Oké.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja je moet iets doen in de vakantie he..
Naast het kapotmaken van die jessi wijf met maten en trollen op een antirokers forum
Oh em gee. You so cool.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja je moet iets doen in de vakantie he..
Naast het kapotmaken van die jessi wijf met maten en trollen op een antirokers forum
Ik ook, incluis mezelf. Ofja speelDE.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken serieus best veel mensen die wowen.
WoWquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook, incluis mezelf. Ofja speelDE.
Goede argumenten ook verder.quote:
Met 20 miljoen nerds over een kut wereld lopen om kut questjes te doen of dat BG shit te doen of om 20 miljoen keer de zelfde raid te doenquote:
Heb je geen poppetjes met level 80?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook, incluis mezelf. Ofja speelDE.
Ik pak jequote:
Jawel. Ik had een warrior 80. En speelde, uhm, best veelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heb je geen poppetjes met level 80?
Of ben je speciaal voor die upgrade weer even gaan spelen.
Haha, best awesome.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Ik had een warrior 80. En speelde, uhm, best veel. Nee, die laatste nieuwe uitbreiding heb ik nog gespeeld. Half jaartje ofzo.
Geen ICC lopen doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Ik had een warrior 80. En speelde, uhm, best veel. Nee, die laatste nieuwe uitbreiding heb ik nog gespeeld. Half jaartje ofzo.
Waarom wil je aapvis pakken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik pak je(Jaaaaaaa, wanneer het winter is wordt dat soms wel eens gespeeld ja
)
Naja, als je er eenmaal mee bezig bent is het best tof, alleen je moet wel je grenzen gaan trekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Haha, best awesome.
Nog steeds proberen een aantal maten me er toe tot te dwingen, maar ik houd voet bij stuk!
Op m'n eigen account niet meer nee. Heb het wel eens voor een vriend nog gedaan.quote:
Wow jwzquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom wil je aapvis pakken?![]()
Voor een vriend nog wel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op m'n eigen account niet meer nee. Heb het wel eens voor een vriend nog gedaan.
Omdat ik het nog wel tof vond, maar geen zin had om m'n eigen account weer te activeren, gear te halen etc. etc.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wow jwz
[..]
Voor een vriend nog wel?Beetje de tacs uitzoeken en het op zijn char doen
Why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |