van de seychellen komt. Die zijn hun strandhut niet uit geweest hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, die koeien op de achtergrond met die herkauwende blikken.
En Yolanthe en Wesley snappen het begrip wittebroodsweken niet. Regent het? Blijf dan binnen en doe waar het voor bedoelt is!! Kids these days!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, die koeien op de achtergrond met die herkauwende blikken.
Oh hij doet het nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:03 schreef alors het volgende:
Ik dacht dattie nog niet voorbij was gekomen, maar hier een beter plaatje van Sylvie tijdens de bruiloft
[ afbeelding ]
Ja maar dat was omdat het regendequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:03 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou, op die foto's van jou waren ze niet bepaald bruin. En dat vind ik wel verdacht voor een stel wat van de seychellen komt. Die zijn hun strandhut niet uit geweest hoor!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef alors het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan moet het denk ik maar zo, hier kun je op klikken voor een grotere versie
Totdat ze haar met Chanel gestifte mond open trekt en dat snerpende zeikerig geluid eruit komt...quote:
Lijkt wel een gebruikt oversized condoom op haar hoofd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef alors het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan moet het denk ik maar zo, hier kun je op klikken voor een grotere versie
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef static het volgende:
[..]
Lijkt wel een gebruikt oversized condoom op haar hoofd.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie een kluif krijgen?
[ afbeelding ]
Waarom lees je dan in godsnaam dit topique?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet ondertussen dat ze getrouwd zijn maar hoef niet alle ins en outs weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |