w00t, die ga ik als ik thuis ben lekker luisteren tijdens Calculus.quote:Op maandag 20 september 2010 14:22 schreef Slickk het volgende:
Lekkere mixtape van The Subs op soundcloud;
http://soundcloud.com/the-subs/switch-1
Oh god, met de JvTquote:Op maandag 20 september 2010 16:34 schreef JackHerrer het volgende:
Voor de liefhebbers van The Subs, donderdag 7 okt staan ze samen met oa de djvt en twr72 in 013 voor 10 e.
http://soundcloud.com/twr72/5-this-is-the-place-to-be-twr72-remix
Heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Adames het volgende:
Waarom vind ik nergens (behalve iTunes store natuurlijk) de mooiere electro. Pas na veel moeite eindelijk eens Spontaneous Combustion van Boemklatsch. Dr. Lektroluv op Lowlands nergens te vinden en nieuwe bloody beetroots songs zijn ook nergens te bekennen.
Gelukkig maakt youtube wat goed.
Tsja, op Beatport staat ook erg veel. Zo ook de nieuwe EP van Boys Noize maar daar kosten tracks ¤2,19 en in de iTunes store ¤0,99...quote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Adames het volgende:
Waarom vind ik nergens (behalve iTunes store natuurlijk) de mooiere electro. Pas na veel moeite eindelijk eens Spontaneous Combustion van Boemklatsch. Dr. Lektroluv op Lowlands nergens te vinden en nieuwe bloody beetroots songs zijn ook nergens te bekennen.
Gelukkig maakt youtube wat goed.
Inderdaad, Chemical Jump volg ik voornamelijk via Facebook en Twitter.quote:Op maandag 20 september 2010 22:46 schreef Radioheader het volgende:
Misschien kunnen www.chemicaljump.com en www.stopthenoise.fr nog in de OP geplaatst worden. 2 blogs vol met electro.
OMG waarommmmm is er geen nachtnet op donderdag?quote:Op maandag 20 september 2010 16:34 schreef JackHerrer het volgende:
Voor de liefhebbers van The Subs, donderdag 7 okt staan ze samen met oa de djvt en twr72 in 013 voor 10 e.
http://soundcloud.com/twr72/5-this-is-the-place-to-be-twr72-remix
Uuh, er is vrijdagmorgen gewoon nachtnet van Tilburg naar Eindhoven hoor, geloof ik?quote:Op maandag 20 september 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG waarommmmm is er geen nachtnet op donderdag?
Om 5:58 gaat de vroegste en om 00:44 gaat de laatste.quote:Op maandag 20 september 2010 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, er is vrijdagmorgen gewoon nachtnet van Tilburg naar Eindhoven hoor, geloof ik?
4:00 gaat de laatste trein dacht ik. Het is in de grote zaal dus hopelijk wordt het een beetje druk, dan kan het een mooi feestje worden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Om 5:58 gaat de vroegste en om 00:44 gaat de laatste.
Edit: oh wacht, na 0:00 is het natuurlijk vrijdag.![]()
![]()
en niet donderdag.
Yayyyy daar ga ik heen denk ik zo.
Pfff Eindhoven. Naja het is weer eens wat anders dan de Maassilo. Ben benieuwd naar de line-up. November is trouwens wel vroeg om kerst te vieren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef JackHerrer het volgende:
Dit jaar Soulwaxmas, 27 november, STRP, Eindhoven!!!!
Sowieso toffe dingen daar weer, MIA, underworld, The Twelves, Bloody Beetroots, Modeselektor. Alleen jammer dat het over zoveel dagen verspreid is.
Mja, het origineel is ook erg geinig maar de remix is ook leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:52 schreef Radioheader het volgende:
Goede tracks, Truckers Delight heeft ook een leuke clip:
Van Sovnger is die.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef Slickk het volgende:
Artiestgeenidee - Breathless (Alex Gopher remix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |